מהם פתרונות מחשוב לעסקים ולמה העסק שלך צריך אותם?

כולנו אוהבים את התחושה הזו שבה אנחנו מגיעים למקום העבודה שלנו, נכנסים אל המשרד, יודעים איפה מונח כל דבר ששייך לנו ומתחילים לעבוד על המחשב שלנו. לפעמים המחשב מתחיל לעשות צרות ולפעמים בעל העסק פשוט רוצה להתקין תוכנה חדשה, לגבות את המידע או לעשות שינויים במחשב שמצריכים התערבות של גורמים חיצוניים, מה שברוב המקרים יעצור לכמה דקות את רצף ואת קצב העבודה שלכם. כדי להכיר את המקרים האלו יותר לעומק, במאמר הקרוב ננסה להבין מהם פתרונות מחשוב לעסקים ולמה העסק שלך צריך אותם?

 

המחשב הוא לא רק מחשב – הוא מוח של ממש

בעבר המחשבים שימשו אותנו לדברים מאוד בסיסיים. שימוש בתוכנות כמו וורד, אקסל, פאוור פוינט ו- Windows movie maker נמנו מבין השימושים העיקריים שהיו לנו במחשב, ורובנו סיגלנו לעצמנו מיומנות עבודה גבוהה מאוד איתם.

אולם היום הטכנולוגיה הביאה אותנו למצב שהמחשב שלנו הוא בהחלט לא רק מחשב, אלא הוא מתפקד כמו מוח שאוגר המון המון מידע, קבצים וחומרים. על מנת לוודא שהמוח הזה, שהוא המחשב שלנו, מתפקד כמו שצריך, חשוב להכיר פתרונות מחשוב לעסקים שיסייעו לו לעשות את זה בצורה הטובה ביותר.

 

מהם פתרונות מחשוב לעסקים ולמה העסק שלך צריך אותם?

המוח האנושי מורכב ממגירות מגירות של אחסון מידע וזכרונות. במחשב שלנו קורה אותו הדבר, והחומרים שנמצאים עליו מאוחסנים בתיקיות על גבי תיקיות. אולם כמו שהמוח שלנו "מוחק" זכרונות מגילאי ילדות מוקדמים מאוד, זכרונות שאנחנו רוצים להדחיק ועוד, כך גם הזיכרון של המחשב לא יכול לאחסן כמות גדולה מדי של מידע.

אז מה עושים?

בדיוק כאן פתרונות מחשוב לעסקים הופכים להיות רלוונטים עבורכם, ואיך הם באים לידי ביטוי? בין היתר פתרונות מחשוב לעסקים מציעים כמו הקמת שרת וירטואלי בענן, מרכזיה וירטואלית בענן, גיבוי בענן וכן אופיס 365 בענן. הפתרון הזה גורם למעשה לכל המידע שלכם להיות מאוחסן על מקום שבו אין הגבלת מקום לאחסון, וגם אם הוא מגיע למקסימום שלו – תמיד ניתן להגדיל אותו בתוספת תשלום.

 

אילו עוד פתרונות מחשוב לעסקים קיימים?

מעבר לאחסון המידע שנמצא על גבי המחשב שלכם, פתרונות מחשוב לעסקים מתייחסים גם לכל מה שקשור בתמיכה מרחוק במגוון נושאים, אבטחת מידע לעסקים, פתרונות תקשורת, בניית אתרים, אחסון אתרים, תעודת SSL, רישום דומיין, בניית אתר WORDPRESS ועוד.

 

חברה מומלצת שמציעה פתרונות מחשוב לעסקים – ERG

הכירו את חברת ERG שממוקמת ברמת גן. החברה מציעה מגוון פתרונות מחשוב לעסקים מרחוק ומקרוב, ובמיוחד בימים קשים כאלו – מציעה פתרונות שוטפים ומהירים עבור כל סוגי העסקים. עם מחירים הגיוניים, 20 שנות ניסיון ושירות אדיב, חברת ERG היא החברה שאיתה אתם רוצים לעבור את המשבר. בהצלחה!

שירות מומלץ

אולי יעניין אותך גם

WEB
טכנולוגיה וסייבר
איך עובד תהליך הקמת סטארט-אפ

רבים מכירים חברות שהצליחו. הברקה רגעית שגרמה להם להתעשר חלק מהם זיהו אופציות שונות ומעניינות על מנת שהם יוכלו ליהנות מאקזיט ולהרוויח כסף רב. בכלל

קרא עוד »
הייטק ראשית
טכנולוגיה וסייבר
מרכזי היי – טק בישראל

אומנם נדמה שההייטק שייך לתל אביב בלבד ושהתעשייה לא ממהרת לצאת משם, כל מי שירצה להתברג פנימה ולהנות מתנאי העסקה טובים נדרש להגיע לעיר הגדולה

קרא עוד »
פסקי דין
טכנולוגיה וסייבר
3 דרכים למציאת פסק דין אונליין

בעבר, כשהיינו רוצים לאתר מסמך או ספר מסוים – היינו קופצים לביקור בארכיון או בספריה, מה שהפך את חיפוש ואיתור המסמכים הכתובים למאתגר, ולכזה שאורך

קרא עוד »
איש מקצוע
טכנולוגיה וסייבר
מדריך להכנת כבלי רשת

בעולם הדיגיטלי שבו אנחנו חיים אחד מהדברים הכי חשובים שיש זו רשת המחשבים, שכן בלעדיה לא נוכל לנהל שום סוג של עסק ולא נוכל לבצע

קרא עוד »