למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית?

רוצים לבנות דף נחיתה?

מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה?

כדאי לכם לבנות אתר בוויקס!

לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם לבנות אתר בוויקס, חשוב לציין קודם לכן, מי הם האנשים שלא כדאי להם לבנות אתר בוויקס אלא בשיטת "וורדרפרס". אם ברצונכם להקים אתר עם אלפי עמודים, תוכן כבד, פיצ'רים ייחודיים, מנועי חיפוש ומערכת נתונים כבדה – נאמר זאת כבר עכשיו, בניית אתר בוויקס לא מתאימה עבורכם.

אולם, רוב הצרכים העכשוויים בעולם השיווק והאינטרנט כבר לא מתבססים על אתרים מסוג זה ולכן בניית אתר בוויקס מאוד רלוונטית לאנשים שרוצים לנצל את רשת האינטרנט לצרכיהם הפרטיים והעסקיים. איך תדעו בדיוק אם בניית אתר בוויקס משתלמת עבורכם? בדקו אם אתם משתייכים לאחד מארבעת התיאורים מטה:

 

תקציב מוגבל

אם בידכם תקציב מוגבל לצורך הקמת אתר, עיצובו ותפעולו, בניית אתר בוויקס היא ההחלטה הנכונה עבורכם. השירות של וויקס מאפשר להקים אתר בתקציבים נמוכים באופן יחסי, מבלי להשקיע סכומים גבוהים במתכנתים, גרפיקאים ושירות תמיכה טכנית. בתשלום סמלי, בהתאם לחבילה הנבחרת, ניתן לקבל שירות יעיל ואיכותי לכל הצרכים הללו.

 

אתר כאן ועכשיו!

פעמים רבות, אין זמן לחכות שבועות ואף חודשים עד לסיום הקמת אתר. בעולם המודרני, צרכים רבים הם עכשוויים ואם יש אפשרות להקים אתר בצורה מהירה, אז למה לא בעצם? בניית אתר בוויקס עונה על צורך של משתמשים שזקוקים בזריזות לאתר. זאת מכיוון שבזכות השירות הייחודי של וויקס, ניתן לעלות לאוויר עם האתר ממש תוך זמן קצר.

 

חוויית משתמש וטעם של עוד

בעלי אתרים רבים מעוניינים להקים אתר בעיקר בשביל הרושם הראשוני והמפגש עם הלקוח. לרוב, האתר מהווה מין דף נחיתה שאמור לתת מידע ראשוני ללקוח ולגרום לו טעם של עוד והמשך התקשרות עם העסק, האדם או המוצר. לכן, חשוב מאוד להשקיע בחוויית המשתמש בדקות המעטות שהוא גולש באתר. לא נרצה שלקוח ייכנס לאתר אינטרנט וייתקל במראה מיושן וכבד, כן נרצה שהלקוח ייכנס לאתר ויחוש בקלילות ומודרניות. חוויית משתמש שכזו עשויה להגדיל את סיכויי המשך ההתקשרות של הלקוח עם המוצר או עם בעל העסק. בניית אתר בוויקס מציעה חוויית משתמש נוחה ומגוון רחב של אפשרויות עיצוב מרעננות בדיוק לצורך זה.

 

חנות בוטיק

בעידן הרכישות האינטרנטיות והמשלוחים, חנויות רבות מונגשות "אונליין". כלומר, הלקוח נכנס לאתר, בוחר את המוצר שרוצה לקנות, מוסיף לעגלה, משלם ויוצא. בניית אתר בוויקס מאפשרת לבעלי עסקים קטנים, עם מגוון מוצרים מצומצם באופן יחסי להקים חנות אינטרנטית בקלות ובפשטות. כמובן, שאם מדובר במוצרים רבים ומגוון רב של אפשרויות, וויקס לא תהיה העדיפות הראשונה. אך אם ברצונכם להקים חנות בוטיק קטנה, וויקס היא הבחירה הנכונה עבורכם.

 

מחשב ומסך

אולי יעניין אותך גם

אתר מותאם
בניית אתרים
איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
איש קידום
בניית אתרים
בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »