קידום עסק של מטבחים בגוגל – 3 כללי זהב

קידום עסק בגוגל הפך לאחד החלקים הבלתי נפרדים מתפעול ושיווק של עסק. היות והאינטרנט הוא המקום בו אנחנו מוצאים את התשובות להכל, אתם רוצים להיות התשובה הראשונה, או לפחות מבין התשובות הראשונות, שהלקוחות מקבלים בשאלה שלהם לגוגל. איך עושים את זה? במאמר זה נדבר על קידום עסק של מטבחים בגוגל – 3 כללי זהב.

 

קידום עסק בגוגל – איך עושים את זה?

לפני שנגיע לנושא הספציפי קידום עסק של מטבחים בגוגל – 3 כללי זהב, נבין איך עושים קידום עסק בגוגל.

קידום של עסק בגוגל יכול להיעשות באחת משתי דרכים – קידום ממומן או קידום אורגני. קידום ממומן הוא צורת קידום שבה גוגל מציבה את אתר בית העסק בתוצאה הראשונה בגוגל בצירוף המילה "מודעה", ובעבור כל קליק, כלומר כניסה לאתר, בית העסק מפריש לגוגל כספים.

 

צילום מסך של SEO

 

קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני נעשה בצורה קצת אחרת ובעצם מפעיל מניפולציה על האלגוריתם. המטרה של קידום אורגני וקידום ממומן היא אותה המטרה – לקדם את אתר בית העסק ולהציב אותו בתוצאות הראשונות בגוגל. אולם קידום אורגני, להבדיל מקידום ממומן, נעשה בדרך שונה.

קידום אורגני בגוגל נעשה בצורה מתוחכמת שבה בית העסק מקפיד להעלות תכנים איכותיים לאתר האינטרנט שלו. באמצעות שילוב של מילות החיפוש הרלוונטיות באותם תכנים איכותיים, גוגל עושה את הקישור ביניהם ומבין שבית העסק קשור למילות החיפוש. אם לנו אחד ועוד אחד שווה שתיים, כך יוצא גם לגוגל, והוא מבין באופן אוטומטי ששווה לו לקדם את האתר בצורה אורגנית כי הוא מהווה תוצאה איכותית לחיפוש בו, וגוגל כמו גוגל – רוצה להישאר מנוע החיפוש מספר 1 בעולם.

 

קידום עסק של מטבחים בגוגל – 3 כללי זהב

אז קידום עסק של מטבחים בגוגל עובד בדיוק באותה הצורה, ואספנו עבורכם 3 כללי זהב כדי לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

הכלל הראשון והחשוב ביותר הוא התוכן. זה נכון שאפשר להעלות תכנים עם מילות חיפוש ולגרום לגוגל להבין את ההקשר, אבל תוכן לא איכותי, לא אינפורמטיבי ולא רלוונטי לא יעשה את העבודה כמו שצריך. הקפידו על העלאת תכנים מקוריים ויצירתיים, שגם ישאירו את האתר שלכם עדכני וגם יתן לגוגל את החומרים שהוא צריך.

הכלל השני הוא לחקור. כשאנחנו אומרים לחקור אנחנו מתכוונים ללהבין בדיוק אילו מילות חיפוש יכולות להיות קשורות באתר שלכם בצורה שתהיה הכי יעילה לשילוב בתכני האתר שלכם.

בהמשך לכלל הקודם, הכלל השלישי והאחרון הוא – שלבו כמה שיותר את מילות החיפוש בתכנים שלכם. ככל שהמאמרים יהיו רבים יותר וישלבו בתוכם כמה שיותר מילות חיפוש רלוונטיות, כך יעלה הסיכוי שהקידום האורגני שלכם יהיה מוצלח, יעיל ואפקטיבי.

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
הכל על תוכן ועיצוב באתר

סוף סוף הגשמתם חלום והקמתם בית עסק משלכם! עכשיו, כשהכל מוכן ואתם מחכים לפריצה הגדולה, הגיע הזמן לבנות לבית העסק שלכם גם אתר אינטרנט שיוכל

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »
ראש התקדמות
קידום אתרים אורגני
איך לבחור מקדם אתרים

קידום אתרים הוא אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים של היום. קידום אתרים, או באנגלית SEO, נועד כדי לגרום לאתר שלכם להופיע במקום גבוה בחיפוש בגוגל.

קרא עוד »
אתר אינטרנט
קידום אתרים אורגני
מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019

2019 הייתה השנה של פייסבוק. עם השקת המטבע המקוון החדש של פייסבוק, יחד עם עקיפת מייקרוסופט בשווי השוק ומספר שינויים באלגוריתמי הקידום הממומן דרך הפלטפורמות

קרא עוד »
קידום אתר עורך דין
קידום אתרים אורגני
קידום אתר עורך דין

בעידן שבו אנו חיים היום, האינטרנט הוא ללא ספק מקור הפרסום הגדול והמשמעותי ביותר העומד לכל עסק. עסקים רבים משתמשים באינטרנט על מנת לקדם את

קרא עוד »