בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע שאתם מבינים זאת, אתם צריכים להתייחס לגולשים כאל לקוחות פוטנציאליים, ועכשיו מה שנשאר הוא לוודא שהם אכן יגיעו לאתר שלכם. אז, איך עושים את זה? איך בונים אתר בצורה נכונה כך שיעלה במנועי החיפוש כאשר גולשים מחפשים אותו? זה בדיוק מה שנסביר בכתבה.

 

מה זה קידום אתרים?

לפני שנתחיל ממש, נסביר קצת מה זה בכלל קידום אתרים, ומה ההבדל בין קידום אתרים לקידום ממומן. קידום אתרים זו טכניקה שעושה התאמה ואופטימיזציה בין האתר שלכם למה שהגולשים מחפשים במנועי החיפוש, לרוב ב – Google. קידום אתרים נקרא גם SEO ( Search Engine Optimization). לעומת זאת קידום ממומן זה כאשר אתם משלמים כסף לגוגל לדוגמא כדי שהאתר שלכם יופיע ראשון במנועי החיפוש, ומשלמים כסף על כל לחיצה שמישהו נכנס לאתר שלכם.

בכתבה, נתמקד בקידום אתרים – איך תיצרו מצב שהאתר שלכם יעלה בחיפושים במנועי החיפוש, ללא תשלום ומימון.

אותיות קידום

 

אז איך לעשות את זה?

  1. בשביל לעשות זאת, יש לסגל בניית אתרים מורכבים ומיוחדים, תוך לקיחה בחשבון אלמנטים שונים המשפיעים על הגולשים. למשל, אופן עיצוב האתר והניווט בו חשובה מאוד. מחקרים מצאו שאם תפריט האתר שלכם נגיש, ונמצא בחלק העליון או בצד של האתר הם המיקומים הטובים ביותר.
  2. יש לזכור שבכל התהליך, היעד שלכם הוא שהאתר שלכם יהיה נגיש ונוח עבור הגולשים ולצרכים שלהם, חשבו על זה גם בעת בניית האתר – חשוב שהוא יהיה נגיש ומותאם. לכן, חשוב שהתפריט יהיה יעיל, יפנה לקישורים הנכונים ויהיה נוח למשתמש לנווט באתר.
  3. גולשים בדרך כלל מחפשים את השירות או המוצר אותו הם מחפשים ולא את שם העסק. לכן, וודאו כי גם השירות או מה שאתם מציעים מצוין באתר שלכם, מעבר לשם העסק שלכם, בצורה ברורה כך שיעלה בחיפוש שלהם.
  4. התאימו את האתר שלכם גם לשימוש בטלפון. היום, כבר לא ניתן להתחמק מזה. כאשר כל אדם הולך עם טלפון שהוא למעשה מחשב קטן צמוד, מומלץ שהאתר שלכם יהיה נגיש גם לטלפונים. כמו כן נראה שגוגל מתייחסת לנגישות זו.
  5. כדאי לשים תמונות ולהפוך את האתר שלכם לנעים ויזואלית ומושך את העין. הקפידו שאתם מעלים את התמונה באופן ראוי ובגודל קטן ולא גדול מדי.
  6. עשו מחקר מקדים של מילות מפתח פופולאריות בנוגע לתחום שלכם. התאימו את מילות החיפוש הפופולאריות לאתר שלכם, כך זה מעלה את הסיכוי שהאתר שלכם יעלה.

לסיכום, השקיעו בבניית האתר שלכם וחשבו מראש מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ואיך. הקפידו שהאתר שלכם יהיה רלוונטי, נעים ונוח למשתמש ככל הניתן.

המון בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

אתר מותאם
בניית אתרים
איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן

קרא עוד »
דף אינטרנט
בניית אתרים
למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית? רוצים לבנות דף נחיתה? מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה? כדאי לכם לבנות אתר בוויקס! לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »