איך לבנות קמפיין ממומן ממיר בגוגל בצורה נכונה

מנוע החיפוש הענק גוגל מאפשר כיום פרסום אתרים שונים וקידום קמפיינים, שבאמצעות בנייה נכונה, יוכלו לקדם את הפרויקט הממומן שלכם ולהציגו בין התוצאות הראשונות של גוגל,

כן כן ממש שם עם כל האתרים הגדולים שמשלמים אלפי שקלים על קידום אורגני.

אז איך עושים את זה?

קמפיין קידום ממומן בגוגל פועל שונה מצורת הקידום האורגנית. הוא נקודתי ומיידי, כשהקמפיין עולה בצורה נכונה הוא יופיע מיד באותו היום בעומד הראשון במנוע החיפוש של גוגל. מה שמקפיץ לעיתים במאות אחוזים את הזוגות העיניים הצופות באתרכם.

 

למי מתאים קמפיין ממומן בגוגל?

  • כל בעל עסק המעוניין לקדם את עסקו בצורה האפקטיבית ביותר שקיימת היום בשוק – מנוע החיפוש גוגל.
  • עסק עונתי \ זמני – אפשרות הפרסום לזמן מוגבל מאפשרת קפיצה בפופולריות של העסק לפרקי זמן קצרים ומדויקים.
  • פרויקט חד פעמי – לקראת אירועים והופעות, פרויקטי נדל"ן, מוצרים עד גמר המלאי וכדומה, קידום אורגני לא יטיב עם פרויקטים מהסוג הזה קצר התווך.
  • עסקים קטנים בעלי צורך מדידת העבודה הנכנסת– אפשרות הפעלת הקמפיין הפרסומי בזמנים מוגבלים, כך ניתן להשהות פרסום בימי לחץ והצפה בעסק.
  • קידום אורגני לא יעיל – לא תמיד הקידום היקר יותר הוא עדיף. עלול לקרות מליקויים בתוך האתר, מהירות הטעינה, השוק התחרותי וקישורים לא תיקניים. בקידום ממומן הבעיות האלה לא יפריעו. העסק שלכם יעלה ישר לראש הרשימה.

 

תהליך בניית הקמפיין

ראשית – יש לבחור חברה אמינה ומיומנת בקידום אתרים ממומן אשר תלווה אתכם ואת העסק שלכם במהלך קידום הקמפיין.
שיחה ותיאום ציפיות על צורת הקידום הנכונה ביותר.
החלטה על תקציבים מתאימים לשני הצדדים ועל ההכרה הציבורית שניתן לקבל במסגרת התקציב.
לאחר שהגעתם להסכם ניהולי ובחרתם תאריך הפצה אפשר להתחיל לקדם את אתרכם.
עליכם לפתוח בפניי מנהל הקמפיין שלכם את הגישה בכל הנודע לניהול האתר. לגוגל אנליטיקס, גוגל תג המג'נר וגם לחשבון גוגל אדס אם יש ברשותכם חשבון גוגל אדס. כל זאת על מנת להקל את הממשק, לייעל ולהנגיש את קמפיין הקידום על מנהל הקמפיין ככל הניתן.
במידה ואחד החשבונות הללו לא קיים במערכת האתר של העסק שלכם, מנהל הקמפיין יוכל לייצר אותם עבורכם.

 

חשיבות בחירת מנהל הקמפיין

את יכולות מנהל הקמפיין קל מאוד למדוד – לפי הופעת אתר העסק שלכם בתוצאות הראשונות בגוגל. ניסיון מנהל הקמפיין והותק שלו בתחום יבטיחו את איכות ויעילות עבודתו. כאשר אתם בוחרים מנהל קמפיין לקידום אתרכם באופן ממומן ממיר הקדימו לבחור את החברה המנהלת בעלת ההמלצות והניסיון. מנהל קמפיין לרוב יבקש שכר בסכום קבוע שסגרתם מראש פלוס עלות חודשית לקידום. פעמים רבות הוא יבקש אחוז מסוים מתוך הרווח שמתקבל כתוצאה מהפרסום. על כן המוטיבציה שלו היא כשלכם – הצלחה בפרסום וקידום האתר.

מחשב

 

אולי יעניין אותך גם

צילינדר
מדריכים דיגיטליים
מה היא הכשרה של מנעולן?

סרטון שהופץ לאחרונה ברחבי הרשת גרם לאנשים רבים לתהות מהי ההכשרה של מנעולן. עובדה זו גרמה לנו להבין כי מישהו צריך לצאת ולבדוק את העניין

קרא עוד »
אתר בנוי
מדריכים דיגיטליים
כיצד בונים אתר?

בניית אתר נתפסת כמשהו פשוט וקליל שכל אחד יכול לעשות לבד. וויקס, שופיפיי וחברות נוספות ממתגות את אתרי האונליין כשמשהו שפשוט לייצר באופן עצמאי וללא

קרא עוד »
אוניברסיטה
מדריכים דיגיטליים
מכללת אורין שפלטר חוות דעת

אין ספק שכדי להשלים את הליך בחירת המוסד הלימודי שאתם מבקשים להתקבל אליו, יש לקבל חוות דעת של סטודנטים ובוגרים מהמוסד עצמו וכן סטודנטים ממוסדות

קרא עוד »