איך להשתמש בוואטסאפ ווב בצורה נכונה

כללי

מגפת הקורונה שנחתה עלינו לפני כשנה, סידרה לכולנו המון זמן בבית. ברוב חלקי השנה האחרונה לא זכינו לבקר במסעדות, מסיבות, פארקים, קניונים ומשחקי כדורגל – נאלצנו לבדר את עצמנו ואת הסובבים אותנו בתוך קירות הבית. נכון, השימוש ב"נטפליקס" ובספריית ה-VOD צמח פלאים, גם העיסוק בכושר ובישול הפכו לדומיננטיים ככל שהתקדמנו לתוך המגיפה, אבל שחקן מרכזי מאוד שמיעטו לדבר עליו בתקופה האחרונה הוא הוואטסאפ.

 

וואטסאפ

וואטסאפ, אפליקציית המסרים שכבשה את העולם, מאפשרת ל-2 מיליארד המשתמשים שלה בכל רחבי העולם ליצור קשר באופן פרטי וקבוצתי במהירות, תוך מתן אפשרות לקיים שיחות טלפון, וידאו ושליחת קבצי קול, סרטונים ותמונות. אחד הפיצ'רים המוצלחים ביותר הוא האפשרות להשתמש בוואטסאפ גם מהמחשב. הדבר הזה הפך למשמעותי יותר מרגע שכולנו עברנו לעבוד מהמחשבים האישיים בבית ועקב כך נאלצים לתקשר עם חברינו לעבודה דרך המחשבים ולא פנים מול פנים.

 

דרך המחשב

למעשה, וואטסאפ ווב מאפשר לקבל הודעות דרך המחשב או הטאבלט האישי. אין צורך בהתקנה, מדובר בסריקת ברקוד זריזה שמעבירה את כל הנתונים מהטלפון ישירות למחשב. לא מדובר בחשבון אחר או נוסף, אותו חשבון שלכם בדיוק רק דרך מסך שונה. לוואטסאפ ווב יש את אותן פונקציות כמו בטלפון והוא עובד באותו אופן ובאותה יעילות. רגע לפני שאתם מתחילים להשתמש, קבלו כמה טיפים חשובים:

 

כיבוי נראה לאחרונה

הפיצ'ר הזה מוכר ופופולרי כבר לא מעט זמן אולם מרגע שהוואטסאפ שלכם הופך להיות פתוח יותר זמן, אנחנו ממליצים לכם לכבות את האפשרות שתוכל לספר לכולם מתי הייתם מחוברים והאם אתם באמת נמצאים עכשיו על המחשב. פעמים רבות הוואטסאפ יהיה פתוח אבל אתם תתעסקו במשהו אחר לכן עדיף לא להעניק את האשליה למי שמחכה בצד השני שאתם מחוברים ועומדים ממש עוד רגע לענות.

 

לא לשמור קבצים מיותרים

כל קובץ מולטימדיה (תמונה, סרטון או הודעה קולית) שאתם מקבלים בוואטסאפ יורד אוטומטית למכשיר ונשמר על הזיכרון שלו, מה שגורם לאחסון להתמלא לעתים קרובות. במקרה של שימוש במחשב זה בעיקר עלול להאט את השימוש באפליקציה ולכן אנחנו ממליצים לכם לכבות את האפשרות של שמירה אוטומטית של הקבצים.

 

להתנתק

בין אם אתם משתמשים באפליקציה מהבית ובטח אם אתם משתמשים בה מהמחשב שבעבודה חשוב שתקפידו להתנתק בתום השימוש. הוואטסאפ ווב נשאר מחובר אם לא מתנתקים ממנו ולכן אם יגיע משתמש אחר למחשב שלכם שיפתח את הוואטסאפ הוא יוכל לקרוא את כל מה שמתרחש בהודעות האישיות והקבוצתיות שלכם. שימו לב!

 

להנות

בין אם אתם משתמשים בוואטסאפ דרך המחשב או הטלפון, חשוב שתדעו לנצל את הוואטסאפ גם לשימוש כיפי ומהנה. ספורט, בידור, קניות וחדשות – את כל אלו תוכלו להשיג בקבוצות שמופיעות באתר https://liked.co.il.

 

אפליקציה תקשורת

אולי יעניין אותך גם