אם העסק שלכם לא ממריא או שאתם פשוט מוכנים לקחת אותו לשלב הבא, הגיע הזמן שתמצאו בונה אתרים ויפה שעה אחת קודם. אמנם מדובר בפלטפורמה ותיקה, אך אל תטעו – היא ממש לא מיושנת! אתר טוב עם תוכן איכותי יקפיץ את החשיפה של העסק שלכם והתוצאות לא יאחרו להגיע.
רעיון טוב זאת רק ההתחלה
לא לכולם יש רעיונות טובים, בטח שלא רעיונות "ויראליים" (בקטע טוב, לבריאות) ואם ניחנתם בכישרון הזה, זה מדהים. אבל מה לעשות שבמבחן התוצאה מסתובבים ברחבי הרשת ומחוצה לה המון רעיונות מעולים שבחלקם הקטן מתהווים לעסקים ו… לא ממריאים. למה? התשובה לכך היא בדרך כלל "היעדר חשיפה".
אז… איך לחשוף את העסק?
בעידן של היום כמעט כל הפרסום העסקי נעשה אונליין, אך בעוד שמעת לעת יש תחלופה בין פלטפורמות וטרנדים, אתרי אינטרנט שומרים על סטטוס יציב ולכן, אם חייבים לבחור פלטפורמה אחת בלבד, זהו האפיק שהכי כדאי להשקיע בו.
5 טיפים לבחירת בונה אתרים תותח
- המלצות ותיק עבודות: לפני הכל, חשוב שתתרשמו מהמלצות אמינות ותבחנו את תיק העבודות, קרי – האתרים שבנה ואם יש כאלה השייכים לעסקים מאותה נישה, מה טוב. כך תוכלו להחליט האם הסגנון מתאים לכם ולעסק שלכם, או פחות.
- כן כולל שירות: בונה אתרים תותח ידאג גם לכל מה שמסביב – עיצוב גרפי, גיבוי התכנים, הדרכה שלכם לפעולה עצמאית ועוד. בקיצור – החל משלב קונספט האתר, עד עלייתו לרשת (וכל מה שביניהם).
- ויזואליות, התאמת תצוגה וקידום אורגני: אם בעבר הגלישה לאתר הייתה רק דרך מחשב (נייח…) כיום יש דפדפנים שונים, סמארטפונים, טאבלטים ואפילו שעונים חכמים ולכל אחד תצוגה משלו, שלא נדבר על קידום אורגני במנועי החיפוש. בונה אתרים תותח יידע להתאים את האתר לכל אחת מהפלטפורמות השונות.
- שפת תכנות: נותן שירות מקצועי יודע שלעתים יש תקלות ולחשוב שלא יהיו כאלה, זו במקרה הטוב תמימות. לכן, חשוב לבחור בונה אתרים שיודע לתכנת (לכתוב קוד) – זאת הדרך היחידה בה הוא יוכל לתקן תקלות שונות שעשויות לצוץ.
- מחיר: לא מבחינת כמות נטו, אלא איכות, או אם נדייק – Value for money. האם בסופו של דבר עלות השירות שווה את התמורה? אם בלב שלם עניתם "כן!" והתשובה לא השתנתה גם בתום השירות – ניצב לפניכם בונה אתרים תותח ואיש מקצוע מהימן.
ולסיום, כמה זה עולה?
התשובה תלויה בסוג האתר (בלוג, חנות וכו'), מה כולל השירות, האם יש תמיכה וליווי לאחר הקמת האתר ועלויות נלוות (אחסון וגיבוי, רכישת דומיין). בנוסף, גם הסטטוס התעסוקתי של נותן השירות משפיע על המחיר (פרילנסר לעומת עובד חברה). אז כמה? קשה לדעת. לרוב, אי שם בטווח בין 3,000 (לאתר מקצועי, לא דף נחיתה) ל-15,000.