למה חשוב ללמוד לימודי אנימציה והאם זה יכול לעזור בעולם הדיגיטלי

מתכננים ללמוד אנימציה אבל עדיין לא החלטתם ב- 100% שזה הכיוון שלכם? אם כך, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי ולשמוע מבוגרים בתחום למה חשוב ללמוד לימודי אנימציה והאם זה יכול לעזור בעולם הדיגיטלי. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע המקיף בנושא שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שאחינו הקטן הודיע להורים שלנו בהתרגשות שהוא נרשם ללימודי אנימציה. התגובה הראשונה של אימא שלנו הייתה: "למה חשוב כל כך ללמוד אנימציה? למה לא רפואה או עריכת דין". אחינו הצעיר לא הכין את עצמו לשאלה הזו והוא לא ממש ידע מה לענות עליה (גם כשהדודים והסבתות שאלו את אותה שאלה בערב חג). הוא יודע שזה התחום שמעניין אותו מגיל צעיר ממש, אין לו תשובה בנושא וזה לא מטריד אותו. אנחנו לעומת זאת, החלטנו לצאת ולשאול אנשים שעוסקים בתחום – למה חשוב ללמוד את התחום והאם זה יכול לעזור בעולם הדיגיטלי?. ההשקעה בנושא זה באה לא רק כדי לגרום לאימא שלנו לקבל תשובה מעמיקה, אלא כדי שגם אחרים ידעו את הרקע לדבר.

 

אז למה חשוב ללמוד אנימציה?

כדי שנוכל לקבל את התשובה, פרסמנו פוסט בפייסבוק וכתבנו שאנחנו מחפשים תשובה מאנשים שעובדים בתחום. פרסמנו את המייל שלנו לשליחת מענה וקיבלנו כ – 32 תשובות בתיבת המייל שלנו! התשובות גילו שיש הרבה דברים משותפים לאלו שהגיבו לנו:

  • כולם ענו את אותה תשובה
  • כולם למדו באותה מכללה
  • כולם עוסקים בתחום מהרגע שהם סיימו את הלימודים

כן, כולם ענו שחשוב ללמוד אנימציה כי אי אפשר לחיות היום בלעדיה. וכולם למדו את התחום אצל המכללה לאנימציה וברגע שהם סיימו את הלימודים, הם נכנסו מיד לעבודה בתחום.

 

האם לימודי אנימציה יכולים לעזור בעולם הדיגיטלי?

מסתבר שאנימציה היא חלק בלתי נפרד מהחיים במאה הנוכחית. אם תסתכלו רגע מסביב, אפשר לראות אנימציה בכל מקום, היא חלק בלתי נפרד מהעולם הדיגיטלי שהפך להיות בעצם, העולם שלנו. לימודי אנימציה יכולים לעזור בעולם הדיגיטלי מכל מיני בחינות. הם מאפשרים להמחיש דברים, להעלות תכנים שחשוב לשוחח עליהם תוך שימוש בסרטוני אנימציה ועוד.

 

אז יש לנו תשובה בשבילכם

עכשיו, יש לנו תשובה מלאה לאימא, לדודה, לסבתות ובעצם, לכל מי שאי פעם ישאל את אחינו הקטן (ואתכם כמובן) "למה דווקא אנימציה?" או "למה חשוב ללמוד את התחום?". כעת, תוכלו להסביר שאמנם יש כאן חשיבות פחותה מלימודי רפואה, אבל תחום האנימציה הוא רחב ונוכח בחיים שלנו. אי אפשר לחיות בלעדיו, ופשוט לא צריך להסביר מעבר לזה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שמאפשר לכל אחד להבין למה חשוב ללמוד אנימציה ואיך זה יכול לעזור בעולם שאנחנו חיים בו.

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »