איש קידום
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

בניית אתרים לקידום אתרים

[rank_math_breadcrumb]

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע שאתם מבינים זאת, אתם צריכים להתייחס לגולשים כאל לקוחות פוטנציאליים, ועכשיו מה שנשאר הוא לוודא שהם אכן יגיעו לאתר שלכם. אז, איך עושים את זה? איך בונים אתר בצורה נכונה כך שיעלה במנועי החיפוש כאשר גולשים מחפשים אותו? זה בדיוק מה שנסביר בכתבה.

 

מה זה קידום אתרים?

לפני שנתחיל ממש, נסביר קצת מה זה בכלל קידום אתרים, ומה ההבדל בין קידום אתרים לקידום ממומן. קידום אתרים זו טכניקה שעושה התאמה ואופטימיזציה בין האתר שלכם למה שהגולשים מחפשים במנועי החיפוש, לרוב ב – Google. קידום אתרים נקרא גם SEO ( Search Engine Optimization). לעומת זאת קידום ממומן זה כאשר אתם משלמים כסף לגוגל לדוגמא כדי שהאתר שלכם יופיע ראשון במנועי החיפוש, ומשלמים כסף על כל לחיצה שמישהו נכנס לאתר שלכם.

בכתבה, נתמקד בקידום אתרים – איך תיצרו מצב שהאתר שלכם יעלה בחיפושים במנועי החיפוש, ללא תשלום ומימון.

אותיות קידום

 

אז איך לעשות את זה?

  1. בשביל לעשות זאת, יש לסגל בניית אתרים מורכבים ומיוחדים, תוך לקיחה בחשבון אלמנטים שונים המשפיעים על הגולשים. למשל, אופן עיצוב האתר והניווט בו חשובה מאוד. מחקרים מצאו שאם תפריט האתר שלכם נגיש, ונמצא בחלק העליון או בצד של האתר הם המיקומים הטובים ביותר.
  2. יש לזכור שבכל התהליך, היעד שלכם הוא שהאתר שלכם יהיה נגיש ונוח עבור הגולשים ולצרכים שלהם, חשבו על זה גם בעת בניית האתר – חשוב שהוא יהיה נגיש ומותאם. לכן, חשוב שהתפריט יהיה יעיל, יפנה לקישורים הנכונים ויהיה נוח למשתמש לנווט באתר.
  3. גולשים בדרך כלל מחפשים את השירות או המוצר אותו הם מחפשים ולא את שם העסק. לכן, וודאו כי גם השירות או מה שאתם מציעים מצוין באתר שלכם, מעבר לשם העסק שלכם, בצורה ברורה כך שיעלה בחיפוש שלהם.
  4. התאימו את האתר שלכם גם לשימוש בטלפון. היום, כבר לא ניתן להתחמק מזה. כאשר כל אדם הולך עם טלפון שהוא למעשה מחשב קטן צמוד, מומלץ שהאתר שלכם יהיה נגיש גם לטלפונים. כמו כן נראה שגוגל מתייחסת לנגישות זו.
  5. כדאי לשים תמונות ולהפוך את האתר שלכם לנעים ויזואלית ומושך את העין. הקפידו שאתם מעלים את התמונה באופן ראוי ובגודל קטן ולא גדול מדי.
  6. עשו מחקר מקדים של מילות מפתח פופולאריות בנוגע לתחום שלכם. התאימו את מילות החיפוש הפופולאריות לאתר שלכם, כך זה מעלה את הסיכוי שהאתר שלכם יעלה.

לסיכום, השקיעו בבניית האתר שלכם וחשבו מראש מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים ואיך. הקפידו שהאתר שלכם יהיה רלוונטי, נעים ונוח למשתמש ככל הניתן.

המון בהצלחה!

תוכן עניינים