איך למצוא מיקרופון שולחני איכותי דרך האינטרנט

הרבה אנשים בעולם המודרני של היום נרתעים מקניות באינטרנט – הם חוששים שהמוצר שיגיע לביתם יהיה שונה מהמוצר שהם רכשו, שההיצע של חנויות האינטרנט אינו טוב, שהם לא ידעו לשפוט נכונה אם מדובר במוצר איכותי ושלא יהיה להם עם מי להתייעץ ברגע הקניה. חששות אלו הם לגיטימיים לחלוטין, אבל יכולים לחסום אותכם מגישה למגוון אינסופי של מוצרים המותאמים לצרכיכם. במאמר זה תוכלו למצוא הסברים שיקלו עליכם במסע הלא פשוט של חיפוש המוצר המושלם עבורכם.

 

כיצד עובד מיקרופון שולחני?

מיקרופון שולחני הוא מיקרופון שמיועד לקיבוע לשולחן – ומשמש בהתאם בעיקר להקלטות שנעשות בישיבה – כגון הקלטה של פודקאסטים, או לחדרי ישיבות, אולמות וכנסים שבהם יש מספר נוכחים רב ויש חשש שיהיה קשה לשמוע את קולו של האדם המדבר ללא מיקרופון.

הבונוס העיקרי של המיקרופון השולחני הוא העובדה שהוא מקובע לשולחן – מאפיין שמאפשר שימוש בו ללא החזקתו, ובכך מאפשר שימוש נוח וארוך טווח.

 

מהם המאפיינים השונים של המיקרופון ולמה הם משמשים?

מיקרופון הוא שם כולל לאגד רחב של מוצרים חשמליים שממירים קול שנקלט אליהם לתדרים חשמליים. תדרים חשמליים אלו מועברים בהמשך לרמקול – מכשיר חשמלי שקורא את התדרים החשמליים ומתרגם אותם חזרה לגלי קול המשודרים בעוצמה גבוהה דרכו.

איכות המיקרופון שיקנה על ידכם יקבע, אם כך, לפי שני דברים מרכזיים – רמת הרגישות שלו לגלי קול שנקלטים (יחד עם היכולת לסנן גלי קול שאינם רלוונטיים), והיכולת שלו לעבד את גלי הקול הללו לתדרים חשמליים באופן איכותי ומדויק.

 

איך כדאי לי לבחור את המיקרופון שלי?

ישנם מספר סוגי מיקרופונים שנבדלים ביניהם במאפיינים הטכניים שלהם, כאשר שתי הקבוצות העיקריות למיקרופונים שולחנים הם מיקרופון קונדנסר ומיקרופון דינמי.

 

מיקרופון קונדנסר:

הוא מיקרופון שעובד בעזרת פלטות מתכתיות ש"מסדרות" את עצמן בהתאם לקול שנקלט על ידן, כאשר הסידור נקרא על ידי מכשיר חשמלי שמקדד אותו חזרה לגלי קול.

מיקרופון זה נחשב איכותי, ומאפשר יצירה של גלי קול נאמנים למקור באיכות גבוה תוך רגישות משמעותית לשדר שנקלט על ידו. איכותו של הקול מובילה לכך שמקובל להשתמש במיקרופון זה להקלטות, שדורשות איכות קול גבוהה ויציבה.

 

מיקרופון דינמי:

הוא מיקרופון שעובד בעזרת סליל אלקטרומגנטי – שנע בהתאם לגלי הקול אליהם הוא נחשף ומייצר זרם חשמלי שנקרא ומוחזר לגלי קול.

מיקרופון זה נחשב כאמין ואמיד, ומצליח לסנן קולות רקע בצורה טובה ולקלוט גלי קול עוצמתיים במיוחד. למרות אמינות זו באיכות הקול, הוא לא תמיד מצליח לשקף במדויק את הצליל שעובר דרכו – ולכן פחות מתאים להקלטות מדויקות, ומתאים יותר להרצאות וכנסים, בהם רמת הדיוק למקור איננה משמעותית (בשל כך שהתוכן המועבר הוא מילים ולא מוזיקה).

 

לסיכום

רכישת מיקרופון שולחני באינטרנט היא משימה פשוטה מכפי שהיא נראית, שדורשת הבנה מאוד בסיסית של מאפייני הקול השונים. אנחנו ממליצים לא לוותר על ההיצע הרב.

מיקרופון

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »