שיווק לחברות הגדולות

בימים של היום, למוצר אין אפשרות להצליח ללא שיווק. גדול או קטן ככל שיהיה, כל מוצר, החל ממוצרי מזון ועד מוצרי ניקוי, זקוקים לשיווק. ואם אפשר שיהיה זה שיווק לחברות גדולות – מה טוב.

שיווק לחברות הגדולות – איך עושים את זה?

כשרוצים להכניס מוצר לחברות גדולות, נדרשת עבודה מקיפה ונרחבת על מנת ליצור חשיפה. ברגע שניצור חשיפה, ונגרום לאנשים לשים לב אלינו ואל המוצר שלנו, נדע שיש לנו סיכוי לבצע תהליך שיווק לחברות גדולות. ומה הכוונה?

כשמוצר הופך להיות ידוע, ומתחיל באזז סביבו – בין אם מהשטח ובין אם בתקשורת או בפרסום יזום, כל השחקנים הגדולים בשוק רוצים להיות קשורים אליו. קחו לדוגמה חטיף אנרגיה חדש, נקרא לו "מקסי" לצורך ההמחשה. מקסי הוא חטיף לא ידוע, ולאף רשת מזון או מפיץ מזון אין שום מושג עליו, ובטח לא אינטרס לעבוד איתו ולשווק אותו.

בשלב ההתחלתי והבתולי הזה, כדאי ליצרן של "מקסי" להתחיל לשלוח את המוצר לכוכבי רשת, לפרסם את "מקסי" על גבי לוחות מודעות ברחוב, ליצור פרסומת קצרה וקליטה בטלוויזיה, ליצור באנרים ודפי נחיתה אודות "מקסי" באינטרנט ועוד. למעשה, לנקוט במגוון פעולות שיגרמו לדיבור סביב "מקסי", ולמשוך את העין של השחקנים הגדולים בשוק.

לאט לאט "מקסי" יצור קהילה קטנה שמכירה אותו, שהולכת ומתרחבת כל הזמן, דבר שיתחיל למעשה תהליך של שיווק לחברות גדולות, ארגונים, חדרי כושר ועוד. פתאום "מקסי" ימצא את עצמו גדל ומתפתח ומסתובב במגרש של הגדולים, ויוכל להתחרות במוצרים קיימים כמוהו בשוק.

מדד לאחר השיווק

למה להשתלב בחברות הגדולות?

מכירים את המוצר הזה שאתם אוהבים ויש אותו רק בחנות ההיא הקטנה בפינת ארלוזורוב-ז'בוטינסקי ברמת גן? למוצר כזה יהיה קשה מאוד לגדול וליצור ביקוש מתמשך. ברגע שנעשה שיווק לחברות הגדולות ונתחיל למכור את המוצר שלנו בהן – נבטיח חשיפה גדולה יותר למוצר, ובהתאם ביקוש.

תרופות ושיווק לחברות הגדולות

עצם העובדה שניתן למכור, מאז שנת 2005, תרופות ללא מרשם גם מחוץ לבתי המרקחת, אלא במקומות כמו קיוסקים וחנויות גדולות אחרות ישנה תחרות גדולה בין סוגי התרופות, ולכן האינטרס של כל תרופה היא להימכר גם בחנויות הגדולות ולא רק בבתי המרקחת ובקיוסקים. על מנת שזה יקרה יש ליצור פרסום בהיקף גדול ובמגוון דרכים וכן שיווק לחברות הגדולות. בעולם של היום לא חסרות דרכים לפרסום – פרסום דיגיטלי, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, שלטי חוצות ואפשר גם בנתיבי איילון אם ממש מקצינים. בדרך זו ניתן וכדאי ליצור שיווק לחברות הגדולות.

בלחיצה קטנה תוכלו להגיע לכל הפרטים, להמשיך לקרוא ולהבין את הנושא לעומקו.

מדריך שיווק בפייסבוק ב 2019 למדריך לחצו כאן.

אולי יעניין אותך גם

מסך מחשב
מיתוג ושיווק
איך לבנות דפי נחיתה

כמעט לכל אתר אינטרנט השייך לעסק כלשהו יש דף נחיתה. דף נחיתה הוא בעמם דף העוסק בשיווק אינטרנטי של העסק.  זהו הדף הראשון שהלוקח נחשף

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
8 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי

תהליך מיתוג של עסק דיגיטלי הוא תהליך מורכב אשר מצריך לא מעט מחשבה ויצירתיות. במאמר זה נציג בפניכם 10 טיפים למיתוג העסק הדיגיטלי, אותם תוכלו

קרא עוד »
איש שיווק
מיתוג ושיווק
איך לשווק מכשור חכם לבית

לא מזמן החלטתם שאתם רוצים לשווק מכשור חכם לבית? ברור לכם שאנשים ירצו לקנות מכם מכשירים כאלה ואתם תוהים איך נכון יהיה לעשות זאת? אם

קרא עוד »
איש מקצוע
מיתוג ושיווק
תוכן מעורב OUT החל מדצמבר הקרוב

גוגל אוהבת להפתיע את הגולשים, העסקים וכמובן – מקדמי האתרים, עם עדכונים מעניינים שחלקם באים לטובת הגולש וחלקם מקשים על חיי מקדם האתרים. עדכון חשוב

קרא עוד »
אתר
מיתוג ושיווק
שירותי גוגל פרסום

באמצעות מנוע החיפוש הגדול בעולם תוכלו לקבל שירותי פרסום מתקדמים אשר יגדילו את החשיפה לבית העסק, כמו גם את ההכנסות. כיצד עושים את זה? המומחים

קרא עוד »