גל גדות מקבלת למעלה מ 100 אלף ש"ח עבור פוסט שיווקי כלשהו. "איך לעזאזל היא עושה את זה" אתם בוודאי תוהים. והסוד – יש לה למעלה ממליון עוקבים באינסטגרם!
אז נכון, לא כולנו דוגמנים או דוגמנויות ובטח שלא שיחקנו לאחרונה בוונדרוומן אבל זה לא אומר, שאין אלפי אנשים אחרים שהפכו למשפיענים באינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים.
אם גם אתם מבינים שלעוקבים באינסטגרם יש יתרונות ברורים מכל הבחינות: כספית, חברתית ועסקית, כנראה שלא תרצו לפספס את 5 הטיפים ליותר עוקבים לאינסטגרם.
תחילה, השקיעו במחקר ולימוד
רובנו בטוחים, שאם החלטנו שהולכים להיות לנו אלפי עוקבים באינסטגרם, המשמעות היא שעם קצת פוסטים ומזל, אנחנו נגיע לזה תוך חודשיים.
במציאות, האמת היא שיש מספר דרכים להפוך את הדף שלכם לשופע בעוקבים, לייגים ותגובות, ועם זאת, צריך להשקיע זמן בלמידה ובמחקר של הדרכים הללו.
אם אלפי אנשים עשו זאת לפניכם סימן שגם אתם יכולים. למדו כיצד אותם אנשים עשו זאת וקצרו לכם את הדרך ואת כמות הכסף והמן שתבזבזו לחינם.
עקבו אחרי משפיענים
עקבו אחרי 5 משפיענים בתחום שלכם בעלי 20-60 אלף עוקבים. בדקו מה ההאשטגים שהם עושים, מה תדירות הפרסום שלהם, עם מי הם משתפים פעולה ומה סוג התוכן שהם יוצרים. רשמו לכם את זה, והתחילו ליישם את זה בעצמכם. מדובר בטיפ אדיר שאם תממשו אותו ללא ספק יהיו לכם יותר עוקבים באינסטגרם.
יצרו שיתופי פעולה
זוכרים את 5 המשפיענים שבחרתם לעקוב אחריהם מהסעיף הקודם? מעולה. עכשיו, הכינו ושלחו להם הודעה מותאמת אישית לכל אחד מהם. על ההודעה לכלול:
- פנייה אישית עם השם שלהם.
- מחמאה על העבודה שלכם.
- הצגה קצרה שלכם במשפט – מה אתם עושים ומה המטרה שלכם.
- שאלה עבורם: "אשמח לדעת איך הגעת לכמות עוקבים כזו באינסטגרם"
מספיק שאחד מהמשפיענים הללו יענה לכם, ואתם תקבלו לפחות טיפ זהב נוסף שיסייע לכם באינסטגרם. בנוסף, זה יצור לכם הזדמנות להמשך שיח איתם, וליצור שיתופי פעולה. מי יודע, אולי המשפיען יעשה איתכם עבודה משותפת או יעלה תיוג שלכם בסטורי.
אין תמונה בלי האשטג
האשטג הינו נקודת מפתח להגדלת כמות העוקבים באינסטגרם. הקפידו שכל פוסט חדש בפיד שלכם יכלול כ – 15 האשטגים פחות או יותר.
ההמלצה היא לעשות האשטגים שכתובים לתחום שלכם וכן האשטגים כלליים. השילוב בין ההאשטגים הללו, יגדיל את הסיכוי שאכן תקבלו עוקבים נוספים.
יצרו עניין בפיד שלכם
חשוב שהתמונות והידיאו יעוררו תגובות וסקרנות מצד העוקבים שלכם. שתפו את העוקבים בתהליך שאתם עוברים, כתבו בתיאור שאלה מעניינת או בקשה לתיוג מצחיק.
ככל שהעוקבים הנוכחים יהיו יותר מעורבים, כך תזכו לחשיפה גדולה יותר גם במקומות נוספים וכך תגדילו את כמות העוקבים.