4 סיבות להשתמש בסופר מילים בעת תפעול אתר אינטרנט

סופר מילים הוא כלי פשוט, זמין ונוח, המאפשר בדיקה של היקף המילים מהם מורכב מאמר, סיפור קצר או פנייה כתובה לגורם ממשלתי.

כלי זה מצוי ברחבי הרשת והוא לרוב מוצג בצורה אינטואיטיבית וקלה לתפעול.

כלי זה עשוי לשמש כל אחד, אולם הוא בעל משמעות קריטית ביותר עבור גורם המתפעל אתר אינטרנט, בשל השפעת היקפי הכתיבה על חשיפת האתר במנועי החיפוש. 

 

סופר מילים – מהו

סופר מילים הוא למעשה תוכנה הזמינה באתרי אינטרנט, אשר מסוגלת לבצע הפרדה בין תווי אותיות רצופים לבין תווי רווח או ניקוד ודרך כך מצליחה למנות את מספר רצפי התווים המהווים את חלק המילים בטקסט המוזן אליה.

חשוב לדעת כי הפרדת מילים הנהוגה לעיתים בשפה העברית באמצעות מקף, לא תזוהה על ידי סופרי המילים השונים. על כן, ככל שישנה כוונה מצד המחבר להגיע לרף מילים מסוים, התו שמייצר הפרדה בין מילים הוא תו הרווח שעל המקלדת. עבור מי שמפעיל אתר אינטרנט, כלי ספירת המילים הוא משמעותי ביותר וזאת מכמה סיבות.

 

1 – לייצר היקף כתיבה אחיד

הפעלת אתר אינטרנט מחייבת יצירת מבנה רעיוני וחלוקה לקטגוריות. על מנת לשוות לאתר מראה אחיד ורציני, יש להימנע מהזנת תכנים באורכים שאינם אחידים. זאת משום שהנראות שתיווצר  תהיה לא נעימה, בדומה להבדלי הנראות בין שורת בניינים בגובה וצורה אחידים לעומת שורת בניינים בעלי צורות וגבהים שונים. כלי ספירת המילים מאפשר שימור של היקפי תכנים קבועים.

 

2 – לענות על הקריטריונים של מנועי החיפוש

הכלי של ספירת מילים הוא בעל משמעות קרדינלית בעת תפעול אתר אינטרנט וזאת בשל אופן פעולת מנוע החיפוש של גוגל. מאחר שהרשת עמוסה לעייפה בתכנים, פוסטים וסוגי מלל אחרים, מבצע מנוע החיפוש של גוגל סינון הנוגע בין היתר לאורך התוכן.

סינון זה נעשה מתוך הנחה כי תוכן איכותי יכיל כמות מילים גבוהה יותר. באמצעות שימוש בסופר מילים, ניתן יהיה לעקוב אחר עמידה ברף מילים שיזכה לחשיפה במנועי החיפוש כאשר בדרך כלל יידרש מפעיל האתר לרף שלא יפתח מ- 400 מילים עבור כל מאמר תוכן.

 

3 – שירות זמין ונוח

האפשרות לעשות שימוש בסופר מילים היא נוחה ופשוטה. כל שנדרש הוא חיבור לאינטרנט וחיפוש אחר אתר המציע שירות זה. סופר המילים המקוון מאפשר קבלת תוצאה מיידית בנוגע למספר המילים ומאפשר הוספה או גריעה של מילים בתבנית הספירה עצמה, לשם התאמה מהירה למספר המילים הנדרש.

 

4- אמצעי חינמי

הכלי לספירת מילים מצוי גם בתוכנות מעבדי תמלילים, אולם מדובר בתוכנות אשר ניתנות לשימוש בתשלום. לעומת זאת, ניתן לעשות שימוש באתר לספירת מילים באופן מקוון וזאת ללא צורך  בהוצאה כספית עקיפה או ישירה לטובת העניין.

 

סופר מילים – כלי הכרחי בהפעלת אתר אינטרנט

סופר המילים הוא כלי בקרה ועזר אשר רצוי מאוד לעשות בו שימוש בעת תפעול אתר אינטרנט. אתר אשר פועל ללא סטנדרט אחיד באשר להיקפים התוכן המפורסמים בו, לא ייהנה מחשיפה גבוהה במנועי החיפוש. סופר מילים מאפשר ווידוא של הגעה לרף הנדרש, בצורה נוחה וזמינה וללא כל עלות כספית מצד המשתמש בה.

 

מסכים

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »