איך מספר מקשר עובד? המדריך המלא לפניכם

מספר מקשר הוא אחד מהכלים הכי חזקים היום לפילוח, קבלת נתונים והסקת מסקנות לגבי ההמשך.

כל עסק שמכבד את עצמו היום פועל במרחב הדיגיטלי בצורה אינטנסיבית ביותר, ובהתאם הוא צריך לדעת מהיכן מגיעים מרבית הלקוחות שלו, איזה קמפיין דיגיטלי עובד בצורה יותר חזקה, ואילו קהלי יעד נחשפים ומתעניינים יותר בקמפיינים שלו.

יצאנו לבדוק איך מספר מקשר עובד, וחזרנו עם המדריך המלא שיעשה לכם סדר.

 

מספר מקשר – המספר שיסדר לכם את העסק

בסופו של דבר, כשאתם יוצאים לדרך עם קמפיין דיגיטלי כזה או אחר, אתם רוצים שהוא גם יביא איתו תוצאות. את התוצאות האלו אתם יכולים למדוד בעזרת כמות הטלפונים שאתם מקבלים, אבל האם זה מספיק? ובכן, התשובה היא בהחלט לא.

על ידי מספר מקשר, שידוע גם בשמו האחר מספר וירטואלי, אתם יכולים לא רק לקבל את הטלפונים האלו מהלקוחות החדשים שלכם, אלא גם לדעת מאיפה כל אחד מהם הגיע.

 

למה צריך לדעת מאיפה כל לקוח הגיע?

ברגע שאתם יכולים לקבל את כל הנתונים הקשורים בקמפיין שלכם, אתם יכולים לדעת איזו מהפלטפורמות עובדות בצורה טובה יותר ומושכות יותר לקוחות, לעומת אילו פלטפורמות לא מביאות לכם שום טלפון ושום לקוחות חדשים, ובהתאם גוזלות מכם כספים מיותרים.

הפילוח הזה יכול לתת לכם את כל מפת הנתונים שאתם זקוקים לה על מנת לקדם את העסק שלכם, לקבל החלטות נכונות וחכמות יותר, ובסופו של דבר גם להצליח להגדיל את העסק שלכם בצורה משמעותית.

 

מספר מקשר – איך זה עובד בפועל?

אז מה שקורה הוא כל קמפיין שתעלו, בין אם הוא עולה בפייסבוק, באינסטגרם, בלינקדאין, בפרסומת בעיתון, בפרסומת בטלוויזיה ועוד, יהיה קמפיין שיצטרף אליו מספר טלפון ייעודי. מספר הטלפון הזה – המספר המקשר, יהיה מספר ייחודי לכל קמפיין וקמפיין, והוא יהיה שונה ממספר שמופיע בקמפיין האחר.

בהתאם, כל שיחה שתיעשה למספר הטלפון, תראה לכם אונליין את כל הנתונים של השיחה. בהתאם, תוכלו לפלח את כמות הטלפונים שמתקבלת ממספר הטלפון שהופיע בקמפיין בעיתון, לעומת כמות הטלפונים שמתקבלת ממספר הטלפון שהופיע בקמפיין בפייסבוק, לדוגמה.

 

האם כדאי גם לעסק שלכם לרכוש מספר מקשר?

התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית כן. ברגע שאתם רוכשים מספר מקשר לכמה וכמה פלטפורמות שונות לצורך הקמפיינים שלכם, אתם מבטיחים לעצמכם לא פחות מ-100% הצלחה בכל קמפיין, הסרה של קמפיינים מיותרים שלא מביאים לכם לקוחות חדשים, ובהתאם חסכון גדול בכסף לעומת העצמת היעילות של הקמפיינים.

 

איך עושים את זה?

הכירו את חברת paycall, שמספקת שירותים מעולים שיכולים להפוך את העסק שלכם ללא פחות ממעצמה. אחד מהשירותים הבולטים של החברה הינו שירות מספר מקשר, וגם אתם מוזמנים ליצור קשר עם החברה עוד היום על מנת להנות מהשירות המופלא הזה בהקדם. שיהיה בהצלחה!

טלפון

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »