איך בונים אתר אינטרנט

בשוק של היום אין כמעט ענף בו עסק יכול להתקיים ללא נוכחות באינטרנט מכל סוג שהוא – עמודים ברשתות החברתיות, לעיתים אפליקציה ייעודית לעסק וכמובן – אתר אינטרנט.

בכמעט כל תחום לקוחות פוטנציאליים מחפשים באינטרנט חוות דעת וחומר נוסף לפני שהם מחליטים איזה מוצר לקנות, ומכיוון שזו הזירה בה הם מחליטים עסקים חייבים להיות שם כדי להיראות.

בסופו של דבר המטרה הראשונה בשיווק היא שלקוחות פוטנציאליים ישמעו על העסק, והקמת אתר אינטרנט מוצלח והשקעה בו זו הדרך לוודא שזה יקרה.

 

מהם האלמנטים החשובים באתר אינטרנט?

הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא שלא מספיק שלעסק יהיה סתם אתר אינטרנט – האתר צריך להיות איכותי כדי למשוך משתמשים וכדי להיכנס לראש רשימת התוצאות בחיפוש מילים רלוונטיות בגוגל. אתר ללא תנועה הוא כמו חנות ללא לקוחות – לא שווה הרבה. אלה הם האלמנטים החשובים באתר אינטרנט:

  • מהירות האתר: משתמשים לא סבלניים כשהם גולשים באינטרנט, וכשהם צריכים לחכות זמן רב שהאתר ייטען הם יתעצבנו ואולי יעזבו. בסופו של דבר אתם מתחרים בעסקים אחרים שגם להם יש נוכחות באינטרנט, וכשמשתמש צריך לחכות הרבה זמן באתר שלכם כדי לקבל עליכם מידע או לצרוך מכם שירות הוא בסופו של דבר ייצא מהאתר ויעבור למתחרים.
  • התאמת אתר האינטרנט לסלולרי: אם בעבר עיקר הפעילות באינטרנט התבצעה דרך מחשבים, היום חלקים הולכים וגדלים ממנה מתבצעים דרך הסלולרי. אנשים בקלות שולפים את הסלולרי מהכיס כשהם רוצים לבדוק את השוק במוצר מסוים, ולכן חייב להתאים את האתר לסלולרי מבחינת העיצוב, המהירות ולפעמים גם התוכן.
  • חוויית משתמש באתר: אתר בו יש חוויית משתמש טובה הוא אתר בו נוח להתנייד ושהוא פשוט ומובן. המטרה היא שמשתמש שנכנס לאתר יוכל בקלות לעשות את מה שרצה או לקבל את המידע שחיפש.

 

קידום אורגני – הדרך לשפר את דירוג האתר בגוגל

המקום בו משתמשים מחפשים ומוצאים אתרים הוא גוגל, ולכן בעלי אתרים צריכים לעשות כל מה שאפשר כדי להתברג כמה שיותר גבוה ברשימת התוצאות לאחר חיפוש מילים רלוונטיות. כאן חשוב להדגיש את החשיבו בשימוש במילות מפתח חזקות שמשתמשים מרבים לחפש שיקפיצו את האתר שלכם וכמובן – לדאוג שהתוכן יהיה רלוונטי. בסופו של דבר האלגוריתם של גוגל מזהה אם גולשים נכנסו לאתר ושהו בו זמן רב או אם הם רק העיפו מבט ויצאו. כשמשתמשים נמצאים באתר הרבה זמן, גוגל מסמן את האתר כרלוונטי עבור משתמשים, והאתר מקבל מיקום טוב ברשימת התוצאות בגוגל.

 

כמה זמן לוקח לבנות אתר וכמה זה עולה?

בניית אתרים יכולה לקחת בין 30 יום ל-90 יום, תלוי בסוג האתר ובגורמים נוספים. המחירים עבור בניית אתר יכולים לנוע בין 3,000 ש"ח ל-30,000 ש"ח, והדבר תלוי באיכות האתר, הפלטפורמה בה הוא נבנה, האם הוא כולל חנות אינטרנטית ועוד גורמים אחרים.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם

דף אינטרנט
בניית אתרים
למי כדאי לבנות אתר בוויקס?

בונים אתר תדמית? רוצים לבנות דף נחיתה? מעוניינים להקים חנות אינטרנט קטנה? כדאי לכם לבנות אתר בוויקס! לפני שנתאר בהרחבה מי הם האנשים שכדאי להם

קרא עוד »
בניית אתרים
בניית אתרים לעסקים בישראל

בניית אתרים לעסקים יכולה להעניק לכל בית עסק את ההזדמנות לפרוץ גבולות ולהגדיל את ההכנסות. כיצד? להלן הפרטים. בניית אתרים לעסקים – יתרון משמעותי מדינת

קרא עוד »
איש קידום
בניית אתרים
בניית אתרים לקידום אתרים

בעולם הדיגיטלי היום,  כמעט כל מוצר, שירות או עסק שתפתחו מחייב אתר שיפרסם אותו. כלומר, שכמה שיותר אנשים ייכנסו לאתר ויחפשו אל המוצר שלכם. מהרגע

קרא עוד »
גוגל
בניית אתרים
קידום אתרים מקצועי בגוגל

מחפשים קידום אתרים מקצועי? בבואכם לבחור בחברת קידום אתרים יש מספר פרמטרים שצריך לשקול לפני הבחירה, בחירה נכונה תסייע לאתר שלכם להגיע לקהלים מגוונים תמשוך

קרא עוד »
מילות קידום
בניית אתרים
מה זה פרסום ממומן בגוגל

עד לפני כמה עשרות שנים בודדות, המושג "פרסום" כלל בתוכו בעיקר פרסום על שלטי חוצות, פרסומות ברדיו ופרסומות בטלוויזיה. אמנם, עם כניסת האינטרנט אל חיינו,

קרא עוד »