האם ניתן לקבל הלוואה למוגבלים בבנק אונליין

החשבון שלכם הוגבל ואתם מרגישים חנוקים מבחינה כלכלית? אתם לא לבד.

בישראל ישנם הרבה אנשים שמוצאים את עצמם עם חשבונות מוגבלים, בלי יכולת לקנות פת לחם או שקית חלב להם ולבני המשפחה שלהם.

מדובר בסיטואציות שאינן נעימות ויש למצוא עבורן פתרון הולם בהתאם.

כדי לבדוק אם ניתן להקל על אלו הסובלים ממצב זה, יצאנו לבדוק האם תוכלו לקבל הלוואה למוגבלים בבנק אונליין וחזרנו עם כל הפרטים הבאים:

 

מה זה בכלל חשבון מוגבל?

רגע לפני שנצא לברר האם ניתן לקבל הלוואה לאלו שחשבון הבנק שלהם הוגבל, ראוי שנציג את ההגדרה של חשבון בנק מסוג זה. חשבון בנק מוגבל הוא כזה שהבנק החליט לעצור את הפעילות שלו. הדבר בא לידי ביטוי בכך שבעל החשבון אינו יכול לעשות שימוש באמצעים הבאים:

  • כרטיס אשראי
  • פנקס שיקים

זאת אומרת, בעל החשבון לא יכול למשוך כסף מהחשבון בשום אופן. ראוי לציין כי הגבלת החשבון אינה קורית ככה סתם ללא התראה מוקדמת. החוק קובע כי הבנק מחויב לעדכן את בעל החשבון לפני ההגבלה. כך שאם עד כה לא קיבלתם הודעה כזו מהבנק, חשבונכם אינו מוגבל.

 

האם בעלי חשבונות מוגבלים יכולים לקבל הלוואה?

בעלי חשבונות מוגבלים לא יכולים לקבל הלוואה מטעם הבנק. הרי הבנק, במצב שכזה, לא רוצה להלוות לבעלי החשבון אפילו לא אגורה. זהו מצב שבו הבנק רק ממתין לקבל מבעלי החשבון את הכסף שצריך להיות מופקד בו כדי לסגור את המינוסים שקיימים בחשבון. אבל מסתבר שיש פתרון חלופי. כפי שניתן לקבל כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים והלוואות חוץ בנקאיות, יש גם אפשרות לקבל הלוואות למוגבלים מטעם חברות חוץ בנקאיות.

 

האם ניתן לקבל הלוואה למוגבלים בבנק אונליין?

אז ידוע לכם מהו חשבון מוגבל ואתם גם יודעים שבעלי חשבון מוגבלים יכולים לקבל הלוואה, אבל מה לגבי קבלת הלוואה למוגבלים בבנק אונליין? יצאנו לבדוק את הנושא וגילינו שבשנים האחרונות עלתה אפשרות חדשה לקבלת הלוואה למוגבלים בבנק דרך הרשת. כך שמי שרוצה לקבל הלוואה למרות שחשבונו מוגבל, לא צריך בכלל לצאת מהבית או להתחנן לפקיד הבנק שיסייע לו למלא את המקרר.

 

איך מקבלים את ההלוואה הזו?

כל חברה מתנה את קבלת ההלוואה במתן מסמכים ונתונים שונים. כדי שתוכלו לדעת איך ניתן לקבל את ההלוואה, אתם צריכים לפנות ישירות אל החברה המועדפת עליכם ולקרוא באתר שלה את הנתונים שתצטרכו לאסוף. במרבית המקרים מדובר בנתונים שנמצאים בהישג יד, כמו למשל:

  • סכום המשכורת החודשית
  • מספר המשכורות במשפחה (כלומר אם שני בני הזוג עובדים)
  • מספר ת.ז ועוד

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על קבלת הלוואה למוגבלים בבנק דרך חברות חוץ בנקאיות. מאחלים לכם שתמצאו את החברה המתאימה לכם ביותר, שיהיה בהצלחה!

שטרות

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »