איך למצוא מחולל חמצן איכותי דרך האינטרנט

מחוללי חמצן הם המצאה נהדרת שמאפשרת לנו להציל חיים , תרתי משמע.

אבל, בגלל שמדובר במכשיר מאד יקר וטכנולוגי עלינו לוודא שאנחנו רוכשים אותו ממקום מורשה, שיכול לספק לנו ציוד ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא, בלי פשרות.

כיום, במיוחד לאור תקופת הקורונה, נגלה שנוכל למצוא ספק שכזה, בלי לדרוך רגל מחוץ לבית.

כשנבוא לרכוש מחולל חמצן איכותי באינטרנט, עלינו להתחשב במספר פרמטרים מאד בסייסים שהם רלוונטיים לכל רכישה. אבל, טרם נציין אותם, חשוב לבצע היכרות בסיסית עם מחולל החמצן וסוגיו על מנת שבכלל נוכל לדעת שאנחנו רוכשים מחולל שמתאים בדיוק לצרכים הרפואיים שלנו. במידת הצורך כמובן תתייעצו עם האחות או הרופא שלכם.

 

מהו מחולל חמצן

מחולל חמצן הוא המצאה יחסית חדישה מהעשורים האחרונים, שמאפשרת לנו לספק לגוף חמצן שחסר בדם. מדובר בטיפול רפואי הכרחי מאד עקב העובדה שמחסור בחמצן בדם גורם לאינספור תופעות לוואי בלתי רצויות, כמו אובדן הכרה, השמנה, מחלות כרוניות ועוד.

כיום, עם פיתוח הטכנולוגיה נוכל למצוא מחולל חמצן נייד שניתן לנוע עמו ממקום למקום ובכך לחיות חיים רגילים למדיי, אפילו שיש עמנו מכשור רפואי. מן הצד השני, עבור נוחות הבית קיים מחולל חמצן קלאסי, שגודלו לעיתים גדול ממחולל נייד.

 

איך נמצא מחולל ברשת

כשנבוא לרכוש מחולל חמצן ברשת עלינו לדאוג למספר מרכיבים עיקריים שיש על הספק שלכם לשקף לכם. באמצעות פרמטרים אלו תדעו האם המחולל שמוצע לכם הוא תואם לדרישה הבסיסית שצריכה להיות.

 

אישור משרד הבריאות

הדבר הראשון והכי קריטי הוא כמובן ווידוא שהמכשיר שהספק מציע הוא מאושר על ידי משרד הבריאות בארץ. שימו לב, לעיתים הרבה ספקים אוהבים להציג את העובדה שהם מאושרים FDA, אבל לא כל מוצר מאושר ארה"ב הוא מאושר על פי תקני הבריאות במדינה שלנו ולכן זה קריטי.

 

חיי סוללה ואספקת חמצן

בעצם יש הרבה קשר בין האופן שבו המכשיר מספק לכם את החמצן, לבין חיי הסוללה. נמצא שיש מכשיר המספק זרימה שוטפת של חמצן, מה שבאופן הגיוני לוקח הרבה חיי סוללה. לחילופין, ישנו מכשיר העובד על פולסים ומספק חמצן בעת שאיפה ובכך נשמרים חיי סוללה. בחרו בהתאם לצורך הממשי שלכם במחולל וביחס לעובדה אם הוא נייד או נייח.

 

תפוקה

חשוב לדעת כמה חמצן המכשיר יכול לספק לכם. במקרה זה מומלץ לבדוק קודם עם הרופא כמה חמצן אתם אמורים לקבל ובהתאם לכך יש להתאים את יכולות המכשיר לתשובת הרופא.

 

לסיכום

כיום ניתן למצוא כמעט כל מכשיר לרכישה ברשת, מנוחות ביתנו. אבל, כשזה מגיע למכשירים מצילי חיים כמו מחוללי חמצן עלינו לבחור בזהירות רבה. לכן, ניקח בחשבון בעת הרכישה מרכיבים כמו תפוקה, חיי סוללה, הזרמת חמצן והיתרים.

שורה של בלונים

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »