קידום עסק של איתור נזילות

כשזה מגיע לנושא של קידום אתרים, יש לא מעט סוגים של אתרי תדמית אותם אנו מקדמים, האם כל שיטות הקידום מתאימות לכל סוג של עסק ? האם יש הבדל בקידום של אתרי תדמית אל מול אתרי מכירה ואם כן, מהם ההבדלים ומהם השיטות בהם אנו מקדמים כל סוג של עסק.

על זאת ועוד נענה לכם במאמר הבא.

קידום אתרים – אתרי תדמית, אתרי מכירה ומה שבניהם

כשמדובר על קידום אתרים, אם נכניס עשרה מקדמי אתרים לחדר, נשאל אותם מהו הגורם המכריע ביותר לקידום האתר, כל אחד יענה משהו אחר.

אין ספק כי תחום הקידום האורגני הוא תחום שבו רב הנסתר על הגלוי, ולא בגלל שאין מספיק ידע בתחום, אלא מהסיבה שמנועי החיפוש (ובראשם מנוע החיפוש המוביל בעולם של גוגל) לא תמיד מוסרים לנו את המידע הנחוץ לנו.

אמנם גוגל פרסמה רשימה של יותר מ 200 פרמטרים בהם היא מתחשבת ולפיהם מדרגת אתרים, אבל יהיו רבים שיאמרו כי גם ללא מענה על כל אותם 200 פרמטרים, הצליחו להגיע למקומות גבוהים בדרוגים בזכות פעולות איכותיות אחרות.

מכאן המסקנה לגבי קידום אתרים היא פשוטה, לא שכל אתר צריך להיות הטוב ביותר, אלא הוא צריך להיות הכי פחות גרוע מיתר האתרים באותו התחום.

מתוך כל הגורמים האלו שמשפיעים על קידום אתרים, הגורם המכריע עליו אין מחלוקת הוא איכות התוכן. ככל שהתוכן אותו אנו מפרסמים באתר יותר עונה על שאילתת הגולש, מנועי החיפוש יבינו זאת וידרגו את האתר בהתאם.

קידום אתרים – תוכן – אתר שמתקדם בלי קישורים

קישורים חיצוניים, אחד הגורמים המשפיע ביותר על דירוגו של כל אתר, אמנם קישורים ניתן להשיג בכל מיני דרכים, הדרך הנפוצה ביותר היא קניית קישורים.

אמנם, מנועי החיפוש אוסרים על כך בתוקף, ומזהירים מפני קניית קישורים.

אז איך בכל זאת תצליחו לקבל קישורים לאתר שלכם ? יש לכך כמה דרכים, פשוט מאוד לפרסם קישורים באתרי מאמרים, או לפנות להרבה אתרים אחרים ולנסות להחליף איתם קישורים, בתורמה לקישור מהאתר שלהם, תספקו להם קישור בחזרה.

אבל איך משיגים קישורים בתחום איתור נזילות מים, שזהו תחום שבו אין הרבה אתרים איכותיים, הרי איכות הקישור היא חשובה הרבה יותר מכמות הקישורים.

כל מה שנותר לכם לעשות, הוא פשוט להכניס את היד לכיס, לרכוש קישורים לאתר שלכם ולקוות לעלייה במיקומים.

למרות שמנועי החיפוש רוצים להפוך את האינטרנט למקום הרבה יותר טוב, מקום שבו הקידום האורגני הוא באמת אורגני, הם יצרו מצב אחר.

מנועי החיפוש יצרו מצב שבו הם מייחסים חשיבות לקישורים, ועל ידי כך הפכו את התחום הזה לתעשייה שלמה שכל מטרתה היא מכירת קישורים.

קישורים זה לא הכל

גם אם יהיו לכם לא מעט קישורים, איכותיים ככל שיהיו, והתוכן באתר לא באמת עונה על הצרכים של הגולש, סביר כי אותו גולש יעבור לאתר הבא למצוא את מבוקשו.

מכאן, כי למרות כמות ואיכות הקישורים, בזכות תוכן איכותי, האתר יתקדם יותר גבוה.

אולי יעניין אותך גם

אתר מותאם
בניית אתרים
איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן

קרא עוד »
דף אינטרנט
בניית אתרים
למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית? רוצים לבנות דף נחיתה? מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה? כדאי לכם לבנות אתר בוויקס! לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
איש קידום
בניית אתרים
בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »