האם יש הבדל בין נוקיה לסמסונג כשר?

מכשירי סלולר כשרים או מסוננים הם הדרך שלנו להיות מחוברים ומקושרים לאנשים אבל במסגרת הגבולות והערכים שלנו. אין צורך להימנע מפיתויים, רק להבין מה מהמכשירים הכי מתאים לצרכים שלנו ובכך גם לא להישאר מאחור וגם לא להיחשף לתכנים לא רצויים. אז, מה ההבדל בין מכשיר סלולר כשר לבין פלאפון מסונן? איך אפשר לדעת האם זה מתאים לי עוד לפני שאני רוכש?

 

מה היתרונות של מכשיר סלולר כשר?

סלולרי כשר הוא מכשיר שמאושר על ידי ועדת הרבנים לענייני תקשורת ובהם אין את רוב התכונות המצויות במכשירים סלולריים "רגילים" כמו גלישה ושימוש באינטרנט חופשי, מצלמה, מוזיקה משחקים ואפליקציות של העברת טקסט ומסרונים.
המכשיר הפופולרי ביותר בקרב קולקציית המכשירים הכשרים הוא כמובן סמסונג כשר.

 

האם כל מכשירי הסמסונג המומלצים הם כשרים?

לפני שנענה על השאלה הזו יש צורך להבין מה ההבדל בין מכשיר סלולרי כשר למסונן.
מכשיר סלולרי כשר: כל המכשירים הישנים, כאלו שאינם מחוברים לאינטרנט, ואפשר לבצע בהם רק שיחות והודעות סמס.
מכשיר סלולרי מסונן: מכשיר חכם (סמארטפון) שיש עליו מערכת סינון תכנים בלתי ראויים מובנת. המכשיר מחובר לאינטרנט ומקנה את כל היתרונות שיש מכשירים חכמים כמו: אפליקציית וויז, גישה לתכנים הקשורים בעבודה שלכם או בתחום העניינים שלכם, אפליקציית בנק, אפשרות לקבוע תורים במרפאות או במוסדות מדיניים וכו'.

 

איזה מכשיר סמסונג הוא המומלץ ביותר?

כל המכשירים של חברת "סמסונג" הם איכותיים, יעלים וטובים. על כולם ניתן להתקין את מסלולי הסינון של "וייסטק". ישנו מסלול כשר המאושר ומפוקח על ידי רבני קרלין סטאלין או מסלול גמיש שמותאם אישית לצורכו של בעל המכשיר.
על המסלולים ניתן להתייעץ ולשאול נציג גם בחנויות וגם דרך האתר הרשמי של וייסטק.

 

למי מתאימים טלפונים כשרים?

טלפונים כשרים הם בדרך כלל ישנים ולכן עולים פחות. טווח המחירים שלהם נע בין 200 שקלים ל600. הם בעלי כפתורים לחיצים ולכן פחות רגישים לנפילות כמו הטלפונים החדישים שהם עדינים יותר ובכל נפילה עלול להישבר המסך במקרה הטוב ולהיהרס לחלוטין במקרה הרע.
הטלפונים הכשרים מתאימים לילדים ונוער, שאין להם צורך בכל האפליקציות המתקדמות והתכנים שיש בפלאפונים המסוננים.
עוד חתך אוכלוסייה שהפלאפונים הכשרים יכולים להתאים להם הם מבוגרים וכאלו שלא מעוניינים בטלפון חכם.

 

אילו אביזרים ניתן להוסיף למכשיר הסלולר החכם שלנו על מנת לשפר את איכות חיינו?

מוצר מעולה שהוא מאוד פופולרי בקרב בעלי הטלפונים החכמים הוא טבעת הרינג לפלאפון: זהו משטח מתכת שהוא גם מגנט בעל טבעת שעוזרת לנו להחזיק את הפלאפון בצורה נוחה יותר + מאפשרת לנו להעמיד את הפלאפון על שולחנות ועוד יתרון מעולה, באמצעות המשטח המגנטי אפשר לחבר את הפלאפון למחזיק באוטו ובכך לראות את הוויז מבלי להוריד את העיניים מהכביש!

 

מכשיר חכם או כשר הכל תלוי בך!

מהיום אין צורך לבחור בין קדמה לבין אידיולוגיה וערכים. הם יכולים להתחבר ולהתשלב בצורה מושלמת במכשיר אחת.

מכשיר חכם

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »