כמה עולה בממוצע קידום ממומן בגוגל?

כל בעל עסק שיודע דבר או שניים על שיווק נכון יוכל לומר לכם שקידום בגוגל הוא הנכון ביותר עבור כל עסק. שכן, זו הדרך הטובה ביותר להגיע אל קהלי יעד מגוונים. במדריכים הקודמים שעלינו בנושא, ציינו בפניכם את דרכי הקידום בגוגל (קידום ממומן ואורגני). הפעם, נתמקד בעלויות הממוצעות של קידום ממומן. שכן, גולשים רבים ביקשו לקבל מידע בנושא. הישארו אתנו ותגלו את התשובה לשאלה המתבקשת.

 

העלות של קידום אתרים ממומן בגוגל משתנה

בירור שערכנו בנושא העלה כי יש טווח מחירים רחב שמשתנה בהתאם לקריטריונים שונים. שוחחנו למשל עם בעל עסק שיש ברשותו חנות חיות ולאחר מכן שוחחנו עם מי שמחזיק ברשת חנויות לבגדי נשים. גילינו שפערי התשלום בין השניים הם עצומים. בהתחלה סברנו כי אחד מהם שילם מחיר מופקע בגלל שלא ערך השוואת מחירים, אך לאחר זמן מה התברר לנו כי זה לא המצב. הבנו כי העלות משתנה בהתאם לקריטריונים שונים, למשל:

  • משך הליך הקידום
  • התמחור של החברה לקידום אתרים
  • המקצועיות והוותק של החברה לקידום אתרים

קידום ממומן בגוגל

מה טווח המחירים המשוער בתחום זה?

ידוע לכם כעת כי טווח המחירים הוא משתנה. נוכל לומר לכם שבשלב זה קידום אתרים בארץ צפוי לעלות בין 1,500 ₪ ל – 7,500 ₪. יש מי שישלמו מחירים גבוהים יותר, כמו למשל 10,500 ₪ וזאת בגלל התמחור של החברה או עניין אחר. נציין כי מי מכם שירצו לבצע הליך של  קידום אתרים בארצות הברית צפוי לקבל הצעת מחיר זהה, רק שזו תתומחר בפניכם בדולר אמריקאי.

 

טיפ חשוב – אל תבחרו בהצעה הזולה ביותר

יש מי שמחפשים לקבל את השירות הזול ביותר בכל מיני תחומים. אם אתם פועלים כך בחיי היום יום שלכם, כדאי שתדעו שההמלצה שלנו היא לשים את העניין בצד כשזה נוגע להליך קידום ממומן בגוגל. שכן, פה, המקצועיות היא החלק החשוב ביותר. הצעת מחיר זולה עשויה להתגלות כנוחה לכיס, אך לא משתלמת לטווח הרחוק. הדבר עשוי להביא אתכם להבנה כי תשלמו ביוקר, בגלל שחוסר המקצועיות יוביל למספר מועט מאוד של כניסות לאתר שלכם.

קידום ממומן בגוגל

כך תבחרו מקדם אתרים מומלץ ומקצועי

עליכם להיות בטוחים כי אתם מגיעים אל מקדם אתרים בעל ניסיון רב בתחום. עריכת חיפוש בפלטפורמות שונות ברשת יאפשר לכם לבדוק זאת וגם את הצעות המחיר השונות שנמסרו לאחרים. נציין בשלב זה כי ניתן לערוך את הבירור בפלטפורמות אלו:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

מדריך מקיף זה הציג בפניכם את העלויות המשוערות שאתם עשויים לשלם עבור קידום ממומן בגוגל. בשלב זה ברור לכם כי עליכם לשים דגש על מקצועיות החברה המקדמת ולא על העלות ולנו נותר לאחל לכם שתבחרו נכון ובהצלחה!

קידום ממומן בגוגל

אולי יעניין אותך גם

קידום אתרים
קידום אתרים אורגני
כיצד לקדם את העסק באינטרנט?

כל בעל עסק יודע שערוץ האינטרנט יכול לספק עבורו מגוון רחב של יתרונות: חיסכון בעלויות תפעול והקמה, סיכונים סביבתיים מופחתים, המשכיות עסקית גם במקרי קיצון

קרא עוד »