איך קידום בגוגל משפיע על המכירות באתר שלך?

במידה ואתם מחפשים כיצד להגדיל את המכירות של העסק שלכם, וכבר יש לכם אתר, הגיע הזמן שתכירו את הקידום האורגני בגוגל.

מדובר בקידום שמטרתו להגדיל את קהל היעד שלכם, ובכך להגדיל את ההכנסה, לאורך זמן. נשמע מושלם לא? ובכן זה בהחלט יכול להיות כך.

ישנם מספר סוגים של קידום באינטרנט וחשוב לדעת להתאים את סוג מטרת הרווח שלכם לסוג הקידום בו תבחרו. במידה ועדיין אין לכם אתר לעסק בכלל, הגיע הזמן להתקדם לנקודה הזאת ולעלות רמה אחת מעל המתחרים שלכם. להלן היתרונות בקידום בגוגל, ביחס להכנסות להם אתם זקוקים:

 

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים מגיע בשתי צורות:

ממומן

כפי שזה נשמע, קידום ממומן הוא בעצם תשלום בעבור הפרסום של האתר שלכם. חשוב לציין שלרוב מדובר בהוצאה לא קטנה, בהתאם ליעד הפרסום. כך שאם העסק שלכם לא יכול כרגע לבצע הוצאה זו וזקוק להכנסה לטווח ארוך יותר, זו לא האופציה בשבילכם. הרווח, דרך קידום זה, הוא מידי יותר אבל אינו עמיד לאורך זמן ובפועל יביא לכדי הוצאה גדולה יותר בעתיד.

 

אורגני

קידום אורגני, או SEO, הוא קידום המתבצע לאורך זמן ויש להשקיע בו הרבה. מדובר בקידום המתבסס על מספר אלמנטים כאשר כולם הינם ביחס למנוע החיפוש, גוגל. המטרה של קידום בגוגל הוא לוודא שהאתר שלכם יהיה בין התוצאות הראשונות ביותר בעת חיפוש של מילות מפתח מסוימות, וממש בעמוד הראשון.

 

איך מתבצע קידום אורגני?

חשוב לציין כי קידום אורגני חשוב לעשות ביד מקצועית ועל כן מומלץ לקבל ייעוץ ממומחה לקידום אתרים, אשר שכירת שירותיו תשתלם לכם לטווח הרחוק יותר, אך גם לא סביר שתעלה לכם יותר מקידום ממומן. לכן גשו לאתר ezcraft.co.il, על מנת להתחיל בתהליך.

כאמור לקידום אורגני נדרשים מספר אלמנטים:

 

תוכן

ישנה חשיבות גדולה לתוכן שעולה לאתר שלכם, היות והוא זה שגורם לקהל הלקוחות שלכם להמשיך לחזור. בנוסף, תוכן איכותי מזוהה בקלות על ידי האלגוריתמים של גוגל ובכך הדירוג שלכם במנוע החיפוש רק עולה ועולה.

 

התאמה

מדובר בעניין טכני של התאמת האתר למדיום הרלוונטי, דוגמת הנייד, וגם לחוויית המשתמש. על מנת לוודא אחוזי נטישה נמוכים יותר, חשוב שהאתר יהיה נוח וזמין לכל לקוח, מכל פלטפורמה. במקרה זה מאד מומלץ לשכור את שירותיו של מומחה לקידום אתרים, היות ולא כל אחד יודע לבצע את העבודה הזו.

 

שיתוף פעולה

פרסום של האתר שלכם באתרים אחרים יכול להתבצע גם ללא מימון, זאת על ידי פרסום הלינק תחת מילות מפתח שיובילו ישר אליכם, ממקור טוב ואמין.

 

לסיכום

וישנו קשר ישיר בין קידום אתרים אורגני לבין אחוז המכירות שניתן להגיע אליו. במידה ואתם צריך בוסט למכירות מומלץ להתחיל בהליך הבטוח והמשתלם של קידום אורגני.

 

זכוכית מגדלת

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »