שיווק עורכי דין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כיצד עושים שיווק ופרסום נכון באינטרנט לעורכי דין

שיווק ופרסום באינטרנט הוא אחד הנושאים החמים בעולם הפרסום והשיווק. כניסת האינטרנט לחיינו הייתה מהירה ואגרסיבית, ושינתה מהקצה אל הקצה את עולם השיווק והפרסום המסורתיים. בכל הקשור לעורכי דין, דווקא השינויים הגדולים של העשורים האחרונים, פתחו בפני עורכי דין ותיקים, אבל בעיקר בפני עורכי דין חדשים שזה עתה קבלו את הרישיון לעבוד, אפשרויות חדשות לגדול ולהתפתח. מה בין עולם הפרסום הוותיק לפרסום ושיווק באינטרנט? איך לעשות שיווק ופרסום נכון באינטרנט ולהצליח? להלן מספר עצות מועילות.

 

פרסום ושיווק והשינויים שחלו בהם בשנים האחרונות

עולם הפרסום והשיווק הוא עולם זוהר, שעד לפני עשור אחד או קצת יותר היה נחלתם של עסקים גדולים ועשירים במזומנים ושל חברות גדולות שיכלו להרשות לעצמם את העלויות הכרוכות בפרסום ברדיו, בעיתונות וגולת הכותרת – פרסום בטלוויזיה. קמפיינים פרסומיים עלו הון תועפות, מה שגרם לכך שעסקים קטנים נמנעו מלהכניס את עצמם לתחרות בלתי הוגנת. עסקים כאלה העדיפו להתמקד בשירות והפרסום המקומי, ולא לעלות לליגה של הגדולים. באשר לעורכי דין – גם הם פחות השתתפו ופחות יזמו קמפיינים פרסומיים. זאת, לאו דווקא בגלל מחסור במזומנים, אלא בעיקר בגלל הפגיעה האפשרית בתדמית.

בשנים האחרונות עבר עולם הפרסום והשיווק שידוד מערכות. זאת, בעיקר בגלל שלמשוואה נוסף פקטור אחר – האינטרנט. מנועי החיפוש מאפשרים לכל גולש לחפש באופן מדויק את השירות או המוצר שאותו הוא רוצה לרכוש. בהתאמה למצב החדש, כל עסק חייב להקים אתר אינטרנט, ורצוי לפרסם את עצמו גם בצורות אחרות, כולל בפייסבוק, שהיא הרשת החברתית המובילה היום. המצב גדם לשני שינויים חשובים: מצד אחד, גם עסקים בינוניים וקטנים יכולים לפרסם את עצמם, בתקציבים זעומים יחסית לאלה הנדרשים באמצעי התקשורת הגדולים. מצד שני, גם עורכי דין יכולים לפרסם את עצמם, מבלי שהדבר ייתפס על ידי הלקוחות הפוטנציאליים כזילות המקצוע.

 

שיווק ופרסום נכון באינטרנט לעורכי דין

הדברים הבסיסיים שנדרשים מבעל עסק בכלל ועורך דין בפרט, הם הקמה של אתר אינטרנט ופתיחה של דף עסקי בפייסבוק. שתי הפלטפורמות, האינטרנט והפייסבוק, משלימות זו את זאת. את האתר יש לבנות תוך השקעה משמעותית בעיצוב ובמבנה, כך שגולשים המגיעים אליו ימשיכן לגלוש בו, וישאירו בסיכומו של עניין פרטים או בקשה להתקשרות. על מנת ליצור את הרושם הנכון, מומלץ להתייעץ במומחים לדבר, שיתנו לאתר את המראה הרציני מצד אחד והמזמין מצד שני. גם דף הפייסבוק העסקי צריך לשדר רצינות וענייניות. הסברה היא שמי שמחפש עורך דין רשלנות רפואית לדוגמא לא מחפש גימיקים, אלא מעוניין להצליח בעסק או בתביעה משפטית.

באשר לקידום האתר – אתר האינטרנט של עורך דין צריך להכיל קומבינציה מוצלחת בין מאמרים מרתקים בנושאים משפטיים שונים לבין הסברים קצרים, ענייניים ובעיקר מובנים, בנושאים שבהם מתמחה עורך הדין. גם את הקידום מומלץ להשאיר למומחים, שישמרו על שיווי המשקל הנכון בין פרסום וחשיפה מצד אחד, לרצינות הראויה שבה צריך לקחת את המקצוע מצד שני.

גם אתם יכולים להיות בטופ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

סגירת תפריט