לקראת פסח – 5 רעיונות למתנות לעובדים

חג פסח מגיע וכמו כל שנה, אתם שואלים את עצמכם מה לקנות לעובדים שלכם. כאשר מעניקים מתנות לעובדים, זה מעלה את מוסר העבודה שלהם ומעודד אותם להמשיך לתרום לחברה בצורה חיובית. בנוסף, מתנות יכולות לשפר את אווירת העבודה וליצור קשרים חברתיים בין עובדים, מה שיכול להביא לשיפור ביצועים וגם להגברת תחושת השייכות לצוות. אנחנו נעזור לכם לשמח את העובדים שלכם בעזרת 5 רעיונות למתנות!

 

1. קופסאות ממתקים ממותגות

מה יותר טוב מלקבל קצת מתוקים? תוכלו לקנות לעובדים שלכם קופסת ממתקים יפה עם מגוון רחב של ממתקים טעימים בפנים. קופסא כזאת שתגרום להם ליהנות מכל ביס וביס. בסיום האכילה, העובדים יוכלו להמשיך להשתמש בקופסא. הם יכולים להפוך אותה לכוס עטים או פשוט להפוך אותה לפריט דקורטיבי על שולחן העבודה. אז אם אתם מחפשים מתנות ממותגות לעובדים, יש לכם פה אופציה מדהימה!

שניתן לעובדים

 

2. צידנית

עוד מתנה ממש טובה שתוכלו לקנות לעובדים שלכם היא – צידנית. הימים החמים של השנה מתחילים ואנשים רק רוצים להתאוורר וליהנות מקרני השמש. שזה יהיה כדי ללכת לים או כדי ללכת לאיזה פארק עם המשפחה, צידנית היא פריט שממש חשוב שיהיה להם. ככה הם יכולים לסחוב איתם את האוכל ולשמור עליו שלא יתקלקל. אחלה דרך להנות מהחופשה שלהם!

 

3. צלחת סדר פסח

רעיון נוסף הוא – לקנות צלחת סדר פסח לעובדים שלכם בשביל החג. על ידי שימוש בצלחת סדר פסח, אנשים מזכירים לעצמם ולסועדים את הסיפור ההיסטורי והדתי של חג הפסח. בנוסף, צלחת סדר פסח מסייעת לאנשים להתרכז ולהתעסק במהלך הסדר בצורה מסודרת ומסורתית, מה שיכול להעניק חוויה חגיגית ומיוחדת לסעודה.

קופסאות ממתקים ממותגות

 

4. מארז ליין

שזה יהיה בשביל החג עצמו או בשביל החיים באופן כללי, מארז יין יכול לשמח את העובדים שלכם מאוד. המארז יכול להתאים לעוד מגוון אירועים ומצבים, כגון חגיגות, ימי הולדת וכו'… בתוך המארז תוכלו למצוא לדוגמה חולץ פקקים, חבק אלומיניום, משפך, פקק אטימה וכו'… מארז יין הוא פריט ייחודי ומועיל שיכול להוסיף ערך ושמחה למקבליו.

 

5. ערכת קפה לשטח

אנחנו הישראלים מאוד אוהבים לטייל בארץ, להכיר מקומות חדשים ליהנות מחוויות חדשות עם החברים והמשפחה. בנוסף, רוב הישראלים מאוד אוהבים קפה. אז למה לא לשלב בין שני הדברים הללו? ערכת קפה לשטח יכולה להיות מתנה מהממת לעובדים שלכם.

 

לסיכום

כבעלי עסק, חשוב מאוד לתת תחושה טובה לעובדים שלכם. תחושה של שייכות, של הערכה ושל אכפתיות. אתם יכולים לתת את התחושה הזאת בעזרת קניית מתנות לחגים. תוכלו לקנות לעובדים שלכם קופסאות ממתקים ממותגות, צידנית, צלחת סדר פסח, מארז ליין או אפילו ערכת קפה לשטח. זה רק חלק מהרעיונות. אם תחשבו קצת יותר תוכלו לחשוב על הרבה מאוד אופציות. תעשו טוב לעובדים שלכם על כל העבודה הקשה שהם עושים במהלך השנה. הם ישמחו מזה מאוד!

שניתן לעובדים

אולי יעניין אותך גם

כסף
עסקים ומעסיקים
איך להפוך רשימת תפוצה לכסף

כמעט בלתי אפשרי לחשוב על זה שבעבר היינו שולחים מכתבים בדואר, נכון? תהליך הכתיבה, ההכנסה למעטפה, ההמתנה בדואר ורכישת הבול להדבקה הוא כמעט ולא רלוונטי

קרא עוד »