האם הכרטיס יכול להישלח באופן אוטומטי – איך זה עובד

כיום, רוב הדברים נעשים באופן אוטומטי ודיגיטלי, גם כאשר מדובר על כרטיס ביקור.

גם כרטיס ביקור הפך בשנים האחרונות להיות דיגיטלי.

כרטיס ביקור דיגיטלי נשלח באופן אוטומטי ללקוח בסיום של שיחה שלכם אתו.

ההודעה נשלחת באמצעות הוואטסאפ וגם באמצעות sms.

כרטיס ביקור דיגיטלי מופיע בתוצאות חיפוש בגוגל, וכך מקדם אתכם ומשמש אתכם לחשיפה גדולה יותר של העסק שלכם וכך משאיר אנשים שמתעניינים בעסק שלכם בעניינים.

דבר זה מעניק ללקוחות פוטנציאליים יחס והרגשה שלכם אכפת מהשירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם.

 

כרטיס ביקור דיגיטלי – הפנים החדשות שלכם

כרטיס ביקור דיגיטלי יכול גם להכפיל את כמות הכניסות לדפים העסקיים שלכם. בין אם מדובר על אתר קיים שיש לכם, או רשתות חברתיות. הכרטיס מסייע לכם לעלות את מספר כמות העוקבים שלכם. מלבד זאת, הכרטיס מעלה את כמות הביקורות על העסק וכך מביא אותו לדירוג גבוהה במנועי החיפוש השונים.

 

איך הכרטיס נשלח

הכרטיס נשלח ישירות לוואטסאפ שלכם, או לכל דרך אחרת שתהיה לכם יותר נוחה. כרטיס הביקור נשלח באופן אוטומטי לאחר השיחה, גם בשירות של וואטסאפ, שלרוב נוח לרוב הלקוחות וגם בהודעות sms.

כך תהיה לכם שליטה מלאה על תוכן ההודעה האוטומטית דרך האפליקציה דבר מאפשר לכם שליטה מלאה על תוכן ההודעה. בצורה זו, הלקוחות שלכם לא יצטרכו להתאמץ והם יחשפו באופן אוטומטי אל העסק שלכם.

 

נשלח באופן אוטומטי – ללא מאמץ

האפליקציה נותנת עבורכם מענה, כאשר אין לכם גישה לעלות להם לטלפון. במקרה ואתם מפספסים שיחה, האפליקציה תשלח ללקוחות הודעה עם הפרטים לגביי הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם.

בנוסף לכך, תוכלו גם להחריג אנשים שלא תרצו שיקבלו את ההודעה באופן אוטומטי בסוף השיחה. דבר יגדיל משמעותית את החשיפה לעסק גם כאשר אתם פחות זמינים

 

איך זה עובד

כדי לעסוק כרטיס דיגיטלי, צריך לאסוף באופן מקצועי חומרים ואפיון מקצועי על העסק. התהליך הזה הוא תהליך זריז שמצריך לרוב מספר שניות בלבד. מטרת הכרטיס היא לעשות את החיים פשוטים וקלים יותר.

ישנם חברות שאפילו לא צריכות טפסים והם אוספים בעצמם מידע על הלקוחות שלהם בשיחות הטלפון הראשונה. במידה ויש מידע שחסר, כמו לוגו או תמונות, תקבלו הנחיות מדויקות על מנת להשלים את הפעולה.

בסיום העבודה העסק יעשה איתכם שיחה קצרה על מנת להדריך אתכם באופן אישי כדי שתדעו בדיוק מה לעשות עם הנכס החדש שלכם – כרטיס ביקור דיגיטלי. מדובר על תהליך קל ופשוט.

 

לסיכום

כרטיס ביקור דיגיטלי, הוא כרטיס שעוזר לכם בכל מה שקשור לקידום העסק שלכם. באמצעות הכרטיס הדיגיטלי, תוכלו להגדיל את החשיפה עבור האתר אינטרנט שלכם וגם עבור רשתות החברתיות. הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם משאיר רושם טוב על לקוחות פוטנציאליים, שאכפת לכם מהלקוחות שלכם ואתם לא רוצים להשאיר אותם ללא מענה או ללא אינפורמציה.

כרטיסים מגנטים

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »