טלפוני הנוקיה המוכרים ביותר בישראל

אם חשבתם שהטלפונים האלה כבר לא מיוצרים אתם ממש טועים, למכשירי המקשים שאתם זוכרים מהילדות עם משחקי סנייק, ספירה של לחיצות וכובד מפתיע של מכשיר סלולרי כל כך קטן יש שוק די גדול עם דגמים שונים עם טווח של איכויות ומחירים.

 

מכשירי נוקיה הם רק טלפונים כשרים?

אכן הלקוחות העיקריים של מכשירי נוקיה הם לקוחות מהאוכלוסייה הדתית המחפשים טלפון כשר. טלפון כשר הינו מכשיר שהותר לשימוש על ידי הוועדה הרבנית לאחר חסימת אפשרויות מסוימות מפאת חוסר צניעות. האפשרויות העיקריות שנחסמות הינן המצלמה וגלישה באינטרנט אך הם לא הקהל היחידי ולא כל הטלפונים הינם כשרים.

 

מי עוד מעוניין במכשירים כאלה?

ישנם אנשים לא מעטים שמחפשים דרך להתרחק מהתמכרות והקלות שבה ניתן להגיע לכל מידע ורשתות חברתיות, פתרון מעולה לבעיה זו יכולה להיות טלפון מקשים שמשאיר אותם זמינים להודעות SMS ושיחות אך לא לכל השאר. אם ברצונם לגלוש ולשוחח יוכלו לעשות זאת דרך המחשב בבית.

 

מהם המכשירים המובילים בארץ?

נוקיה 215 כשר – מכשיר שהיתרון המוביל שלו הוא היתר הכשרות שלו, הינו מאושר על ידי ועד הרבנים. המסך גדול והסוללה חזקה ועוצמתית. הרמקול חזק במיוחד והבלוטות תומך באוזניות אלחוטיות. המקשים הינם בשפה העברית.

המכשיר מגיע עם 12 חודשי אחריות היבואן הרשמי.

נוקיה 2720 כשר – מכשיר שגם הוא כשר ומאושר על ידי הועד הרבני, הוא כולל גם גרסה כשרה ללא הודעות וללא מצלמה. הטלפון מתאים לסים כשר בלבד והוא מגיע בצבע שחור. המקשים הינם בעברית, קיים מקליט שיחות מובנה ולוח שנה עברי עם זמני היום.

המכשיר מגיע עם 12 חודשי אחריות היבואן הרשמי.

נוקיה 225 – מכשיר חדש המגיע בצבעים שחור, כחול או זהב. יתרונו הוא המסכו הגדול בעל 2.6 אינץ׳ ומערכת הפעלה +S30 המאפשרת גלישה ביישומי אינטרנט פשוטים כמו דפדפן או פייסבוק. המכשיר בעל מצלמה מעולה ורמקול חזק ובנוסף מערכת הבלוטות שלו מאפשרת חיבור לאוזניות אלחוטיות.

המכשיר מגיע עם 12 חודשי אחריות היבואן הרשמי.

נוקיה 6300 – מכשיר חדש משנת 2020, המכשיר בעל מסך גדול וצבעוני, מקשים גדולים במיוחד וידידותיים למשתמש. המכשיר אינו עומד בתנאי הכשרות והוא תומך באפליקציות השונות כמו פייסבוק, טוויטר, גוגל מפס, וואצאפ וחשבונות ג׳ימייל ואווטלוק.

המכשיר מגיע עם 12 חודשי אחריות מהיבואן הרשמי.

נוקיה 800 – מכשיר חדש גם כן משנת 2020 בצבע שחור, בעל אותו מפרט טכני ויכולות תמיכה באפליקציות כמו נוקיה 6300 ובנוסף עליהם הוא עמיד במים ובאבק על פי תקן IP68 ועמיד במיוחד בפני נפילות מגובה של עד 1.8 מטר.

המכשיר מגיע עם 12 חודשי אחריות מהיבואן הרשמי.

 

לסיכום

עבור מי שמעוניין במכשיר מקשים נוסטלגי אם מטעמי כשרות או אידיאולוגיה אחרת יוכל למצוא מספר מכשירים מובילים שמספקים צרכים שונים אם לשיחות, הודעות ואפילו צילום וגלישה באינטרנט.

סלולרי

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »