כיצד למתג ולקדם פורטל אירועים באינטרנט

יש ברשותכם אתר אינטרנט או פורטל בתחום האירועים? מעוניינים לקדם אותו באינטרנט ולהביא אותו לחשיפה מוגברת של אנשים? על מנת שתוכלו לעשות זאת בצורה נכונה ויעילה, ריכזנו עבורכם מספר צעדים שעליכם לעשות – ויבטיחו חשיפה מוגברת וגדולה יותר של גולשים.

עולם האינטרנט

בין אם ברשותכם אתר אינטרנט בתחום האופנה, בתחום החשמל או בתחום האירועים – תצטרכו לבצע קידום ומיתוג לאתר שלכם. מדוע? מכיוון שבעידן של היום, שבו האינטרנט נמצא בכל פינה במהלך חיינו, אנו צריכים לבלוט בין כל האפשרויות הקיימות על מנת להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. לצורך העניין, אתר בתחום פורטל האירועים, יצטרך "להתחרות" עם עוד מספר אתרים דומים בתחום, ובמילים אחרות – להתחרות על הלקוחות הפוטנציאליים של שני הצדדים. לפיכך, מיתוג וקידום אתר בצורה הנכונה יביא אתכם לחשיפה גדולה ומרבית יותר של לקוחות פוטנציאליים – אלו שבסופו של דבר ירכשו מכם שירות או יביאו להכנסה גדולה ורבה יותר.

קידום באינטרנט של אתרים בתחום האירועים, הינו ספציפי מאוד ועל מנת לעשות אותו בצורה נכונה חייב להקפיד על כמה דגשים. לצורך ההסבר, נשתמש באתר SAVE A DATE – אתר ותיק בתחום החתונות, שמסייע לאלפי גולשים מדי שנה בהכנות לקראת החתונה. כתובת האתר היא https://saveadate.co.il ולאורך כל המאמר תוכלו להתרשם מאופן הביצוע של האתר.

כדור העולם

כיצד למתג ולקדם בצורה נכונה?

ובכן, הצעד הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור את תחום העיסוק שלכם. אם האתר שלכם מרכז מחירים שונים ממגוון רחב של ספקים, ואתם למעשה מעניקים ללקוח את המידע על טווח המחירים בשוק – אופן הקידום יהיה שונה מאתר שמספק שירותי צילום ומעוניין לקדם את העסק שלו.
לכן, בחרו את תחום העיסוק שלכם וכך תוכלו להיות יותר ממוקדים ויעילים בתהליך הקידום.
שנית וחשוב לא פחות – בחרו בקידום ברשתות החברתיות. תחום הרשתות החברתיות נחשב לאחד התחומים החמים ביותר בעולם – יותר משני מיליארד חשבונות בלבד נמצאים ברשת פייסבוק. לפיכך, רשתות חברתיות הופכות לכלי קידומי ושיווקי מהמדרגה הראשונה – כך אתם יכולים ליצור חשיפה גדולה לקהל היעד הרלוונטי עבורכם – ולהגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
שלישית ואחרונה – בחרו את קהל היעד שלכם. למה הכוונה? אם אתם פותחים אתר בתחום הצילום במסגרת אירועים, ובחרתם לקדם ברשתות החברתיות – הקפידו לבצע את תהליך הקידום בצורה יעילה שתתייחס לנתח מהאוכלוסייה שרלוונטי אליכם. אם הקידום שלכם לא יהיה ממוקד, האתר שלכם יפורסם גם בקהלים פחות רלוונטיים – ילדים, נערים ועוד. מצב שכזה יביא לבזבוז משאבים עיקריים כמו זמן רב וכסף רב. לכן הקפידו לבצע את תהליך הקידום בצורה יעילה – כזו שתשלב את הקידום ברשתות החברתיות בצורה יעילה, ובאותה נשימה גם תבחרו בקהל היעד הרלוונטי עבורכם – תוכלו להגיע ליעדים שאתם רוצים להגיע.

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
הכל על תוכן ועיצוב באתר

סוף סוף הגשמתם חלום והקמתם בית עסק משלכם! עכשיו, כשהכל מוכן ואתם מחכים לפריצה הגדולה, הגיע הזמן לבנות לבית העסק שלכם גם אתר אינטרנט שיוכל

קרא עוד »
קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »
ראש התקדמות
קידום אתרים אורגני
איך לבחור מקדם אתרים

קידום אתרים הוא אחד האלמנטים החשובים בעולם העסקים של היום. קידום אתרים, או באנגלית SEO, נועד כדי לגרום לאתר שלכם להופיע במקום גבוה בחיפוש בגוגל.

קרא עוד »
אתר אינטרנט
קידום אתרים אורגני
מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019

2019 הייתה השנה של פייסבוק. עם השקת המטבע המקוון החדש של פייסבוק, יחד עם עקיפת מייקרוסופט בשווי השוק ומספר שינויים באלגוריתמי הקידום הממומן דרך הפלטפורמות

קרא עוד »
קידום אתר עורך דין
קידום אתרים אורגני
קידום אתר עורך דין

בעידן שבו אנו חיים היום, האינטרנט הוא ללא ספק מקור הפרסום הגדול והמשמעותי ביותר העומד לכל עסק. עסקים רבים משתמשים באינטרנט על מנת לקדם את

קרא עוד »