קורסים שיעזרו לילדים שלכם לפתח מיומנויות חשובות

מוזיקה, אמנות, תיאטרון וספורט הם קורסים בסיסיים שכל הורה שולח את הילדים שלו אליהם.

הקורסים האלו נחשבים לבסיסיים כי הם מקנים לכל ילד וילדה את היכולות הבסיסיות שראוי שהם ילמדו ויפתחו מגיל צעיר.

אבל מה לגבי מיומנויות נוספות כמו יכולת להתדיין או יכולת לעבוד בקבוצה? איך תוכלו לאפשר לילדים שלכם לפתח אותן? יצאנו לבדוק את התשובות לשאלה הזו וחזרנו עם כמה קורסים מיוחדים שאתם חייבים להכיר.

 

רקע לחיפוש הקורסים

כידוע לכם, יצאנו לבדוק מהם הקורסים שיעזרו לילדים שלכם לפתח מיומנויות חשובות. בחרנו לצאת למסע הזה בתקופה הנוכחית ויש לכך סיבה. שנת 2020 שינתה את החיים של רבים מאתנו. יש מי שנפגעו ממנה יותר ויש מי שפחות. אם יש דבר אחד שאין עליו וויכוח מהבחינה הזו היא שלא מעט ילדים מרחבי הארץ והעולם נפגעו מהשנה הזו. הם מצאו את עצמם סגורים בין כותלי הבית למשך תקופות ממושכות, מבלי יכולת לפגוש את החברים שלהם במסגרות הלימודיות והחברתיות. הדבר הביא לאי פיתוח של מיומנויות שונות. זו הסיבה שבחרנו לצאת ולבדוק דווקא עכשיו את הקורסים שיאפשרו לילדים שלכם לא רק "לעלות על הרכבת", אלא גם להוביל אותה אל היעד.

 

קורס מספר 1 – דיבייט

הקורס הראשון שבחרנו להציג בפניכם נקרא קורס דיבייט. הקורס הזה, כשמו כן הוא, עוסק בניהול של דיון מול קהל. כאשר המטרה הסופית של הקורס היא לעודד את התלמידים לתרבות דיון בריאה ולשפר את היכולות האישיות שלהם שנוגעות בהליך הדיבייט. במהלך הקורס, התלמידים משפרים את המיומנויות הבאות:

  • עמידה מול קהל
  • ניהול של דיון תרבותי ומכבד
  • יכולת לענות על מחלוקות
  • יכולת להציג נושא מסוים
  • יכולת להסביר טענה כלשהי באופן מנומק

הילדים יוצאים מקורס זה כשבכיסם, מגוון רחב של מיומנויות שיקלו עליהם בכל הנוגע לשיח בהמשך חייהם.

 

קורס מספר 2 – עבודה קבוצתית

אחד הדברים החשובים שכל אדם צריך היא יכולת לעבוד בקבוצה. אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים ליכולת הזו במקומות עבודה שונים שבהם אנחנו נמצאים, במקומות לימוד (בית ספר, מכללה, אוניברסיטה וכו'). יכולת לעבוד בקבוצה היא מיומנות חשובה שהכרחית לכל אדם באשר הוא.

 

קורס מספר 3 – מיצוי יכולות

קורס מיצוי יכולות הוא כזה שמאפשר לתלמידים לפתח מיומנויות שונות ומגוונות, למשל:

  • שיפור הזיכרון
  • שיפור הקריאה (קריאה מהירה ונכונה)
  • שיפור יכולות כתיבה ועוד

הקורס נחשב למקיף מכיוון שהוא מאפשר לפתח מיומנויות שונות שנוגעות לתחומי חיים שונים לחלוטין.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שלנו למציאת קורסים שיעזרו לילדים שלכם לפתח מיומנויות חשובות. רגע לפני שנסיים, אנו רוצים לציין כי שוחחנו עם תלמידים שנכחו בקורסים שציינו עד כאן ולא היינו צריכים לשמוע מהם את דעתם, ראינו את המיומנויות שצברו מבלי להתאמץ.

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »