כל בעל עסק צריך שיהיה לו אתר שיקדם את העסק ויציג את השירות או המוצרים בפני קהל היעד. זו עובדה שידועה על רבים, גם אלו שלא עוסקים בתחום. אבל לא כולם יודעים שבחירה של בונה אתרים צריכה להיעשות באופן מסוים כדי שניתן יהיה לדעת שמדובר באיש מקצוע איכותי. במדריך זה נציין בפניכם מהי החשיבות בבחירה של בונה אתרים איכותי ואיך תוכלו לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.
הרקע לכתיבת המדריך
את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שגלשנו באתר החדש של החברה שלנו וגילינו שמשה, שהיה אחראי על הקמת האתר (עם חברה לבניית אתרים) עשה עבודה גרועה. שכן, האתר היה פשוט נוראי. כדי שתוכלו להבין במה מדובר, ריכזנו עבורכם כמה עובדות בנוגע לאתר:
- צבע הרקע של האתר היה כחול כהה וצבעי האייקונים היו צהובים. לא צריך לספר לכם שמדובר בצבעים שלא נעימים לעין
- ה"אודות" שנכתבו על החברה נכתבו בשגיאות כתיב
- היו חסרות הרבה לשוניות בסיסיות באתר, כמו למשל: לשונית צור קשר, לשונית "כתבו עלינו בתקשורת" וכו'
הדבר גרם לנו להבין שצריך לכתוב מדריך בנושא החשיבות של בחירה בבונה אתרים איכותי. שכן, נראה היה שמשה לא ידע על הדבר הזה.
אז מה החשיבות בבחירה בבונה אתרים איכותי?
יכול להיות שאתם כבר מבינים לאן אנחנו מובילים אתכם. שכן, אף אחד לא רוצה לגלות שהוא פנה אל חברת בניית אתרים שהתגלתה בסופו של דבר כלא איכותית. פשוט בגלל שהמצב עלול להוביל לכך שיתקבל אתר גרוע, לא מזמין ולא נוח לשימוש. ההשלכות של מצב כזה הן בעצם בריחה של לקוחות פוטנציאליים וקיימים. שכן, האתר הוא אתם וזו בעצם החשיבות.
איך תוכלו לבחור בונה אתרים איכותי?
אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בבונה אתרים איכותי. לכן, עליכם לבחור באחת או יותר מהאפשרויות הבאות שיבטיחו לכם שפעלתם נכון:
- לפרסם פוסט בפייסבוק ולבקש המלצות
- לערוך חיפוש בגוגל
- לקרוא את חוות הדעת שנכתבו בגוגל אודות בונה אתרים שהומלץ לכם
זכרו – האתר שלכם הוא אתם
אל תחסכו על האתר שלכם. אתם צריכים לעשות כל שביכולתכם כדי להציג בסופו של דבר אתר איכותי ומזמין. כזה שיגרום ללקוחות שלכם לרצות להישאר בו ולערוך כמה שיותר קניות (או להזמין את השירות שלכם מספר רב של פעמים. הדבר יתאפשר אך ורק לאחר שתפנו אל בונה אתרים איכותי, אז אל תתפשרו ותבחרו נכון.
כמה מילים לפני סיום
המדריך עוד רגע מסתיים וזה הזמן לאחל לכם שתבחרו נכון עבור העסק שלכם ותעשו מה שצריך כדי להגיע אל בונה אתרים איכותי. אנו שמחים שהקדשתם מזמנכם בקריאת המדריך הנוכחי ומבטיחים לכם שהוא יאפשר לכם לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור העסק שלכם. שיהיה לכם בהצלחה!