איך להופיע בגוגל בחלק העליון, היכן שהמודעות הממומנות נמצאות

מנוע החיפוש של גוגל, הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, ורבים משתמשים בו לכל מני צרכים שונים. מנוע החיפוש של גוגל אחראי בין היתר לספק מידע לגולש, וגם לפרסם אתרים, בתי עסק ואנשים מסוימים בשביל הקידום שלהם. ניתן להופיע בחלק העליון של גוגל, ובכך להיחשף ליותר אנשים עם מספר פעולות פשוטות:

 

השלב הראשון – הוא התכנון הנכון

בשלב הראשון עליכם להצטייד במספר דברים והם: אתר פעיל משלכם, או אפילו דף נחיתה כלשהו. חשבון גוגל (זה מה שגוגל דורש) ותקציב לשם הפרסום שתרצו לקדם. עליכם לחשוב מהם היעדים, ומה תרצו להעניק לקהל הלקוחות שלכם. החלטות אלו תעצבנה את אופי הקמפיין. לפני שמתחילים עם הכל, חשוב מאוד שתכתבו אפילו על דף את המטרות שלכם, ואת התכנון העתידי שלכם שתרצו להוציא לפועל.

 

השלב השני – הוא מילת המפתח

ישנה חשיבות רבה למילות המפתח שתחליטו להעניק לקידום הממומן שלכם. מילות מפתח הן מילים שתחזורנה על עצמן בשביל שהקורא או הלקוח, יוכלו להיכנס לאתר הספציפי שלכם בזכות החיפוש בגוגל. אם יש לכם עסק לתכשיטים למשל, ואתם מכריזים את המילים הללו: ״טבעת, שרשרת, מבצע מדהים, יוקרה, כסף,זהב״ כמילות מפתח, סביר להניח שמי שיחפש חנות תכשיטים מסוימת, יוכל להגיע לאתר שלגם ולהתרשם ממנו. לגוגל יש גם כלי להצעת מילות מפתח, והוא יכול לעזור לכם להבין באילו מילים משתמשים הגולשים בתדירות רבה.

 

השלב השלישי – ניתוח אופי של המתחרים

אחד השלבים החשובים ביותר, הוא לבצע איזושהי נתיחה של כל אתר מתחרה, ולהציע בין היתר דברים שהאתרים האחרים לא מציעים ללקוחותיהם. שלב זה חשוב ואין לעקוף אותו, מאחר ולא תצליחו להניב רווח גדול מן הקידום הממומן. בכל אופן, בכל שלב שתרצו ניתן להתייעץ עם סוכנות דיגיטל שמרכיבה בתוכה אנשי מקצוע שיעזרו לכם למנף את העסק שלכם עם מאמץ מועט מצדכם.

 

השלב הרביעי – הגדרת קהל היעד שלכם

בשלב זה עליכם לחשוב היטב מיהו קהל היעד שלכם, ואיך הוא נראה. בכל מערכת, בעיקר של גוגל, צריך להזין פרמטרים מסוימים של קהל היעד שקבענו והצבנו לעצמנו בשלבי התכנון. אם לא נצליח להבין בדיוק מיהו הקהל המיוחס לנו, הקידום פשוט לא יעבוד. ניתן גם להוציא שלוש מודעות במקביל, להריץ אותן ולאחר תקופה מסוימת לשים לב איזו מודעה קיבלה הכי הרבה קליקים מצד הגולשים, ואיזו מודעה קראו ונחשפו אליה הכי הרבה, ובכך לקבוע שזו תהיה המודעה שתמשיכו איתה לכל אורך הדרך.

 

 קידום ממומן – זה חוסך בלאגן

עם הדור שלנו, פחות אנשים קוראים עיתונים או מתעדכנים אך ורק ממדורי החדשות. הפרסום הפך כה פופולרי ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, כך שכולם כבא נמצאים דווקא שם, ומחפשים את הדבר הבא. קידום ממומן יעזור לכם להיחשף ולגרום לקהל שלכם לבוא אליכם ולהתרשם מכם.

שורת חיפוש

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »