איך לבנות את האתר כך שיתאים לפרסום בפייסבוק

כביכול, פייסבוק נחשבת לנחלת העבר בכל הנוגע לפרסום וכרשת חברתית.

לשמחתנו ולשמחת כל מי שמקדם עסק דרך הרשת המדוברת, מדובר בשמועה.

חיפוש מהיר יגלה לכם שכמות המשתמשים החודשית בפייסבוק עומדת נכון להיום על כ- 2.91 מיליארד משתמשים.

עם שליש מהעולם בתורך הרשת, איך בונים אתר שיהיה נוח לקדם דרך הרשת החברתית?

 

בניית אתר מותאם

לפני שבכלל מדברים על פייסבוק צריך לדבר על מאפייני אתר האינטרנט שלכם. עלייכם קודם כל לאבחן את סוג השירות שהאתר שלכם מציע. במידה ומדובר בחנות אינטרנטית, עליכם לדאוג לתוכן כתוב על כל מוצר ולפתוח עמוד לכל מוצר שקיים באתר שלכם. כמובן שגם צריך פירוט לגבי אפשרויות התשלום וכו' … אך זה לא חשוב כמו מאפייני הרשת של האתר.

  1. ראשית כל, כדי שיהיה פתוח לאפשרות של קידום אורגני, עליו להיות בעל קוד פתוח. משמע – ניתן להגיע אליו דרך חיפוש ביטויי מילים שקיימים באתר שלכם. מעבר לכך, אתר קוד פתוח יהיה לכם הרבה יותר נוח לפרסום בפייסבוק, כול לדפי נחיתה וגישה לאתר.
  2. נגישות סלולארית – כיום, רב הפלטפורמות שמאפשרות דרכן בניית אתרים יכילו בתוך מאפייני האתר התאמה לגלישה מפלאפון סלולרי. להתחשב בכך שפייסבוק היא רשת שכמעט שליש מהעולם נמצא בא, תארו לכם כמה עושים זאת מהפלאפון על בסיס יומי.

 

עמוד עסקי

לפני הכל, פרסום בפייסבוק לא יכול להיות יעיל ובמלא הפוטנציאל שלו מבלי עמוד עסקי. בעמוד העסקי ניתן להכניס עדכונים שוטפים ואת כל המידע שצריך על העסק! החל מכתובת, מספר טלפון, קישור וואטסאפ והתכתבות מסנג'ר וכמובן – כתובת האתר שלכם. פתיחת עמוד עסקי צריכה להיות הפעולה הראשונה שלכם, לפני שבכלל התחלנו לדבר על איך מפרסים את האתר ישירות בפלטפורמה העולמית.

 

מחקר שיווקי

כדי לבנות אתר שבאמת יקבל פניות דרך פייסבוק צריך להיות בעל תוכן משכנע ברשת החברתית. משמע – כתיבת תוכן שמכיל בתוכו ביטויי מפתח שימשכו אנשים דרך חיפושי גוגל, להשתמש באפשרויות הפרסום הממומן וכמובן לדחוף פוסטים עם קישורים לאתר.

 

אתר "שקוף"

מה הכוונה? אנשים שמגיעים לאתר דרך פייסובק יכולים לחשוב בחצי מהמקרים שמדובר בתרמית, בטח כשמדובר באתר שלא קשור לשום רשת גדולה. חשוב שבאתר יהיו עמודים עם תוכן שקוף, משמע – שיכירו את האנשים והמוחות מאחורי האתר\מוצר\שירות וכו' … כל אפשרות להצגת מידע לגבי השירות שלכם כמו תמונות וסרטונים שיהיה אפשר לפרסם בפייסבוק תתרום רבות לאתר שלכם!

 

מילים אחרונות

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור האתר שלכם כדי שיתפרסם בצורה מקצועית בפייסבוק הוא להכניס בו תוכן כמה שיותר רב, לפתח אותו על פלטפורמת קוד פתוח ועם אפשרות לגלישה סלולרית. מעבר לכך – פוסטים משכנעים ומסקרנים, פוסטים עם עריכה גרפית ושיהיה בהצלחה!

 

רשת חברתית

אולי יעניין אותך גם

אתר מותאם
בניית אתרים
איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן

קרא עוד »
דף אינטרנט
בניית אתרים
למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית? רוצים לבנות דף נחיתה? מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה? כדאי לכם לבנות אתר בוויקס! לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
איש קידום
בניית אתרים
בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »
מילות קידום
בניית אתרים
מה זה פרסום ממומן בגוגל

עד לפני כמה עשרות שנים בודדות, המושג "פרסום" כלל בתוכו בעיקר פרסום על שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה. אמנם, עם כניסת האינטרנט אל חיינו,

קרא עוד »