מה ההבדל בין ניהול אתר תדמית או מכירות

התפקיד המקצועי שיכול להיות לאתר משתנה מאוד מעסק לעסק.

בהתאם לשוני הזה, כל העיצוב והבנייה של האתר משתנה – זהו דבר שחשוב מאוד לזכור ולשים לב אליו, כבר מהשלבים הראשונים ביותר של תכנון האתר ושל המודל העסקי הדיגיטלי של העסק.

ניתן לחלק בגסות את סוגי האתרים לשני סוגים – אתרי תדמית ואתרי מכירות. אתרי תדמית הם אתרים שבהם יכול לקוח להתרשם מנותן השירות שלו – האנשים השונים שעובדים במשרד, ההשכלה שלהם, הניסיון שלהם, הם אתרים שבהם ניתן לראות עבודות עבר וניתן לקבל מידע מקצועי מהימן על תחומי העיסוק של העסק. כל אלו מייצרים תדמית מסוימת – שמשכנעת את הלקוחות לבחור בעסק אחד על פני אחר.

הסוג השני של האתרים הוא אתרי מכירות. אתרי המכירות עושים משהו שונה לגמרי שכן ניתן לקנות דיגיטלית באתר את המוצרים. באתרים הללו ישנם דגשים משמעותיים אחרים, והמטרה היא לפתות את הלקוחות לקנות עוד מוצרים מההיצע שנמצא באתר. כמובן שגם כאן על הלקוחות להתרשם מן המוצרים והאיכות שלהם.

 

ניהול אתר תדמית

ניהול של אתר תדמית כולל עבודה שוטפת של הזנת תוכן מקצועי, התקשרות שוטפת עם לקוחות שמעוניינים לקבל פרטים נוספים ולתאם פגישות. כלומר, ניהול האתר הוא שלב מקדים להתקשרות העסקית של הלקוחות עם העסק.

לכן, חשוב מאוד שיהיה ניהול אתרים נכון לאתרי תדמית שכן הם השלב הראשון, השער שממנו נכנסים הלקוחות. על מנת לנהל אותו בצורה טובה, כדאי לייצר הרבה מאוד תוכן מקצועי, מה שיהפוך את בית העסק למקצועי מאוד וישכנע אנשים ויזכיר להם את האיכות של המידע והשירותים שמציע בית העסק.

כמו כן, ניהול אתרי תדמית כולל עדכון שוטף של עבודות חדשות של נותני השירות, העדכונים האלו צריכים להיעשות באופן מקצועי ולכלול תמונות איכותיות של הנעשה. כמובן שטיב המידע ואופן העיצוב שלו משתנה מעסק לעסק אך חשוב לזכור מה רוצים לשדר כאשר מזינים את המידע, ולפי זה לעצב אותו.

 

ניהול של אתרי מכירות

ניהול של אתרי מכירות הוא שונה משום שכבר באתר מתבצעת הפעולה העסקית החשובה – הקנייה של המוצרים. לכן, יש לייצר היצע מוצרים מפתה ומזמין שיעודד את הלקוחות לרכוש כמה שיותר.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת וחשוב מאוד לזכור שיש להעלות תמונות איכותיות של התוכן, ולכלול את כל המידע הרלוונטי על המוצר. ניהול של אתרי מכירות כולל גם עדכונים שוטפים על מלאי המוצרים וכמובן הודעה על קיומם של מוצרים חדשים.

הניהול השוטף של אתרי מכירות כולל גם תמיכה טכנית של לקוחות – זהו שלב מאוד חשוב שיש לפעול בו באדיבות על מנת שהלקוחות ימשיכו לעשות רכישות וכמובן לא יתקשו בהזמנת המוצרים. בדומה, יש להעמיד מערך החלפות יעיל, במידה והמוצרים שמגיעים לא תואמים את רצון הלקוחות.

 

אישה מחזיקה גביע

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »