קידום לרשתות חברתיות – איך כל הלקוחות שאתם רוצים יכירו אתכם

שיווק הוא נושא מאתגר עבור כל עסק – אי אפשר בלעדיו, אך שיווק לא נכון עלול רק לפגוע בעסק ולא לעזור לו.

כדי להתמודד עם האתגר, חברות מחזיקות מחלקות שיווק משלהן, או לחלופין שוכרות את שירותיהם של אנשי שיווק מקצועיים.

שיווק נכון לקהל יעד מדויק הוא מפתח להצלחה. איך תשווקו נכון ברשתות, כך שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו אתכם?

 

שיווק ברשתות החברתיות

הלוחות יכירו אתכם בעזרת פרסום נכון. ישנן שלוש שיטות פרסום קלאסיות ברשתות החברתיות. הראשונה והפשוטה מכולם – פרסומות קלאסיות. השנייה – שיווק על ידי אושיות רשת. השלישית והמעניינת ביותר – קניית עוקבים, אמיתיים או בוטים, דרך https://goolike.co.

 

פרסומות קלאסיות

גם בפרסומת קלאסית ברשת מושקעת מלאכת מחשבת. על המפרסם לבחור מיהו קהל היעד אליו תפנה הפרסומת. הפרסומת תופיע רק לגולשים שעוקבים אחר דפים מסוימים, חיפשו חיפושים כלשהם בכל רחבי הרשת או סימנו בלייק פוסטים קשורים בעת האחרונה. על המשווק לדעת לסמן מהם הדפים הרלוונטיים ומהן מילות המפתח אשר חיפוש שלהן יוביל להופעת המודעה.

כך, אם למשל אתם בעלי עסק לשטיחים, תרצו שהפרסומת שלכם תופיע לאנשים העוקבים אחר חברות עיצוב לבית, התענייננו בגוגל ברכישת שטיח וסימנו בלייק פוסט הקשור לעיצוב פנים. אם העסק שלכם הוא גוף פוליטי (כן כן, לענייננו, גם מפלגות, חברי כנסת וגופים חוץ פרלמנטריים הינם בתי עסק) תרצו שהמודעה שלכם תופיע למי שהתעניין בדפים של פוליטיקאים אחרים בעלי אג'נדה דומה.

 

שיווק על ידי אושיות רשת

לאושיות רשת השפעה רבה על העוקבים והעוקבות שלהן. לא בכדי, הן נודעו בשם "משפיעניות". משכך, למילה טובה שלהם על המוצר שלכם עשויה להיות השפעה נפלאה על מחזור המכירות שלכם. ניתן לבחור בפרסום מוסווה או בפרסום גלוי.

נחזור לדוגמת השטיחים – בפרסום מוסווה, האושיה תיכנס הביתה ובבית יהיה פרוס שטיח של החברה שלכם, מבלי שהוא יוזכר במפורש. בפרסום גלוי, האושיה תציין שהיא רכשה מם את השטיח וכמה הוא יפה ואיכותי.

 

קניית עוקבים

קניית עוקבים לדף העסק היא למעשה אפיק פרסום אורגני. הודות לעוקבים הפיקטיביים, דף העסק שלכם יקבל דירוג גבוה יותר מחברת מטא (חברת האם של אינסטגרם ופייסבוק) והאלגוריתם של החברה יציע אותו, מבלי שאתם תידרשו לעשות דבר, ליותר אנשים. כדי שהקנייה תהיה אפקטיבית, לא די ברכישת עוקבים. על העוקבים להיות פעילים, להגיב לנעשה בדף ולסמן לייקים.

לשם כך, יש לרכוש את העוקבים מחברה מקצועית ומצטיינת שתעשה את המלאכה נאמנה. לא די בעוקבים מזויפים סתמיים. יש צורך בעוקבים המזויפים הטובים ביותר.

 

תמהיל להגברת החשיפה

אז איזה שיטה לבחור? התשובה פשוטה – בכולן! צרו תמהיל שיווקי החולש על שלושת ענפי הפרסום. כך, כל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם יכירו אתכם.

 

לסיכום

הפרסום ברשתות החברתיות הינו קריטי למדי. שלושת ענפי הפרסום המרכזיים הם פרסום קלאסי, פרסום על ידי אושיות וקניית עוקבים. צרו תמהיל שיווקי של השלושה, שיגביר את החשיפה שלכם. בהצלחה!

רשתות

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »