מה החשיבות של אנטי וירוס במחשב

בתקופה האחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של פריצות וקריסה של מחשבים שונים. הדבר בא לידי ביטוי לא רק במחשבים של אנשים פרטיים, אלא גם במחשבים של מוסדות שונים, חברות וארגונים. העלייה במספר המקרים הללו הביא אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי כדי להעלות למודעות את החשיבות בהתקנה של אנטי וירוס במחשב. הישארו אתנו ותגלו למה חשוב שתהיה לכם תוכנה כזו במחשב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מקצועי מטעם גורמים שונים שבקיאים בכל הנוגע לשימור מחשב מפני מזיקים (הכוונה כמובן לפורצים). שכן, היה לנו חשוב לכתוב מדריך מקיף שלא כולל רק את הידע שלנו בנושא, אלא גם ידע מקצועי שיאפשר לכל אחד ואחת מכם להבין שישנה חשיבות עליונה בהתקנה ושימוש קבוע בתוכנת אנטי ווירוס. כך שאין מדובר כאן בעניין שצריך לעבור על סדר היום.

 

למה חשוב להתקין אנטי וירוס במחשב?

כפי שציינו בפניכם קודם לכן, לא מעט אנשים מגלים ביום בהיר אחד שהמחשב שלהם עבר השתלטות בגלל שאין להם תוכנת  eset nod32 antivirus שמגנה על המחשב שלהם. הדבר מביא לא פעם למצבים הבאים:

  • מחיקה של כל הקבצים הקיימים על המחשב
  • איום בפרסום תמונות ומסמכים אישיים תמורת תשלום
  • בקשה לתשלום כדי להשיב את הגישה למחשב

מדובר במצבים שרצוי להימנע מהם. שכן, אף אחד לא רוצה לגלות שהמידע האישי שלו מופץ ברחבי הרשת בגלל שהוא עשה את הטעות הבסיסית הזו ולא התקין תוכנת אנטי וירוס במחשב.

 

התקנה של תוכנת אנטי וירוס לבדה אינה מספיקה

בשורות שלעיל ציינו בפניכם כמה חשוב להתקין את תוכנת האנטי ווירוס במחשבים האישיים שלכם ובמחשבי המשרד, במידה ואתם בעלי עסק. אבל ראוי לציין כי אין זה מספיק פשוט להתקין את התוכנה עצמה וזהו. לעיתים יש צורך להפעיל את התוכנה כדי שזו תבצע סיקור מקיף ותבחן אם יש איומים על המחשב. שכן, יש תוכנות אנטי וירוס מתקדמות שמבצעות את ההליך המדובר באופן אוטומטי ויש כאלו שמצריכות לחיצה על כפתור אחת לזמן מה.

 

אל תקפאו על השמרים – תשמרו על המחשב שלכם

עכשיו, כשאתם מודעים להשלכות של אי התקנה ותחזוקה של תוכנת אנטי וירוס במחשב שלכם, אתם יכולים פשוט לרכוש תוכנת אנטי וירוס איכותית ולהתקין אותה במחשב. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם בוחרים בתוכנה טובה שרבים ממליצים עליה או שקראתם אודותיה ברחבי הרשת. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שיש לכם תוכנה שמבצעת את העבודה שלה ב- 100%.

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שנסיים, חשוב לנו לומר לכם תודה שהקדשתם מזמנכם וקראתם את המדריך. שכן, כעת, אנחנו יודעים שעשינו משהו טוב לציבור, בכך שהבאנו את העניין למודעות. אנו מאחלים לכם שלא תדעו תקיפות סייבר ושתשמרו על המחשב שלכם.

מחשב

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »