אתרי תדמית: כל מה שלא ידעתם

החלטתם לעשות את הצעד האמיץ ולייצר אתר תדמית עבור העסק שלכם, איזה כיף! אין ספק שזה מרגש, אבל קל מאוד ללכת לאיבוד בין כל המונחים והמושגים. ממה מתחילים ואיך מסיימים, כל מה שצריך לדעת על אתרי תדמית בכתבה שלפניכם.

הצילו ממה מתחילים?

מלא אותיות באנגלית ומילים מפוצצות ואתם לא מבינים כלום בתוך כל זה, כמו סינית. אנחנו כאן כדי לפשט לכם את תהליך בניית אתר תדמית ולהסביר לכם כל מה שצריך, אבל הפעם בעברית.

קודם כל ולפני הכל, חשוב שתכירו את הבסיס. אתר תדמית יכול להיבנות על גבי פלטפורמות קיימות, כמו לדוגמא וורדפרס או וויקס וניתן גם להקים אותו באמצעות שפות תכנות שונות, ללא שימוש בפלטפורמות מסויימות. החיסרון הגדול בפיתוח אתר מאפס, זה שהוא מוקם באמצעות הקוד של המפתח, מה שיכול להגביל אתכם בעתיד.

בנוסף לכך, שימוש בפלטפורמות קיימות, מאפשר יתרונות שונים, כמו לדוגמא, אפשרויות להשתמש בטמפלטים קיימים, מה שחוסך עיצוב. בנוסף, הפלטפורמות האלו איכותיות יותר כאשר אנחנו מדברים על מנועי חיפוש (כמו גוגל) ואם נרצה להופיע במיקומים ראשונים, יהיה לנו יותר קל להגיע לשם אם האתר שלנו בנוי על וורדפרס לדוגמא.

בניית אתר תדמית

על מה צריך לחשוב בתחילת התהליך?

בניית אתרים יכול להיות תהליך יעיל וקליל או ארוך ומייגע. על מנת שלא תיגררו לזמני פיתוח אינסופיים, או שתבינו שנעשתה טעות רק אחרי שהאתר באוויר, חשוב כבר בתחילת התהליך להגדיר את הדברים הבאים:

  1. מה המטרה של האתר?
  2. מי קהל היעד?
  3. שילוב SEO כבר בתחילת התהליך
  4. בחירת ספקים איכותיים: חברה לבניית אתרים, מעצבת, קופירייטר, איש SEO ועוד
  5. מה ה-KPI לשנה הקרובה?

 

האם אתר תדמית יכול גם להיות אתר מכירות?

התשובה היא לא. גם אם תחליטו בהמשך להקים אתר מכירות, לא תוכלו להפוך את אתר התדמית שלכם לאתר מוכר, מהסיבה הפשוטה שנדרשות פלטפורמות אחרות עבור אתר סחר. המבנה של אתר סחר שונה במהותו מאתר תדמית, כאשר הוא דורש הרבה יותר אלמנטים, ממשקים, עיצובים והכלת מידע.

יתרה מזאת, אתר מכירות דורש אסטרטגיית פרסום מדוייקת, חיבור לכלי אנליזה שונים ופלטפורמות פרסום שונות ובכלל כל ההתייחסות אליו היא שונה לגמרי ומזכירה יותר ניהול חנות. חשוב כבר בתחילת התהליך להגדיר האם אתם רוצים אתר תדמית או אתר מכירות, היות והתייחסות אליהם שונה.

 

לסיכום

אתר תדמית הוא אלמנט נדרש היום כמעט בכל עסק ומהווה כרטיס ביקור דיגיטלי לכל דבר. אתר אינטרנט הוא נכס חשוב ויכול לשמש אתכם לטווח ארוך. בכתבה נתנו לכם כמה טיפים חשובים שיוכלו לעזור לכם ולחסוך לכם הרבה זמן וכסף. חשוב לזכור, אתר תדמית ואתר מכירות שונים אחד מהשני, בנויים על פלטפורמות שונות ולא ניתן להפוך אתר תדמית לאתר מכירות וההפך.

בניית אתרים

אולי יעניין אותך גם

אתר מותאם
בניית אתרים
איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן

קרא עוד »
דף אינטרנט
בניית אתרים
למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית? רוצים לבנות דף נחיתה? מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה? כדאי לכם לבנות אתר בוויקס! לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
איש קידום
בניית אתרים
בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »