אחסון אתרים – מה חשוב לבדוק?

מקימים אתר אינטרנט חדש? הפעילות של אתר האינטרנט שלכם צפויה לגדול בצורה משמעותית? בוודאי התחלתם לבדוק כבר על אחסון האתר שלכם לצורך כך. לפני שבוחרים שרת לאחסון האתר, ישנם דברים שונים שחשוב לבדוק, על מנת שתבצעו את הבחירה הטובה ביותר עבורכם. אלו הדברים שחשוב לבדוק לפני אחסון אתרים.

 

אחסון האתר שלכם

בשביל כל בעל אתר אינטרנט, אחסון אתרים בישראל בפרט ובכל העולם בכלל הוא דבר הכרחי. אין אתר אינטרנט שאפשר להפעיל בצורה ראויה ללא אחסון איכותי. אם יש לכם אתר שמכיל הרבה מאוד מידע וכולל פעילות גולשים רחבה, לא תצליחו לתחזק אותו כראוי ללא אחסון איכותי.

אחסון וורדפרס או אחסון של כל אתר אחר מצריך מכם ידע שאתם לא בהכרח מחזיקים בו, על מנת שתקבלו את הבחירה הנכונה בכל מה שקשור לבחירת שרת אחסון האתרים שלכם.

אתר אינטרנט

בדיקות מקדימות

לפני שבוחרים שרת אחסון אתרים, חייב לבצע כמה בדיקות מתאימות. הבדיקות הללו אינן נחשבות למורכבות במיוחד. אתם צריכים לבצע בדיקה השוואתית בין השרתים השונים ולהבין מה מהם יתאים לכם. ההתאמה נבחנת גם מבחינת ביצועים, אך גם מבחינת נוחות, מחירים ואבטחה.

 

שרת שעובד על טכנולוגיית הענן

לפני שבכלל מתחילים לחפש שרתים, מומלץ קודם כל לחפש שרת שעובד על טכנולוגיית הענן. טכנולוגיה זו, שנחשבת יחסית לחדשה בעולם המחשוב, מאפשרת יתרונות רבים מאוד עבור בעלי האתרים. שרתי ענן, כמו שרתי VPS למשל (שרת וירטואלי פרטי), חוסכים גם בעלויות רבות, עקב היעדר צורך בתשתית, וגם מאפשרים ביצועים איכותיים במיוחד.

 

מה התקציב שלכם?

השלב הבא יהיה לבחון את התקציב שלכם. אם תבחרו שרת לאחסון האתר שלכם שגורם לכם להוצאות כספיות משמעותיות מדי עבור האחסון, אתם תוכלו להנות מהשרת רק לזמן מוגבל. לכן מומלץ בין היתר לחפש שרתי ענן, שזולים בצורה משמעותית יותר מהתקנה של תשתית שרתים שלמה ואחזקה שלה.

 

מהם הביצועים שהשרת מאפשר?

אחרי שמצאתם שרתים שונים, תשבו בין הביצועים של כל שרת. כל שרת מאפשר ביצועים מסוימים, שמתאימים לחומרה שלו וליכולות שלו. שרתים מסוימים יכולים לאפשר ניצול יעיל יותר של משאבי המחשב שממנו אתם מבצעים את הפעילות שלכם. חפשו שרת שמאפשר לכם לבצע ביצועים איכותיים.

 

האם הוא מתאים לדרישות שלכם?

לכל בעלים של אתר אינטרנט יש דרישות מסוימות. הדרישות הללו ספציפיות לכל בעל אתר אינטרנט לפי סיבות שונות של בעל האתר עצמו. שימו לב האם השרת שעליו אתם רוצים לאחסן את האתר שלכם עונה על הדרישות שלכם.

 

רמת אבטחת המידע

רבים נוטים לשכוח מתחום זה, אך תחום אבטחת המידע חשוב מאוד כאשר מבצעים אחסון של האתר. האתר שלכם צריך להיות מאובטח מאוד, כדי שמידע לא ידלוף ממנו לגורמים זרים. חפשו שרת שמאפשר אבטחת מידע ברמה גבוהה.

בדיקת אירוח אתרים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתרים
אחסון אתרים
איך בוחרים שרת לאחסון האתר?

אחסון אתרים הוא חלק משמעותי בבניית אתר, לפעמים בעלי אתרים לא מבינים אפילו עד כמה! אחסון אתר משפיע באופן ישיר על חווית הלקוח, מהירות הגלישה

קרא עוד »