מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות מקבילים שישקפו עבורכם את איכות הלימודים בהתייחס להיצע הקיים בשוק. בבחינת הביקורות האלו יש לקחת בחשבון אלמנטים כמו מסלולי הלימוד הקיימים, תוכן תוכנית הלימודים (סילבוס), מיקום הקמפוס, מחיר ההכשרה, סגל המנחים, הכוונה ליום שאחרי ותמיכה בהשמה. בבואנו לבדוק את כל אל גיבשנו חוות דעת על מכללת אורין שפלטר ומכללות נוספות המציעות מסלולים דומים בתחומי ההשקעות, התיווך, לימודי סוכן הביטוח והנדל"ן.

למידה

 

בתור התחלה, שמחנו לגלות שסגל המרצים מורכב מלא פחות מטובי המקצוענים, כל אחד בתחומו. עורכי דין, יועצי סטרט-אפ, בעלי תארים ומומחים מנוסים מכל מסלול. כאלו שניסיונם העשיר מאפשר להם בקיאות ושליטה בכל הנלמד בכיתה ומעבר לכך – הערך המוסף האישי שלהם המתבסס על הרקע המעשי בשוק. יש שים לב שלא כל מוסד לימודי מקפיד על איכות המרצים ונדיר למצוא מקום שבו היחס האישי לכל תלמיד מהווה חלק ניכר בחוויית הלימודים. נוסף על היותם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ניתן דגש חשוב על יכולות הלימוד שלהם כיוון שלא כל אחד יודע ללמד, ומכללת אורין שפלטר שאף מאפשרת השכרת כיתות לימוד בחיפה מבינים זאת ופועלים לשימור סטנדרט הוראה גבוה.

שילוב המסלולים שמתאפשר הודות לדינמיות של הקורסים במכללה, עשוי להיות המפתח להקניית ידע והשכלה רחבים דיים כדי לשלוט ביד רמה במספר תחומים במקביל. אמנם אין זו חובה, אך הזכות נשמרת לכל המעוניין בכך. במוסדות אחרים לא תמיד יש האפשרות לשלב בין תחומי לימוד משיקים, מצב המונע מהסטודנטים את קבלת המעטפת הלימודית המלאה שהם זקוקים לה.

שולחנות וכיסאות

 

חשוב שתדעו לבחור את המכללה שתכין אתכם ליום שאחרי, הרי מטרת הלימודים בסופו של דבר היא רכישת המקצוע. במכללת אורין שפלטר יש אפשרות לקחת קורסי הכנה למבחנים כמו הכנה למבחני לשכת רואי החשבון, מבחני רשות ניירות הערך, מבחני משרד האוצר ומשרדי ממשלה נוספים. גם אחוזי המעבר וההצטיינות הם קריטריון חשוב שיש לבדוק על מנת להבין אם אותם קורסים נמצאים יעילים ונותנים את המענה שהם מבטיחים, ואכן למכללת אורין שפלטר יש נתוני הצלחה מהגבוהים בארץ.

נושא נוסף שמצאנו לנכון לציין במסגרת חוות הדעת על מכללת אורין שפלטר הוא חזון המוסד הלימודי שלכם. לצערנו, קיימים מקומות רבים המקלים ראש בשירותים שהם מציעים לתלמידים ואינם בעלי כל שאיפה מלבד קבלת תשלומים. דוגמה טובה לעניין זה היא מכללה אשר לא מקפידה על ליווי אישי של הסטודנטים מרגע התשלום ועד סוף הלימודים. לכן, בחרו במוסד עם חזון, כזה שהקניית ידע וייצור אנשי מקצוע איכותיים הם הייעוד והמטרה שאנשיו מציבים לעצמם בכל יום מחדש. מכללת אורין שפלטר שמה לעצמה למטרה להכשיר את הדור הבא של המקצועות הפיננסיים בארץ מתוך תחושת שליחות ושאיפה לשפר את חיי הציבור בישראל.

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »