כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא ידע מוקדם. אך כמו כל דבר חדש שאנחנו ניגשים אליו, ללא ידע טכנולוגי קודם, הבנה בפלטפורמות השונות, בחווית הלקוח ואפילו בעיצוב, יהיה מאוד מאתגר לייצר אתר איכותי. אז כיצד בונים אתר? כל מה שצריך לדעת בכתבה שלפניכם.

 

קודם כל ולפני הכל, להתייעץ עם מישהו שמבין

יש כל כך הרבה פלטפורמות שונות כמו וויקס או שופיפיי, כמו כן גם שפות תכנות שונות, כמו HTML או JAVA וכדי לקבל החלטה שקולה ומדוייקת לאתר שגם תשרת אתכם לאורך זמן, כדאי להיעזר בחברה לפיתוח אתרים, או לחלופין במנהל פרוייקט חיצוני. הקמת אתר אינטרנט עלול להיות תהליך מורכב ומי שלא מבין בתהליך הזה, עלול לבזבז המון זמן וכסף ולהגיע לתוצאה שאינה מספקת. https://realmedia.co.il

 

מה המטרה שלכם?

לפני הכל, תגדירו תחילה מה מטרת האתר? האם מדובר על אתר תדמית? כלומר אתר שכל מטרתו זה להציג את העסק שלכם, להסביר עליו ובעצם לתת ערך מוסף ללקוחות פוטנציאלים. במקרה כזה קיימות פלטפורמות ייעודיות היכולות לתת מענה מדוייק וידידותי.

האופציה השנייה היא, הקמת אתר שמטרתו היא מכירה של מוצרים, או בשמו השני חנות אונליין, או בשמו השלישי איקומרס. אם מטרת האתר הוא מכירות, כל ההתייחסות היא אחרת לגמרי.

 

מה מיוחד באתר סחר?

בניגוד לאתר תדמית, אתרי סחר מתעדכנים ומשתנים כל הזמן. השליטה של בעל הנכס (כלומר בעל האתר) צריכה להיות ידידותית, זמינה ויעילה, על מנת שיהיה אפשר להכניס כל הזמן סחורה חדשה לאתר, להחליף את הבאנרים והנראות הכללית שלו ובקיצור, לאפשר שליטה מלאה למנהל התוכן.

לצד זאת, המטרה העיקרית של אתר סחר היא מכירות, לכן, חשוב לבחור בפלטפורמה המאפשרת מכירות אונליין. אתר סחר בנוי לפי קטלוג מוצרים, אשר מסווג לקטגוריות על ותתי קטגוריות בהתאם לפילוח המוצרים. לכל מוצר מוצג שם המוצר, מחיר וכמו כן תיאור קצר על המוצר.

לצד זאת, אתר איקומרס כולל בתוכו כמה תמונות עבור כל מוצר, מערכת סליקה וכמו כן חיבור לגוגל אנליטיקס המאפשר מדידה נוחה אחרי הפעילות המתרחשת באתר.

 

חשיבות בניית האתר בצורה חכמה

בחירת חברה לבניית אתרים צריכה להיות מדוייקת. תהליך בניית האתר הוא ארוך ומורכב לכן רצוי, שתלווה אתכם חברה בעלת ידע ונסיון. לצד זאת, ישנה חשיבות רבה לאיך מפתחים את האתר ולכל אלמנט כזה יש משמעות באפשרויות העתידיות של האתר, כמו לדוגמא, עלייה במיקומים גבוהים במנועי חיפוש.

 

לסיכום

בחירת חברה להקמת אתר, זה חלק קריטי בהקמת אתר. הם יעזרו לכם לאפיין את האתר, לבחור את הפלטפורמה הנכונה ביותר עבורכם וגם ידאגו לאיכות אתר ברמה גבוהה על מנת לאפשר פרסום יעיל ואתר איכותי וידידותי למשתמש.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »