איך עובד כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס ביקור היה עד לא מכבר מוצר חובה לכל עסק, מעין פרסומת שאותה הוא היה דואג לתת ללקוחות שלו. כיום, כרטיסי הביקור שאליהם התרגלנו כבר נעלמו מהמפה, אולם חשוב שתכירו את המחליף הלא רשמי של כרטיסי הביקור הללו, הלא הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי. כאן תבינו כיצד עובד כרטיס הביקור הזה, ולמה עבורכם בתור בעלי עסקים הוא יכול להיות כלי יעיל מאוד. 

 

איך כרטיס ביקור דיגיטלי מועיל לעסק

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא פשוט עמוד ברשת שנותן למי שנכנס אליו מידע רלוונטי על העסק שלכם. בדומה לכרטיסי הביקור הישנים, כרטיס הביקור הדיגיטלי מכיל פרטים יבשים, אולם קיימת אפשרות להוסיף בו עוד הרבה מאוד פרטים חשובים אודות העסק שלכם.

 

איך זה עובד?

השלב הראשוני הוא אפיון של כרטיס הביקור. בשלב הזה אנחנו בתור הבעלים של העסק יושבים עם איש מקצוע ומבינים מהו המידע החשוב ביותר שאליו אנחנו רוצים שהלקוחות ייחשפו מיד כאשר הם פותחים את דף האינטרנט של העסק שלנו. הצוות המקצועי של אלפא קארד – כרטיס ביקור דיגיטלי יוכל לעזור לכם להבין איך לבנות את כרטיס הביקור הדיגיטלי המושלם עבור העסק שלכם.

 

על מה חשוב להקפיד במהלך העיצוב

כרטיס הביקור שלכם צריך להיות נקי עד כמה שניתן. מצד אחד, הוא צריך כמובן להכיל את כל האינפורמציה החשובה, אך יחד עם זאת אסור שהוא יהיה עמוס מידי. כרטיס הביקור אמור להיות רק שער הכניסה אל העסק, ובו אנחנו יכולים להזין קישורים שונים שיישלחו את הלקוחות שמתעניינים במוצר שלנו אל מידע מפורט יותר עבור אותם מוצרים או עבור העסק כולו באופן כללי.

 

קידום כרטיס ביקור דיגיטלי

בעזרת כלי פרסום מתקדמים, ניתן לייעל את הכרטיס עוד יותר ולבצע קידום שלו. קידום של הכרטיס הוא למעשה שיטת פרסום שבה אנחנו דואגים לחשוף לעיניהם של כמה שיותר אנשים את קיומו של העסק שלנו באמצעות חשיפה שלהם אל הכרטיס. הפרסום נעשה בצורה חכמה, כך שהוא מגיע באופן ממוקד דווקא אל מי שהביע עניין מסוים במוצרים שאותם העסק שלנו משווק.

 

עדכנו את המידע תוך כדי תנועה

מטבע הדברים בכל עסק מתרחשים שינויים, וישנם מקרים שבהם השינויים הללו מתרחשים לעיתים תכופות. בעוד שבעבר היה קושי גדול בעדכון של הלקוחות באותם שינויים, כיום אתם יכולים לעדכן את הלקוחות שלכם בעזרת שינוי של כרטיס הביקור הדיגיטלי.

 

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי נותן לכם את היכולת להגיע להרבה מאוד לקוחות בעזרת הרשת. בדיוק כמו כרטיסי הביקור בעבר, גם כרטיס הביקור הדיגיטלי מציג את העסק שלנו, אולם אנחנו יכולים להציג בו כמות גדולה יותר של מידע, ובעזרת פיזור נכון של קישורים לגרום לכל מי שנחשף אל הכרטיס לקבל אפשרות מהירה לרכוש את המוצרים שלנו. המפתח להצלחה טמון בעיצוב נכון של הכרטיס.

כרטיס ביקור דיגיטלי

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »