איך דף נחיתה עוזר להגדיל פניות ולידים?

במידה ואתם בעלי עסק, ועוד אין לכם דף נחיתה – אתם כנראה לא יודעים מה אתם מפספסים. במאמר זה נספר לכם את כל הטוב שיכול להגיע מבניית דף נחיתה, מה צריך להיות בו, מה הוא יכול לעשות עבורכם, איך בונים אותו כמו שצריך ולמי כדאי לפנות. כל הפרטים ממש כאן.

 

מה הוא בעצם דף נחיתה

דף נחיתה הוא השם המקצועי לאתר אינטרנט שמורכב מדף אחד בלבד, ללא קישורים פנימיים או ניווטים אל אתרים חיצוניים אחרים. הדף הזה מכיל בתוכו תוכן שיווקי ופרסומי שנוגע בעסק שלכם, במוצרים שלכם, פרטי הקשר שלכם וכל מידע שלקוח פוטנציאלי צריך בכדי להתרשם מהשירותים שלכם ולהחליט האם הוא או היא מעוניינים להיעזר בכם.

 

מהי המטרה של דף נחיתה

דף הנחיתה נועד בכדי לקדם אתכם ואת העסק שלכם, וזה נעשה בעזרת קידום ממומן – לא אורגני, שכן דף נחיתה לא מציג תכנים שמאפשרים לגוגל לקדם אותו באופן אורגני לראש תוצאות החיפוש ולכן זקוק לקידום ממומן.

אתר אינטרנט

איך דף נחיתה יעזור לכם להגדיל פניות וכן לידים?

עכשיו כשהבנו מדוע יש לכם צורך בדף נחיתה, נבין איך דף הנחיתה הנ״ל יכול לעזור לכם להגדיל פניות ולידים:

 

דף הנחיתה מראה שאתם מקצועיים

דף הנחיתה שלכם הוא כלי חשוב ברושם הראשוני שלכם מול הלקוחות הפוטנציאלים – הוא מראש אתם מקצועיים ורצינים, מאפשר ללקוחות לראות את השירותים שלכם ולהתרשם מכם באופן מפורט ומאורגן, לא משנה מהיכן הם הגיעו אל הדף, ומעניק לכם תדמית מצוינת.

 

מבנה מתוכנן היטב

דף הנחיתה שלכם לא יכול להיות סתם עוד דף אינטרנט – הוא צריך להיות מתוכנן על ידי בעל מקצוע המומחה בתחום בניית דף נחיתה לעסק, שכן בעזרת תכנון ובנייה נכונה שלו, הוא יכול לעזור לכם להמיר לידים רבים. יש צורך במבנה הכולל כותרות רבות ומסודרות, זרימה נכונה של התוכן, תוכן ויזואלי מצוין וכן כפתורים שימשכו את תשומת ליבו של הגולש ויניעו אותו לפעולה. בכל דף נחיתה מצוין אתם תוכלו למצוא:

  • הדר, חלק פותח שיציג את התפריט לניווט באתר שלכם
  • פתיח (הירו), בו תהיה פסקת הסבר על השירות וסרטון או תמונה הממחישה אותו
  • לוגואים של קהל הלקוחות הקודמים שלכם
  • הסבר מפורט על המוצר והשירות שלכם
  • קוביית יצירת קשר
  • יתרונותיכם על פני המתחרים
  • ממליצים וביקורות של לקוחות
  • שאלות ותשובות

פניות ולידים

פלטפורמה לקידום הקורסים שלכם

דף נחיתה הוא פלטפורמה מצוינת עבור קידום של קורסים וובינרים וסדנאות שלא ידעתם איך לשתף עם קהל הלקוחות שלכם. דף הנחיתה יכול להכיל הסברים ופירוטים לגבי התוכן שאת מעבירים, פרטים יבשים על מיקום, שעות ומחירים, וכן להציג ביקורות של לקוחות קודמים שלקחו חלק בקורסים שלכם ומה הם חשבו עליהם. תוכלו גם לצרף פרטים על הרשמה לאירועים או כנסים שאתם משיקים בקרוב, להכניס פרטי יצירת קשר לפי הצורך ולעודד לקוחות להירשם אל האירועים דרך דף הנחיתה.

 

לסיכום

דף נחיתה הוא כלי מצוין שהוא בגדר חובה לכל בעל עסק, משום שהוא מסוגל לעזור לכם להוביל לידים נוספים לעסק שלכם, להמיר אותם לכדי לקוחות מרוצים, לפרסם כנסים וקורסים שאתם משיקים, וליצור רושם ראשוני מקצועי ומזמין אצל כל לקוח פוטנציאלי.

קידום הקורסים שלך

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים
איך בוחרים שרת לאחסון האתר?

אחסון אתרים הוא חלק משמעותי בבניית אתר, לפעמים בעלי אתרים לא מבינים אפילו עד כמה! אחסון אתר משפיע באופן ישיר על חווית הלקוח, מהירות הגלישה

קרא עוד »
בדיקת אירוח אתרים
אחסון אתרים
אחסון אתרים – מה חשוב לבדוק?

מקימים אתר אינטרנט חדש? הפעילות של אתר האינטרנט שלכם צפויה לגדול בצורה משמעותית? בוודאי התחלתם לבדוק כבר על אחסון האתר שלכם לצורך כך. לפני שבוחרים

קרא עוד »