כיצד מתכננים קמפיין ממומן בפייסבוק שיניב תוצאות?

בין אם אתם בעלי עסק, אנשי שיווק, משפיענים או כל מה שביניהם, אתם ודאי מודעים לכוחו של הפייסבוק ככלי קידום עוצמתי. זוהי דרך להגיע לקהל חדש, להשיג לקוחות, לשווק מוצרים, לעורר מעורבות ועוד ועוד. אם אתם רוצים לגדול ולהתפתח וקידום אורגני כבר לא עונה לצרכים שלכם – קידום ממומן הוא השלב הבא. איך עושים את זה? התשובות לפניכם.

 

קידום ממומן בפייסבוק – מה זה אומר?

כפלטפורמת שיווק וקידום, פייסבוק מציעה 2 מסלולים – קידום אורגני וקידום ממומן. הראשון חינמי לגמרי – אתם מעלים פוסט לעמוד העסקי ובהתאם לאלגוריתם מסוים יש מי שנחשפים אליו ובתקווה מגיבים, משתפים, עושים לייק וכיו"ב.

השני הוא פרסום ממומן בפייסבוק שזה למעשה קמפיינים בתשלום – קידום פוסטים עסקיים או העמוד עצמו והגדרת קהל היעד שיחשף אליהם.

קידום ממומן בפייסבוק – מה זה אומר

קמפיין ממומן בפייסבוק – יתרונות

אז כמו שאמרנו, קידום ממומן מתרגט את הפרסומים שלכם לקהל יעד רלוונטי, כך שבשונה מחשיפה לקהל אקראי או הקהל שכבר עוקב אחריכם, כאן מדובר במקפצה אמיתית שתכליתה בין למשוך קהל חדש ולעורר מעורבות גבוהה. יתרונות נוספים:

  • אגירת מידע: פייסבוק היא הרשת שאוספת הכי הרבה מידע על משתמשיה – מפחיד, אבל לגמרי לטובת המפרסמים (אתם).
  • טירגוט קהל ספציפי: בהתאם לתחומי עניין, עמודים שעשו להם לייק, גיל, סטטוס משפחתי ועוד.

אם תחשבו על זה, מדובר בכלי אדיר, שהרי פייסבוק נחשבת כיום לרשת החברתית עם הטראפיק הגדול ביותר וככזו, היא מהווה כלי שיווקי שלא כדאי לוותר עליו.

קמפיין ממומן בפייסבוק – יתרונות

קידום ממומן בפייסבוק – איך עושים את זה נכון?

לא כל קידום ממומן מצליח ולכן יש אנשי שיווק שמתמחים בקמפיינים בפייסבוק ומכירים את רזי האלגוריתם המתוחכם וסודות הטירגוט. ובכל זאת, יש כמה דברים שגם אתם תוכלו לעשות:

  • עמוד עסקי מקצועי: עיצוב איכותי, פלטת צבעים נעימה שהולמת את המותג, לוגו וסלוגן, פרטים ליצירת קשר, תמונת פרופיל מחמיאה, תכנים עניינים ומעניינים וכיו"ב.
  • Ads Manager: כלי מופלא לקידום ממומן של קמפיינים חדשים, יעיל הרבה יותר לעומת קידום ממומן של פוסט קיים. לכל קמפיין העלו גרסאות שונות (חשוב: באותה השפה המיתוגית של העמוד העסקי) וביחנו מי האפקטיבית ביותר – אותה המשיכו.
  • טירגוט מדויק, אבל לא מצומצם מדי: השקיעו מחשבה בתחומי העניין הרלוונטיים ופילוח לפי גילאים. בנוסף, תזמנו את שעת הפרסום לפי השעה בה העוקבים שלכם פעילים במיוחד.
  • במקביל, חשוב לשמור על קידום אורגני איכותי ותדיר עם תכנים שיש בהם ערך מוסף אך משאירים מקום לרצות לדעת עוד.

 

לסיכום, אם אתם רוצים למשוך קהל חדש, להניע אותו לפעולה ולהגדיל את הפעילות העסקית, קמפיין ממומן בפייסבוק הוא הדרך. ואם אתם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, לחסוך זמן רב ולהרוויח הרבה יותר, היעזרו במקצוענים והשאירו להם את העבודה הקשה.

כיצד מתכננים קמפיין ממומן בפייסבוק שיניב תוצאות

אולי יעניין אותך גם