אתרים מעוררי השראה – לצפות וללמוד

בעידן שבו אנחנו צורכים את המידע שלנו בעיקר דרך האינטרנט, חלק בלתי נפרד מכל סוגי העסקים הוא אתר אינטרנט. אתר האינטרנט של העסק שלכם צריך להיות אתר שיגרום למבקרים בו לרצות להישאר, ולקבל עוד ועוד מידע עליכם. היום אנשים מעבירים שעות רבות בגלישה באינטרנט, ואתם לגמרי רוצים להיות חלק ממוקדי העלייה לרגל שלהם. לא יודעים איך לעשות את זה? קבלו מאמר שכל כולו אודות אתרים מעוררי השראה – לצפות וללמוד.

חדשנות, חדשנות, חדשנות

האינטרנט מלא באתרים המשמשים ומייצגים מבחר עסקים וחברות, וכן אתרי חדשות ועדכונים למיניהם. על מנת להיות האתר שימשוך אליו את מירב הגולשים, יש להשקיע מחשבה מרובה בעת בניית האתר. הגולשים חשופים למאות אלפי אתרים בכל גלישה וגלישה, ויבחרו את האתר שבו הם רוצים לגלוש, לפי מה שימשוך להם את העין, ויראה להם משהו שהם עוד לא ראו. חדשנות, כבר אמרנו?

אתר מושלם

אתרים מעוררי השראה – לראות וללמוד – נראות

נראות היא אולי הדבר הכי חשוב באתר שלכם. הקו הויזואלי באתר שלכם צריך להתכתב עם שפת התוכן שלו, והוא זה שיהיה הראשון "לתפוס" את הגולשים שלנו. תפסתם? נהדר, אבל זה לא מספיק. צרו לכם אתר שהגרפיקה שלו טובה כל כך, עד שהגולשים לא רק יגיעו אליו, אלא ממש לא יוכלו לעזוב אותו.

נגישות

על מנת להתברג יום אחד לרשימת אתרים מעוררי השראה – לראות וללמוד, שימו לב לבנות אתר שנגיש לכולם. מה הכוונה? אתר שיעביר את הגולש שלו ממקום למקום בלחיצת כפתור יחידה יהיה אהוב על הגולשים במיוחד, לעומת אתר שיצריך וידרוש מהם פעולות נוספות. כמו כן, הנגישו את הכפתורים החשובים באתר, ושבצו אותם במקום בולט האתר. כפתורים כמו "כאן משאירים פרטים" או "צרו קשר", חשוב שיהיו נגישים וקלים להגעה.

טוכן. רגע, טוכן?

ובכן, תוכן. האתר שלכם צריך להיות מעודכן בתוכן רלוונטי, עדכני, חד וקולע, וכמובן – כתוב בשפה רהוטה וללא שגיאות כתיב. מנהלי אתרים רבים לא מקדישים לנושא הזה תשומת לב רבה, ומעלים תכנים עם שגיאות צורמות ביותר, שגורמות לגולשים לאבד אמון באתר. הקפידו לא להיות מהאתרים האלה.

אז איך נביא את האתר שלנו לרמת אתרים מעוררי השראה – לצפות וללמוד? חדשנות, נראות, נגישות ותוכן הם ארבעת חוקי הברזל להקמת אתר מעולה.

אמנם, בניית אתרים לא מתאימה לכל אחד. למרות חוקי הברזל האלו, צריך להיות לכם ידע ומקצועיות בתחום בניית האתרים על מנת להקים אתר באמת טוב. ברוכים הבאים ל-DWEB בניית אתרים.

אנחנו מבטיחים ללוות אתכם בכל שלב בתהליך בניית האתר, החל מאפיון, דרך עיצוב ועד לגמר בניית האתר שלכם. אז יכול להיות שעוד לא דיברנו? כנסו לאתר שלנו או הרימו טלפון 077-2305158 או היכנסו לאתר https://www.dweb.co.il ,והיתר? עלינו.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
4 דרכים לייעל את העסק שלך

שיפור היעילות של העסק שלך הינו עניין חיוני שיאפשר להביא לפרודוקטיביות והגדלת הרווחיות. תרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי תוך יישום של 4 דרכים שכוללות

קרא עוד »
מהו ייפוי כוח נוטריוני
כללי
מהו ייפוי כוח נוטריוני?

ייפוי כוח נוטריוני הוא מסמך חשוב מאוד, שיכול להבטיח כי ענייניכם יטופלו בצורה יעילה ומקצועית במקרה שתתקשו לפעול בעצמכם – על כך במאמר הבא.  

קרא עוד »
תמונה על זכוכית לבית
כללי
שלושה אקססוריז מושלמים לבית

אקססוריז ממלאים תפקיד משמעותי בהפיכת מקום מגורים לבית מאחר והם מוסיפים אופי, סגנון ואישיות לחלל המגורים. במאמר זה נסקור שלושה אקססוריז מושלמים לבית שיכולים לשדרג

קרא עוד »