4 תכונות חשובות שיהיה בכל פלטפורמה של אחסון אתרים

כמו כל מי שמחזיק אתר אינטרנט, כנראה שגם אתם רוצים שהאתר שלכם יגיע לרמת חשיפה גבוהה, יספק שירות איכותי לגולשים שלו ויהיה מוגן מפני תקיפות זדוניות. למרבה המזל יש שירות אחד שיכול להעניק לכם את כל הדברים הללו בלחיצת כפתור, והכוונה שלנו היא כמובן לאחסון אתרים. כאן נספר על התכונות החשובות שאתם צריכים שיהיו לפלטפורמה שתבחרו.

 

אחסון אתרים

אחסון אתרים זו שיטה שנועדה לאחסן מידע מאתרי אינטרנט בתוך שרתים שחיצוניים לאתר. לחברה שמנהלת את השרת אין קשר לאתר כזה או אחר, והיא פשוט מספקת מקום אחסון יחד עם תמיכה טכנית ושירותי אבטחה עבור האתרים שמאוחסנים בשרתים שלה. קלאודווייז אחסון אתרים כאן כדי לספר לכם על התכונות החשובות ביותר שאתם צריכים בפלטפורמת אחסון האתרים שלכם.

אחסון אתרים

מהירות גלישה

הדבר הראשון הוא בדיקה של מהירות הגלישה שהאתר מספק. אחד הנתונים המשפיעים ביותר על זמן השהייה של גולשים באתרי אינטרנט הוא מהירות הגלישה שהאתר מספק להם. בלי זה הם פשוט יעברו לאתרים אחרים, כך שבתחום הזה אסור לכם להתפשר. בדקו מה מהירות הגלישה שתהיה באתר שלם ביחס לכל שירות אחסון אתרים שתבחרו.

 

אבטחת מידע

אחת הסיבות המרכזיות בגינה יותר ויותר בעלי אתרים פונים לשירותי אחסון זו רמת האבטחה הגבוהה שניתן לקבל כאשר מאחסנים את המידע של האתר בתוך שרת. מידע שנמצא באתר עצמו לא באמת מוגן שם, והדרך הנכונה לשמור על המידע היא להעביר אותו לשרת שמוגן באופן מיוחד. כיום ישנם כמה תקני אבטחת מידע, וכדאי לבדוק באיזה מהם הפלטפורמה שבחרתם מחזיקה.

 

תמיכה טכנית

שירות לאחסון אתרים כולל בדרך כלל גם תמיכה טכנית שאתם מקבלים יחד עם שירות האחסון. המטרה של התמיכה היא לאפשר לכם להתעסק במה שבאמת חשוב לכם, ולהשאיר את התפעול הטכני של האתר לאלו שבאמת מבינים בזה. כדאי לבדוק מהי רמת השירות שאתם מקבלים כיון שמדובר על נתון שמשתנה בין פלטפורמות שונות לאחסון אתרים.

 

נפח אחסון מספיק לצרכים שלכם

הנתון האחרון שעליו נדבר הוא אולי הנתון הכי חשוב בכל הנוגע לאחסון אתרים. כפי שהבנתם, הדבר המרכזי שקורה באחסון אתרים זה שהמידע כולו עובר לשהות בשרת שחיצוני לאתר. מה שאתם צריכים לבדוק הוא מה נפח האחסון שאתם מקבלים כאשר אתם בוחרים בפלטפורמה מסוימת, והאם היא מספיקה כדי לאחסן את כל המידע שיש לכם באתר בצורה טובה.

 

לסיכום

שירותי אחסון אתרים הפכו להיות פופולריים במיוחד בשנים האחרונות מתוך הבנה של החשיבות הרבה שיש להם. כדי לא למצוא את עצמכם במצב שבו בחרתם פלטפורמה לא מתאימה לאחסון אתרים, ההמלצה שלנו היא לבדוק מה נפח האחסון, מהי רמת האבטחה ואיזו תמיכה טכנית אתם מקבלים באותה פלטפורמה. כך תוכלו לבחור שירות אחסון אתרים שיענה על הצרכים שלכם.

שירותי אחסון אתרים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים
איך בוחרים שרת לאחסון האתר?

אחסון אתרים הוא חלק משמעותי בבניית אתר, לפעמים בעלי אתרים לא מבינים אפילו עד כמה! אחסון אתר משפיע באופן ישיר על חווית הלקוח, מהירות הגלישה

קרא עוד »
בדיקת אירוח אתרים
אחסון אתרים
אחסון אתרים – מה חשוב לבדוק?

מקימים אתר אינטרנט חדש? הפעילות של אתר האינטרנט שלכם צפויה לגדול בצורה משמעותית? בוודאי התחלתם לבדוק כבר על אחסון האתר שלכם לצורך כך. לפני שבוחרים

קרא עוד »