קידום אתרים בגוגל בחינם – איך אפשר לעשות את זה?

היום, בשנת 2018, ברור שאין עסק שיכול להתנהל ללא אתר אינטרנט. רבים מבינים כי היכולת להגיע ישירות אל הלקוח, לפרסם לו ולהביא אותו לקנייה תלויה בנראות האתר ובניהול שלו. זאת אחת הסיבות שבכל תואר של מנהל עסקים, בכל קורס שיווק וכמעט בכל פלטפורמה עסקית ישנו הסבר ברור על קידום אתרים ואיך לעשות אותו בצורה הטובה ביותר. החשיבות של האתר יכולה להתבטא באופן ישיר בשורת הרווח של העסק בסוף החודש, ולכן אסור להתנהל בגישה שמאפשרת לדברים לזרום באופן טבעי, אלא חייבים לקחת את העניינים לידיים. ואם אפשר לעשות קידום אתרים בגוגל בחינם, למה לא לעשות את זה ככה? הנה כמה שיטות שממליצה לנו עליהן חברת Latma העוסקת בתחום כדי שנוכל לעשות את בצורה הטובה והמוצלחת ביותר.

קידום אתרים בגוגל בחינם – כל הסודות

ניהול תוכן

אחד המשפטים שחוזרים על עצמם כמעט אצל כל מקדם אתרים אומר שהתוכן הוא בעצם המלך של האתר. אפשר לעשות המון דברים מסביב, אבל אין ספק שתוכן הוא הדבר החשוב ביותר אותו אפשר להכניס ועליו יש לעבוד כל הזמן. הכוונה היא כמובן לתוכן איכותי שמעשיר את הידע של הגולש ומאפשר לו להרוויח משהו מן הכניסה אל האתר. במידה והתוכן לא מעביר שום מסר חדש וכתוב בצורה שאינה מושכת, הוא עלול לגרום לגולש לברוח מן האתר וכך במקום להביא תועלת, לעשות נזק ולגרום לאתר לסבול מתוצאות.

בדיקת מוניטין

לכל עסק ישנה אפשרות לבדוק את המוניטין בצורה נכונה ומדויקת. כל מה שצריך לעשות הוא לכתוב את שם העסק בשורת החיפוש ולראות מה יעלה. יש עסקים בהם יעלה מידע חיובי מכל כיוון ואין ספק שהמוניטין של אותו העסק הולך לפניו. אך מה בדבר עסק שהדבר הראשון אותו ניתן לקרוא עליו בפייסבוק הוא ביקורת קשה המספרת על חוויה לא חיובית? זהו מצב עגום בו לקוחות פוטנציאליים לא יגיעו אל העסק, לא ירכשו מן השירותים שלו ויכול להיות שאפילו לא יטרחו לצלצל אל בעל העסק כדי להבין את הפרטים. מוניטין יכולים להרים או להפיל עסק ולכן חשוב כל כך להתייחס אליהם בהתאם.

גוגל

הכנסת קישורים

דרך מצוינת לקדם כל אתר שיש לו צורך בכך. בעבר, גוגל עבדה המון עם קישורים וגרמה לכך שרבים ידחפו קישורים בכל מקום, גם באתרים שהדבר עלול להשפיע עליהם לרעה. צוות גוגל זיהה כי זהו המצב וגרם לכך שרק קישורים איכותיים ורלוונטיים יוכלו לקדם את האתר, בעוד שקישורי זבל יגרמו לדרדור בתוצאות במנוע החיפוש, מה שיגרום להם להפוך ולהיות גרועים יותר עם הזמן. בעבר קישורים היו תחום אדיר בקידום, אולם עם השנים הם איבדו ממקומם הטבעי ויכול להיות שיחזרו אליו בקרוב.