4 טיפים לניהול חשבון טיקטוק מצליח

טיקטוק נכנסה לחיינו לפני מספר שנים ונחלה הצלחה מסחררת.

על פי מחקר שנערך בשנת 2021, טיקטוק היא האפליקציה הלא – משחקית שמספר האנשים הרב ביותר התקינו בטלפון הנייד שלהם בשנה שקדמה למחקר.

מה הוא בעצם הסוד למספר עוקבים רב וצפיות מרובות בחשבונכם? לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם למנף את חשבון הטיקטוק שלכם.

 

אין שני לרושם ראשוני

הדבר הראשון שמושך את עיניהם של הצופים הוא תמונת הפרופיל שלנו, וטקסט תיאור קצר שנבחר לרשום מתחתיה. חשוב שהתמונה תהיה מושכת לעין, ותאפיין אתכם בצורה הטובה ביותר. חשבו על משפט או טקסט קצר המתאר אתכם עם נגיעה ייחודית שלכם, והתאימו אותו למה שאתם חושבים שיסקרן את קהל היעד שלכם בצורה הטובה ביותר.

כדי לקבל רעיונות מקוריים וליצור את הפרופיל המושלם, הציצו בפרופילים של אנשים אותם אתם מעריצים ותשאבו השראה בהתאם.

 

מכה אחת לא כורתת עץ

כפי שרובכם תוכלו לנחש, התמדה היא שם המשחק. ניהול טיקטוק דורש עבודה מתמדת ופרסום תכנים ייחודיים ומקוריים באופן קבוע. ככל שתפרסמו יותר סרטונים בקצב יותר תכוף, כך תגדילו את הסיכוי לקבלת חשיפה גדולה יותר ולעלייה במספר העוקבים.

 

איך זה בעצם עובד?

כדי להבין איך החשיפה מתרחשת, יש להבין את האופן שבו האלגוריתם של טיקטוק עובד. הבנה זו תעזור לכם להבין את חשיבות ההתמדה לשם ההצלחה של החשבון שלכם.

כל סרטון שמתפרסם בטיקטוק, נשלח באופן אקראי ל100 – 500 משתמשים. טיקטוק מחליטה האם להעביר אותו הלאה למשתמשים נוספים, כתלות במידת העניין שהמשתמשים שנחשפו לסרטון הביעו. מידת העניין נמדדת באמצעות אחוזי הצפייה בסרטון, אחוזי השימוש בוידאו שנוגן בסרטון, אחוזי הלייקים שנעשו, ועוד.

 

שתפו פעולה עם משתמשים אחרים בתחומכם

החל בתגובות, לייקים, ושיתוף סרטונים של אחרים, ועד לדואטים ולייבים עם משתמשים אחרים – כל אלו יסייעו לכם בהגברת החשיפה.

תגובות על סרטונים של אחרים עשויות ליצור שיח עם משתמשים נוספים, בדומה לשיתוף סרטונים של משתמשים אחרים. פונקציית ה״דואט״, הייחודית לטיקטוק, מאפשרת לנו ליצור סרטון בשיתוף עם סרטון קיים. דרך יעילה לנצל אפשרות זו היא באמצעות דואט עם סרטונים שכבר צברו פופולריות רבה, וסביר כי יופיעו בחיפושים רבים.

 

שימו לב לטרנדים המשתנים ונצלו אותם

מעת לעת מופיעים בטיקטוק אתגרים וטרנדים משתנים. התעדכנו לעיתים קרובות אילו סרטונים אתם רואים מספר פעמים רב בעמוד ה״for you״ֿ, ובצעו אותם. הטרנדים הפופולריים מביאים איתם סקרנות רבה של משתמשי הטיקטוק, ושימוש ב״האשטאג״ הייעודי יוביל צופים רבים לסרטון שלכם.

 

אתם מוכנים לצאת לדרך

טיקטוק היא פלטפורמה נהדרת המשמשת רבים למטרות שונות, החל מהנאה עבור ילדים ובני נוער, ועד לקידום אג'נדות פוליטיות של פוליטיקאים וראשי ממשלה. במאמר זה  ראיתם מה הם הטיפים המרכזיים שיעזרו לכם לקפוץ אל המים ולנהל חשבון טיקטוק מצליח. עכשיו אתם מוכנים – בהצלחה!

פלאפון

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »