המדריך המלא ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי? זוהי שאלה שייתכן שרבים מכם שואלים את עצמם לאחרונה, עקב השימוש הרב במושג הזה כמעט בכל מקום. ובכן, נראה שהעיסוק המוגבר בכרטיסי ביקור דיגיטליים – הוא לא לשווא. מדובר באמצעי טכנולוגי מתקדם, שניתן לומר שהוא מחליף את כרטיסי הביקור הישנים והמודפסים… אבל בינינו? הכרטיס הדיגיטלי הוא משהו אחר לחלוטין, ולכן, זה מעט מוזר להשוות ביניהם. כרטיס ביקור דיגיטלי מתנהל באופן שהוא יותר דומה לאפליקציה, ומכיל פונקציות רבות של תקשורת, פרסום, ושימור לקוחות. איך יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי? על כך במאמר הבא.

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי?

בגדול – כרטיס הביקור הדיגיטלי הוא מעין יישום היושב על הטלפון החכם, וזמין גם דרך המחשב. מה מכיל היישום הזה? את כל הפרטים שהלקוח צריך על מנת לקבל עליכם אינפורמציה, וליצור עמכם קשר כמובן. כרטיסי ביקור דיגיטליים מכילים קישורים לפרופילים של רשתות חברתיות, פרטי יצירת קשר הזמינים בלחיצה, גלריית תמונות וסרטונים, מפת הגעה, ועוד. כיוון שכרטיס הביקור הדיגיטלי הוא גמיש וניתן להצגה בכל סוגי המכשירים – הוא יכול להיות "ויראלי" במיוחד, ולהישלח דרך וואטסאפ, מסנג'ר, או כל פלטפורמה אחרת. באופן כזה, תוכלו לשלוח את הכרטיס ללקוחות בקלות, והם יוכלו להעביר אותו הלאה! יתרונות נוספים לכרטיס ביקור דיגיטלי, תוכלו למצוא באתר https://sodigital.co.il.

מי צריך כרטיס ביקור דיגיטלי?

בעידן העכשווי מן הראוי לציין, שכרטיסי ביקור מנייר, איכותיים ככל שיהיו – הם כבר נחלת העבר. התקופה שלנו מתאפיינת ביישומים טכנולוגיים ודיגיטליים בכל צעד ושעל… כך אנו מתנהלים, מחפשים שירותים, יוצרים קשרים, ושומרים על קשרים קיימים, ולכן – כרטיס ביקור דיגיטלי מתבקש עבור כל עסק מכל סוג שהוא.

טיפים ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי

כשאנו יוצרים כרטיס ביקור דיגיטלי, בתור התחלה חשוב לתת מידע ברור על השירותים שאנו מעניקים. לקוח שמקבל את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, מעוניין להבין כמה שיותר מהר על מה מדובר, ולכן מומלץ לרשום כמה מילים כבר בתצוגת הבית של הכרטיס. ניתן להוסיף גם תמונה או סרטון המתאר את השירות בתצוגה הראשית – במידה וזה רלוונטי לעסק. העניקו ללקוח את כל דרכי יצירת הקשר בצורה ברורה! השתמשו בלחצנים של וואטסאפ, מייל, טלפון, ועוד – עם אייקונים ברורים ומזמינים. טיפ חשוב נוסף – שלבו בכרטיס הדיגיטלי לחצן "שתף" במקום בולט, כך שהקורא יוכל לשלוח את הכרטיס הלאה בקלות… זה יהפוך את העסק שלכם ל"ויראלי" במיוחד!

בעוד בעבר היינו נוהגים להשתמש בכרטיסי ביקור מנייר, נראה שהיום ישנה חלופה עדיפה בהרבה. כרטיסי ביקור דיגיטליים כובשים את עולם העסקים, היות והם נוחים להפצה, יצירת קשר עם בית העסק, וקבלת אינפורמציה בכל הפלטפורמות האפשריות. עיצוב כרטיס דיגיטלי דורש מיומנות ומחשבה, וחברות רבות מציעות כיום – לעצב עבורכם כרטיס דיגיטלי עסקי מנצח!

כרטיסים דיגיטליים

אולי יעניין אותך גם

כסף
עסקים ומעסיקים
איך להפוך רשימת תפוצה לכסף

כמעט בלתי אפשרי לחשוב על זה שבעבר היינו שולחים מכתבים בדואר, נכון? תהליך הכתיבה, ההכנסה למעטפה, ההמתנה בדואר ורכישת הבול להדבקה הוא כמעט ולא רלוונטי

קרא עוד »