איפה הכי כדאי לאחסן אתרי וורדפרס וכמה זה עולה

אחסון אתרים בכלל ואחסון אתרי וורדפרס בפרט הפך בשנים האחרונות מהמלצה חמה ללא פחות מפעולת חובה עבור כל בעל אתר שהוא. היות ואחסון אתרים הוא בעל חשיבות עליונה כל כך, רבים בעלי האתרים שתוהים איפה הכי כדאי לאחסן אתרי וורדפרס וכמה זה עולה. אז כדי לעשות את החיים שלכם קלים יותר, ריכזנו עבורכם את המידע שחשוב שתדעו לפני שאתם פונים למהלך הזה. אז שנתחיל? קדימה!

 

מה זה בכלל אחסון אתרים?

כשמדברים על פעולות שחובה לעשות עבור אתרי וודפרס איחסון אתרים הוא לגמרי אחת מהפעולות האלו. אז כדי שנבין למה הוא פעולת חובה, בואו נבין בכלל מה זה אומר בכלל אחסון אתרים.

אחסון אתרים הוא מושג שמתייחס לשמירת מידע, הגברת האבטחה, תפעול תוכנה ותפעול חומרה ועוד. למעשה, בעלי אתרים מאחסנים היום את אתרי האינטרנט שלהם בחוות אחסון, ואנשי התפעול שבחווה מאפשרים לאותם בעלי אתרים להתעסק רק בחיצוניות של האתר ולא בתוכן הפנימי שלו.

 

תוכן פנימי? תוכן חיצוני? מה זה אומר?

אחסון אתרים, שנותן בעצם אפשרות לאחסן אתרי וורדפרס ואתרים נוספים, מטרתו להוריד מבעלי האתרים את כאב הראש שקשור בתפעול הטכני של אתר האינטרנט. לאחסן אתרי וורדפרס ואתרים בכלל נותן לבעל האתר את השקט, באמצעותו הוא יכול לדאוג אך ורק לעניינים הקוסמטיים של האתר כמו עיצוב, גרפיקה, תוכן ופילוח נתונים.

 

איפה הכי כדאי לאחסן אתרי וורדפרס וכמה זה עולה

קיימות המון אפשרויות למטרות של לאחסן אתרי וורדפרס. ניתן לאחסן באתרי אחסון חינמיים, אחסון אתרים שיתופי וכן אחסון מיני ייעודי. כמובן שככל שאחסון האתרים יהיה זול יותר, ככה הנפח שלו והחבילה שלו תהיה דלה יותר. לעומת זאת, תוכלו למצוא אצל כמה חברות אחסון אתרים מחירים משתלמים ביותר לחבילות מוגדלות שכוללות יותר היצע.

כך, למשל, חבילת אחסון ראשונית שכוללת התאמה לאחר אחד, נפח דיסק של 1 ג'יגה בייט, 40 ג'יגה בייט של תעבורה חודשית וגיבוי יומי מלא תעלה מחיר של 55 ₪ בחודש. חבילה מוגדלת יותר, הכוללת התאמה לשלושה אתרים, נפח דיסק של 3 ג'יגה בייט, 50 ג'יגה בייט של תעבורה חודשית, דומיינים ללא הגבלה, בסיסי נתונים ללא הגבלה וגיבוי יומי מלא תעלה מחיר של 90 ₪ לחודש.

 

ויש גם חבילות גדולות יותר

חבילות גדולות יותר מציעות ב-129 ₪ לחודש התאמה לחמישה אתרים, נפח דיסק של 5 ג'יגה בייט, 100 ג'יגה בייט תעבורה חודשית, דומיינים ללא הגבלה, בסיסי נתונים ללא הגבלה וגיבוי יומי מלא. תוכלו גם למצוא חבילה המושלמת לאתרים ששייכים לעסקים מתפתחים שיש בהם עומסים גבוהים בדרך כלל – בעלות של 183 ₪ לחודש תקבלו התאמה למספר בלתי מוגבל של אתרים, 10 ג'יגה בייט נפח דיסק, 250 ג'יגה בייט תעבורה חודשית, דומיינים ובסיסי נתונים ללא הגבלה וכן גיבוי יומי מלא.

תוכנת אתרים

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
הכל על תוכן ועיצוב באתר

סוף סוף הגשמתם חלום והקמתם בית עסק משלכם! עכשיו, כשהכל מוכן ואתם מחכים לפריצה הגדולה, הגיע הזמן לבנות לבית העסק שלכם גם אתר אינטרנט שיוכל

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »
ראש התקדמות
קידום אתרים אורגני
איך לבחור מקדם אתרים

קידום אתרים הוא אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים של היום. קידום אתרים, או באנגלית SEO, נועד כדי לגרום לאתר שלכם להופיע במקום גבוה בחיפוש בגוגל.

קרא עוד »
אתר אינטרנט
קידום אתרים אורגני
מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019

2019 הייתה השנה של פייסבוק. עם השקת המטבע המקוון החדש של פייסבוק, יחד עם עקיפת מייקרוסופט בשווי השוק ומספר שינויים באלגוריתמי הקידום הממומן דרך הפלטפורמות

קרא עוד »
קידום אתר עורך דין
קידום אתרים אורגני
קידום אתר עורך דין

בעידן שבו אנו חיים היום, האינטרנט הוא ללא ספק מקור הפרסום הגדול והמשמעותי ביותר העומד לכל עסק. עסקים רבים משתמשים באינטרנט על מנת לקדם את

קרא עוד »