קורס ערבית אונליין – ללמוד שפה חדשה מהנוחות בבית

זה לא סוד השפה הערבית אינה רק השפה השנייה הכי מדוברת בארץ ישראל, אלא היא גם קשורה מאד בשפה העברית העתיקה ולשתי השפות ישנה מערכת יחסים אדוקה מכל

הבחינות.

בהתאם לכך, השפה הערבית גם טמונה עמוק בקשרים יום יומיים רבים, הן מבחינה פרטית והן מבחינה עסקית, ולכן עלולים להיווצר הרבה בעיות בעת תקשורת.

בעוד שרובנו מכירים מילים מאד בסיסיות שפה הערבית, ישנם לא מעט ישראלים שנדרשים לעבוד עם השפה הערבית על מנת לתקשר עם עובדים, או על מנת לבצע את העבודה שלהם מול ספקים מחו"ל וכדומה. על מנת לעשות זאת באופן מוצלח נדרשת היכרות הרבה יותר עמוקה ונכונה עם השפה הערבית, ואת זה ניתן לעשות כמובן עם קורס ערבית.

 

מהו קורס ערבית אונליין

לימוד ערבית במכללת "מדוברת" מטרתו בעצם להנגיש את ידע השפה הערבית המדוברת עבור כל אדם שנדרש בכך ולכל צורך. חשוב להבין שהשפה הערבית לרוב נחלקת לשתיים: שפה ספרותית וכתובה, לעומת השפה המדוברת שהיא זו שתשמש כל אזרח, לכל מטרה.

כמו כן, "מדוברת" הבינו , במיוחד אחרי הקורונה, את הצורך של אזרחים רבים ללמוד את השפה הערבית, אבל בתנאים הרבה יותר מונגשים ונוחים. לכן, "מדוברת" מביאים לכם קורס ערבית אונליין.

 

מה כולל קורס אונליין

הקורס מנגיש את השפה הערבית לכל אדם שיש לו הצורך ללמוד באמצעות סרטונים מגוונים שמדברים על נושאים חשובים ונקודתיים, שיהיו פרקטיים לעולם האישי והמקצועי. לצד הסרטונים תמצאו כי תקבלו גם דפי תרגול, לצד חיבור לקבוצות וואטסאפ שונות במסגרתן תוכלו ללמוד ולהעשיר את אוצר המילים שלכם, ואף תתרגלו שיח עם אנשים שונים לקליטה מרבית.

משמע, לא מדובר בקורס אקדמי כבד ומרדים, אלא קורס דינאמי, בפרקים קצרים ומעניינים לקליטה מקסימלית ומהנה של החומר.

 

מי צריך קורס ערבית

אז כפי שציינו מדובר בקורס מאד קליל ומונגש, אבל נשאלת השאלה מי באמת צריך קורס כזה ואיך אדע שהוא מתאים לי. ובכן, הקורס של המכללה "מדוברת" ממש כפי שהוא נשמע הורכב כך שתוכלו להגיע לרמת דיבור שוטפת בכמה רמות.

הקורס בעצם יכול לסייע לאין ספור אנשי מקצוע שונים, דוגמת מתגייסים טריים, צוותים רפואיים, אנשי מקצוע בתחומים שונים, שעובדים באוכלוסיות שונות ועוד. כמו כן, כמובן הקורס מיועד לאוהבי השפות שמחפשים להעשיר ולהרחיב את הידע שלהם, מתוך אהבה לתחום.

 

לסיכום

השפה הערבית היא אחת מאבני היסוד שקשורות באופן עמוק לאופייה ותצורתה של השפה העברית, כבר מימים עברו. כמו כן, השפה היא השפה השנייה הכי מדוברת בארץ ולכן אנשי עסקים רבים מוצאים אתם עצמם בפני חומת שפה כאשר אינם יודעים לתקשר עם לקוחות בערבית. קורס "מדוברת" בא לפתור בעיה זו באופן מקוון, פשוט ומעניין.

אותיות

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »