ניהול אתרים מקצועי – איך זה יתרום לעסק שלך?

רונן פנה לחברת בניית אתרים לפני מספר חודשים, השקיע בו כמה אלפי שקלים, ומאז – שכח מקיומו. האתר של רונן, נראה בדיוק כפי שהיה לפני מספר חודשים – וזה סימן לא טוב.

על מנת לשמור על אתר רענן ומעניין לגולשים, יש חשיבות עצומה על תחזוק וניהול באופן שוטף ולכן כדאי לשקול לחיוב ניהול אתרים מקצועי.

 

בין אם אתם לא מבינים כלל באתרים ובין אם יש לכם ידע כלשהו אך לא מעוניינים לבזבז על כך שעות, ניהול אתרים מקצועי ללא ספק, יכול לתרום לעסק שלכם.

במדריך הבא נדבר ונפרט אודות ניהול אתרים מקצועי ואיך זה יתרום לעסק שלך?

 

מה זה ניהול אתרים מקצועי

שירות ניהול אתרים קם כתוצאה מהביקוש הרב של עסקים לשירות שכזה. בעלי עסקים מצאו את עצמם מתעסקים המון באתר, במקום במתן שירות ושיפור החברה. מתוך בעיה זו, נולד הרעיון של ניהול אתרים מקצועי.

במסגרת הניהול, החברה בה תבחרו, תדאג לבצע עדכונים באתר, לשפר ביצועים, להוסיף תוכן רלוונטי, לבדוק פרצות אבטחה ועוד.

מסכים

 

אילו סוגי שירותים קיימים

ישנם סוגים שונים של שירותים שכדאי להכיר. להלן פירוט:

  • ניהול אתרי תדמית – במידה ואתם בעלי אתר תדמית ניהול זה יתאים עבורכם. אתר תדמית הוא אתר הכולל עמוד בית, עמודי שירותים ובלוג. האתר נועד לתת מידע לגולש ולהציג אתכם באופן מקצועי והולם.
  • ניהול אתרי מכירות – אם אתם בעלי אתר מכירות, השירות הזה עבורכם. ניהול אתר מכירות, נועד לא רק לעדכן את השירותים, אלא גם לבדוק ביצועים ובמידת הצורך להפיק לקחים ולבצע שיפורים, על מנת שאתם – תמכרו יותר.
  • ניהול אתרים חברתיים – פורומים, דפי פייסבוק, אינסטגרם ועוד, הם רק חלק מהאתרים החברתיים שנכנסים לקטגוריה זו. ניהול אתר חברתי, נועד להשאיר את האתר או הדף מעודכן, רלוונטי ומעניין לגולשים.
  • ניהול אתרים גדולים – אם יש בבעלותכם אתר גדול, עם כמה מאות דפים ואלפי כניסות מדי חודש, קטגוריה זו היא הרלוונטית עבורכם. אתר גדול הוא עסק הדורש תפעול לכל דבר ועניין. לכן, ניהול אתרים מקצועי יכול להפחית ממכם את העומס ולסייע לכם להתרכז בעסק האמיתי שלכם.
  • ניהול אתרי וורדפרס – במידה והאתר שלכם מבוסס על תשתית וורדפרס, קטגוריה זו תתאים עבורכם. וורדפרס דורש הכרות מיוחדת, אותה תוכלו למצוא בחברה מקצועית.
  • ניהול אתרי אינטרנט – זוהי הקטגוריה הכללית. לא משנה איזה סוג אתר יש לכם, חשוב שתדעו כי אתם יכולים להעזר בחברה מקצועי שתעניק לכם ניהול.

 

לסיכום

בעידן בו אתרי האינטרנט מתרבים בקצב מסחרר, חשוב לדעת לבחור בחברה מקצועית, אשר תדאג להפוך את האתר שלכם לרלוונטי, מעניין ומושך לקהל. בעזרת ידע מקצועי, תוכלו לראות שיפור בביצועים, פחות בעיות אבטחה, וכמובן – יותר מכירות.

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
הכל על תוכן ועיצוב באתר

סוף סוף הגשמתם חלום והקמתם בית עסק משלכם! עכשיו, כשהכל מוכן ואתם מחכים לפריצה הגדולה, הגיע הזמן לבנות לבית העסק שלכם גם אתר אינטרנט שיוכל

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »
ראש התקדמות
קידום אתרים אורגני
איך לבחור מקדם אתרים

קידום אתרים הוא אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים של היום. קידום אתרים, או באנגלית SEO, נועד כדי לגרום לאתר שלכם להופיע במקום גבוה בחיפוש בגוגל.

קרא עוד »
אתר אינטרנט
קידום אתרים אורגני
מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019

2019 הייתה השנה של פייסבוק. עם השקת המטבע המקוון החדש של פייסבוק, יחד עם עקיפת מייקרוסופט בשווי השוק ומספר שינויים באלגוריתמי הקידום הממומן דרך הפלטפורמות

קרא עוד »
קידום אתר עורך דין
קידום אתרים אורגני
קידום אתר עורך דין

בעידן שבו אנו חיים היום, האינטרנט הוא ללא ספק מקור הפרסום הגדול והמשמעותי ביותר העומד לכל עסק. עסקים רבים משתמשים באינטרנט על מנת לקדם את

קרא עוד »