הנגשת מסמכי PDF – דואגים לסביבה שלנו

הסביבה שלנו מורכבת מכל מיני סוגים של אנשים, וביניהם אנשים בריאים לחלוטין, ולצידם גם אנשים שמתמודדים עם לא מעט לקויות.

הלקויות האלו עלולות למנוע מאותם אנשים להתנהל בצורה שגרתית וטובה, אולם על פי החוק היום כל דבר שמונגש לציבור הרחב, צריך להגיע גם בגרסה מותאמת ומונגשת לציבור המתמודד עם לקויות כאלו ואחרות.

בין היתר, היום הנגשת מסמכי PDF היא אופציה שפותחת עולם אפשרויות חדש לחלוטין עבור אותם אנשים, ולכן כדאי להכיר את הנושא הזה קצת יותר לעומק.

אז מה זה ואיך עושים את זה? כל התשובות כאן למטה, אז בואו נתחיל.

 

מה זה בכלל הנגשת מסמכי PDF?

כשמדברים היום על הנגשת מסמכי PDF, מדברים על פעולה שאותה מבצעים אין ספור ארגונים, עסקים, חנויות וחברות גדולות. כחלק מהניסיון להפוך את שגרת החיים של אנשים המתמודדים עם לקויות שונות, כמו עיוורון לדוגמה, נעשים מהלכים ענפים במיוחד למען הפיכת פעולות פשוטות, כמו קריאת מסמכים, לאפשריות עבורם.

 

איך הופכים מסמך PDF לנגיש?

אם כן, ניתן להבחין היום במגוון רחב של פעולות שיכולות להפוך מסמכי PDF לנגישים, פשוטים לקריאה ולעבודה, ומותאמים לכל אוכלוסיה באשר היא. בין היתר, באמצעות מגוון טכנולוגיות, ניתן היום לאפשר קריאה קולית של מסמכי PDF עבור אנשים עיוורים, לפשט טבלאות, גרפים ורשימות לכדי טקסטים שניתן להקריא בקול רם בצורה דיגיטלית ומתוך המסמך עצמו, תיקונים אוטומטיים לטעויות שמתרחשות במהלך בניית המסמך ועוד. מדובר כאן על פעולה קריטית שמאפשרת חיים תקינים, הן במישור הקריירה והן במישור האישי, עבור אותם האנשים.

 

האם הנושא של הנגשת מסמכי PDF הוא חובה?

ככל שעובר הזמן, הולכת וגוברת המודעות ליצירת סביבה כמה שיותר שוויונית עבור האוכלוסיה כולה. ראשית, חשוב להכיר את החוק של תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, שבין היתר מורה על הנגשה של מסמכים, הנגשה של מקומות וכו'. לכן, יצירת טופס מקוון היום היא בהחלט עניין של חובה, והיא מקדמת ערכים חשובים שגם קבועים בחוק.

 

איך אפשר להתחיל לעשות את זה?

הנגשת מסמכי PDF היא פעולה שכדאי לבצע באמצעות אנשי מקצוע או חברה מקצועית, על מנת לקבל תוצאה איכותית, ארוכת טווח ועם תמיכה שוטפת לכל אורך הדרך. לכן, שווה לכם מאוד להכיר את חברת composedoc. החברה עוסקת במגוון טכנולוגיות שקשורות בהנגשת מסמכים בצורה פשוטה ויעילה, ונותנת שירות לעשרות חברות, עסקים וארגונים ברחבי הארץ. נוסף על שירותי החברה הניתנים היום, היא עוסקת בפיתוח נרחב של מוצרים ושירותים נוספים שהולכים ותופסים נפח משמעותי יותר בשגרה העסקית של כל עסק ועסק, ולכן באמצעותה תוכלו לקבל את המענה המקיף ביותר לכל הצרכים שלכם.

פנו לחברת composedoc עוד היום באמצעות אתר האינטרנט שלה או באמצעות מספר הטלפון 077-6020969, ותוכלו להתחיל להנות ממגוון השירותים המסופקים על ידה. בהצלחה!

 

קובץ

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »