בית חכם – האוטומציה שתשנה את החיים שלכם

האוטומציה רק נשמעת מילה מפחידה ומסורבלת.

למעשה, היא מילה שמאכלסת בתוכה את איכות החיים העכשווית שלנו, וכנראה גם העתידית שלנו.

האוטומציה פירושה העברת כל מערכות הבית השונות לכדי מערכת אחת מסודרת, שדרכה אנו נוכל לשלוט בכל מה שנרצה ברחבי הבית השונים.

האוטומציה לא תמיד הייתה פה, אך עם העידן הטכנולוגי החדשני היא הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחיינו.

והיא הולכת לשנות לנו את איכות החיים.

 

אל תהיה צודק, תהיה חכם

רוב הבתים הנבנים ברחבי העולם, כבר מוכרים כבתים חכמים. כיום עם עידן הטכנולוגיה החדש, אין מנוס מלהכיר בכך שהעידן האנושי עובר התפתחויות שונות ומתקדם קדימה. לכן, השאלה הנשאלת היא האם כדאי לעבור לבית החכם או שמא להישאר בבית הרגיל שלנו ולא להשתדרג. השיקולים המרכזיים הם כלכליים, הבית החכם עולה יותר כספים מאשר הבית הרגיל, אך הוא לחלוטין מפצה על כספים אלו בזכות יתרונותיו הרבים.

 

הבית החכם לא בהכרח יקר יותר

ההשקעה ההתחלתית אכן עולה כסף, והוא לרוב גבוה משמעותית ממחיר השקעה בבית רגיל, אך התוצר הסופי מכפר על כל הכספים הנוספים שהשקענו. בית חכם מצמצם את צריכת האנרגיה בבית גם במצבים בהם אנו שכחנו לבצע את הפעולות החסכוניות.

כמו למשל, במידה ויצאנו מהבית ושכחנו את האור דולק, או את הדוד פועל, מערכת התאורה יכולה לזהות חוסר תזוזה ולכבות את האור בעצמה, או שמא היא תתאים את עצמה למצב האור הטבעי ובכך תפחית את שימושה. כמו כן, במידה והדוד דולק מעבר לזמן שהגדרנו מראש, הוא יכבה מעצמו. זאת אומרת – שאמנם המערכות יקרות יותר, אך הן משתלמות לטווח הרחוק. ילדים בעיקר נוטים לשכוח דברים, לכן זה אידיאלי גם עבור משפחות.

 

בחירה באוטומציה, זו האינטואיציה הנכונה

רק תדמיינו לכם את הבית המושלם. ממש כמו בסרטים, התריסים נסגרים מעצמם, האור נכבה לאחר שנעזוב את החדר, מצלמות האבטחה תסיירנה 24/7 מסביב לבית ויפעילו את אופציית האינפרה – אדום שלהן לתמונה אידיאלית. זה כבר לא חלום, בזכות האוטומציה, ניתן לשלוט בכלל מערכות הבית דרך מערכת מרכזית אחת. הדבר כל כך נוח וחסכוני, שקשה למצוא בו חסרונות רבים.

הנכם גם יכולים להתקין מערכת לזיהוי קולי, אשר תבצע את פעולותיכם כפי שתדרשו ממנה. ביכולתה לזהות את תווי הקול שלכם ולזכור אותם, להטמיע בתוכה ולפעול דרככם. למערכת זו יתרונות אדירים, שכן במקום לקום מהספה בבהלה ולהיזכר ששכחנו משהו, המערכת תעשה זאת בשבילנו בזכות פעולה פשוטה שנגדיר.

 

הבית המושלם הוא הבית החכם

העידן הטכנולוגי סוחף אחריו גל של חידושים ואיכות חיים. אנו מזמן כבר לא חיים בצל הבית, רובנו עובדים מחוצה לו ומפרנסים עצמם בבתי העסק ובעבודות חוץ. אי אפשר להאשים אף אחד בזה, שכן המודרניזציה כפתה זאת על רובנו. לכן חשוב להתאים את עצמנו לתקופה, ולייעל את תוחלת החיים שלנו בכמה רמות קדימה.

 

מכשיר סלולר

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »